16 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb een dyson v8 gehad (steelstofzuiger) maar heb die omgeruild voor een snoerstofzuiger zonder zak (multifloor ball dyson)
Ik wilde toch nog een steelstofzuiger erbij omdat die makkelijker in gebruik zijn voor de dagelijkse dingen, maar wederom ontevreden over de Dyson vooral als je naar de prijs kijkt, dat ding gaat heel kort mee (verder werkt hij prima) dus over de accu ben ik niet te spreken en dan moet het ontzettend lang opladen.
Nu dus de philips aqua gehaald (nieuwste model) die is idd ook met dweilfunctie. Wat een heerlijk ding!
2 jaar geleden
Wij hebben een Dyson v11 absolute pro.
Paar jaar nu in gebruik en nog elke dag mega blij mee! Wij willen niks anders meer
2 jaar geleden
Wij hebben een aantal jaren een v10 geloof ik en we gebruiken m elke dag voor een rondje onder de eettafel met 2 kleine kids. Vind het ideaal. Ik vind eerlijk gezegd niet dat het de zuigkracht van een snoerstofzuiger haalt maar voor ons werkt het voldoende (heb er bijv niet een stofzuiger naast die ik gebruik). Wij hebben overigens geen huisdieren (daar heb je geloof ik een speciaal type voor)
2 jaar geleden
Reactie op Fiona1989
Wij hebben een aantal jaren een v10 geloof ik en we gebruiken m elke dag vo ...
Ja je hebt nog een animal variant inderdaad maaar blijkbaar is die niet speciaal voor dieren persee, je moet opletten ook qua vloer want die is meer voor vloerbedekking ivm krassen op harde vloeren is ons verteld. Wij hebben wel huisdieren namelijk maar de animal werd ons afgeraden ivm het type vloer dat wij hebben (pvc)
2 jaar geleden
Ik weet niet of je trouwens in de buurt van Amsterdam of Den Haag woont, maar daar kun je bij Coolblue alle stofzuigers testen (ze hebben Dyson, maar ook die goede van van Philips en nog een paar!!) 😁
2 jaar geleden
Ja je hebt nog een animal variant inderdaad maaar blijkbaar is die niet spe ...
Oké dat wist ik niet! Wel dat je 2 borstels hebt afhankelijk van je vloer. Wij hebben een PU gietvloer en ik zie weleens iets van strepen maar niet storend of opvallend. Gebruik wel de borstel voor harde vloeren , niet die voor vloerbedekking. Die gebruik ik alleen voor vloerkleden/ deurmatten.
2 jaar geleden
Reactie op Fiona1989
Oké dat wist ik niet! Wel dat je 2 borstels hebt afhankelijk van je vloer. ...
Ja klopt! Wisten wij eerst ook niet hoor.. wij dachten we hebben een hond dus zullen de animal wel nodig zijn maar bleek niet zo te wezen🙈
2 jaar geleden
Wij hebben de V10, geweldig ding! Goede zuigkracht en ik kan het het hele huis doen zonder tussendoor op te laden. Ons huis is 180m2.
2 jaar geleden
Reactie op Mamatobe204
Wij hebben de V10, geweldig ding! Goede zuigkracht en ik kan het het hele h ...
Ik zie toevallig dat deze nu bij bol.com in de aanbieding is voor €379 (ipv €599) 😊
2 jaar geleden
Reactie op Ci23
Ik zag inderdaad de korting ook ben je er tevreden over? Heeft het de zuigk ...
Ja, vooral op standje 3. Accu is dan wat sneller leeg, maar de Dyson heeft echt gewoon onze stofzuiger vervangen.
vorig jaar
Ik zie nu op bol een dyson voor €250. Het is de v8 original.
Hebben jullie ervaring hiermee?
vorig jaar
Wij hebben de v15 absolute detect ik heb geen ervaring met een dweilfunctie maar ben er zo blij. Ik pak elke dag wel even de stofzuiger en soms meerdere keren per dag. Ook vloerbedekking zuigt hij het stof super uit en met alle opzetstukken is ook de trap, tussen de bank, matrassen, stoelen, kleden, plinten etc alles zo schoon.