13 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op OMky
Ik heb inmiddels besteld bij lovevery.eu en bij Smyths Toys leuke dingen ku ...
Zou je willen delen wat je hebt besteld? Misschien wel leuke idee tips
2 jaar geleden
Reactie op Char35
Waar is deze van :)?
Ik heb hem als kraamcadeau gekregen, dit plaatje is van Bol.com. Volgens mij is het precies dezelfde.
https://www.bol.com/nl/nl/p/omniventure-opbergzak-speelgoed-opbergbox-150cm-diameter-speelgoedzak-opbergbaar-opruimbaar-speelmat/9300000153081854/?Referrer=ADVNLGOO002032-S--9300000153081854&gclid=CjwKCAjwlJimBhAsEiwA1hrp5lQ66GxLPCx5K-39UKljwk4z1YALBDVabSE4cH5BMGAroipqaClemxoCgNQQAvD_BwE
2 jaar geleden
Reactie op Ooievaar2023
Zou je willen delen wat je hebt besteld? Misschien wel leuke idee tips
Dit zit allemaal in het pakketje wat ik heb ontvangen. Mijn zoontje vindt het leuk!
- Er zit een boekje in wat de taalontwikkeling bevorderd, er zijn plaatsen van baby’s waarin je dus uitlegt wat neus, mond, oren etc zijn.
- De regenboograd kan hij zijn handen vooral veel gebruiken om te draaien, zit ook een geluidje in.
- De tissuebox met magische doekjes met kleurtjes die hij eruit kan trekken.
- Knispersokjes met flapjes en lusjesz door sokjes uit proberen te trekken ontwikkelt zijn motoriek.
- Wiebelspeeltje. Deze probeert hij dan te vangen en en stimuleertt ook tummytime. Het speeltje valt niet om, hij beweegt gewoon heen en weer
- Balletje om ronde objecten te leren kennen en vast te pakken

2 jaar geleden
Reactie op OMky
Dit zit allemaal in het pakketje wat ik heb ontvangen. Mijn zoontje vindt h ...

Bedankt voor je duidelijke reactie. Mooi pakket en fijn dat het al in de smaak valt!