13 Reacties

3 jaar geleden

Geen tips voor een gewone fiets, maar wij hebben een batavus fier 2 Bakfiets. Heerlijk ding, alleen wel ver boven budget 😅

3 jaar geleden

Wij hebben de Cortina Family met middenmotor (ivm voorzitje wat zwaar is wil je liever een middenmotor ipv ook nog een zware motor voor). Heerlijke fiets!

3 jaar geleden

Ik ben ook op zoek!! 😁 lees heel graag mee 😊😘

3 jaar geleden

Ik heb de batavus quip extra cargo. Ik heb hem gekocht toen onze eerste geboren was 5 jaar geleden. En hij bevalt nog prima. Officieel is het geen mammafiets maar hij kan heel goed zo gebruikt worden. Ook fijn dat de bagagedrager langer gemaakt kan worden. Ik heb nu een achterzitje en fietstassen. En nog een mand voorop dus genoeg ruimte voor boodschappen.

3 jaar geleden

Reactie op Miekje33

Ik heb de batavus quip extra cargo. Ik heb hem gekocht toen onze eerste geb ...
Deze heb ik ook als mama fiets genomen vorig jaar! Hele stevige fiets en je kan er veel op kwijt.

3 jaar geleden

Reactie op Manon-26

Wij hebben de Cortina Family met middenmotor (ivm voorzitje wat zwaar is wi ...
Deze hebben wij ook en vinden de fiets heerlijk!

3 jaar geleden

Ik heb heel lang gezoch 3 jaar geleden. Er zijn nagenoeg geen echte moederfietsen meer met een midden motor. Ik heb een fiets uitgezocht met een stuur dat vervangen kon worden en heb er een speciaal stuur op laten zetten. Enige nadeel is wel dat ik geen dubbele standaard heb. Maar dat hadden onze moeders vroeger ook niet en die hebben het ook gered (en ik tot nu toe ook). https://www.bol.com/nl/nl/p/steco-ukkie-mee-50-050-11-moederstuur-mat-zwart-2021-model/9200000010132515/

3 jaar geleden

Ik heb een Stella Fiore. Ik ben er heel tevreden mee, vindt het een hele fijne fiets.

3 jaar geleden

Reactie op jennk

Ik heb een Stella Fiore. Ik ben er heel tevreden mee, vindt het een hele fi ...
Die hadden wij inderdaad ook oo het oog. Fijn om te lezen dat ie bevalt!

3 jaar geleden

Reactie op Miekje33

Ik heb de batavus quip extra cargo. Ik heb hem gekocht toen onze eerste geb ...
Yes! Deze heb ik ook. Heel blij mee is een fijne fiets waar je veel op kwijt kunt aan bagage

3 jaar geleden

Hier hebben wij ook de Stella Fiore, onwijs blij mee!

3 jaar geleden

Ik heb de cortina family met voor motor. Echt prima te doen met een voorzitje (heb me dochter inmiddels achterop) en dan helemaal chill. Moet wel zeggen dat ik geen mega afstanden afleg hoor Max zo’n 10-15 km per fietstocht.

3 jaar geleden

Hier ook de stella fiore. Erg blij mee!