28 Reacties
3 jaar geleden
Ik zou het zo niet weten, maar kun je de huisarts niet vragen om een verhoogde dosis? 2 is de standaard dosering voor de zetpillen, maar ik heb 2 weken lang 4 per dag mogen gebruiken en dat werkte perfect.
3 jaar geleden
Pff hier hetzelfde probleem!
Momenteel 20.6 weken zwanger maar ook al 2 weken geen tabletten geslikt. Eet echt weer kinderporties en val af. De zetpillen kreeg ik ook enorme darmproblemen van!
Ik heb 3 apotheken en 2 ziekenhuizen gebeld maar nergens leverbaar (omgeving nijmegen/arnhem) Ze verwachten in oktober te tabletten weer te krijgen. Hopelijk zijn ze er dan overal weer.
Succes nog even! ❤️
3 jaar geleden
Reactie op rgerri
Pff hier hetzelfde probleem!
Momenteel 20.6 weken zwanger maar ook al 2 wek ...
Thankks you too! Echt super vervelend vooral als echt specifiek middel wel werkt voor jou. En ja die darmproblemen vind ik dus echt killing en idd je gaat er minder van eten heb ik ook gemerkt.
3 jaar geleden
Reactie op marmacita
Thankks you too! Echt super vervelend vooral als echt specifiek middel wel ...
Ja voelt zoooo niet comfortabel om zoveel last vd darmen te hebben. Voel me dan ook best naar. Zowel door misselijkheid als door darmproblemen ga je vaak minder eten. Maar we houden nog even vol! 🙌🏻 Wij kunnen dat!
3 jaar geleden
Hier ook al. En wat ik zelf nog erger vind, de Zofran is ook pas in december weer verkrijgbaar😭 Heb nu ondansetron als vervanger, maar dit doet totaal niet hetzelfde. Ben 18 weken en misselijk/overgeven sinds de 6 weken. Had een paar weken nergens last van door de zofran, en nu weer misselijk en ook overgeven. Die emasafene kanonskogels doen bij mij ook niks helaas. Suprimal werkt wel beter, dit kan je bij de drogist halen (blauw doosje). Sterkte!
3 jaar geleden
Reactie op marmacita
Sooo sorry to hear. Helaas werkt suprimal bij mij niet :(
Ohhh wat balen zeg!😩 Bij mij ook niet goed genoeg.. Ik moest emasafene icm zofran nemen. De suprimal werkte bij mij dan wel iets beter dan de zetpillen van emasafene, puur omdat het dan geen darmproblemen gaf. Hopelijk is het snel weer opgelost en kunnen we weer onze nodige pillen nemen