28 Reacties

3 jaar geleden

Ook in Zoetermeer zijn ze “op”. Soms komen ze binnen en zijn ze er weer.

3 jaar geleden

Ik zou het zo niet weten, maar kun je de huisarts niet vragen om een verhoogde dosis? 2 is de standaard dosering voor de zetpillen, maar ik heb 2 weken lang 4 per dag mogen gebruiken en dat werkte perfect.

3 jaar geleden

Ik zou het zo niet weten, maar kun je de huisarts niet vragen om een verhoo ...
Jaa vanwege dat ik dus diaree van de zetpillen krijg wil ik er eigenlijk vanaf en naar de tabletten

3 jaar geleden

Reactie op Maan84

Ook in Zoetermeer zijn ze “op”. Soms komen ze binnen en zijn ze er weer.
nooo zo vervelend. De rest van de tabletten werken niet bij mij en raak echt depri van misselijkheid/beroerde gevoel hele dag.

3 jaar geleden

Kan je ze bij de apotheek niet bestellen, in principe zijn het toch gewoon reistabletten dus zonder recept leverbaar?

3 jaar geleden

Reactie op Ammvz

Kan je ze bij de apotheek niet bestellen, in principe zijn het toch gewoon ...
Alleen suprimal is dat. Emesafene moet op recept en apotheken geven dus aan dat ze leveringsproblemen hebben vanuit de fabrikant.

3 jaar geleden

Pff hier hetzelfde probleem! Momenteel 20.6 weken zwanger maar ook al 2 weken geen tabletten geslikt. Eet echt weer kinderporties en val af. De zetpillen kreeg ik ook enorme darmproblemen van! Ik heb 3 apotheken en 2 ziekenhuizen gebeld maar nergens leverbaar (omgeving nijmegen/arnhem) Ze verwachten in oktober te tabletten weer te krijgen. Hopelijk zijn ze er dan overal weer. Succes nog even! ❤️

3 jaar geleden

Reactie op rgerri

Pff hier hetzelfde probleem! Momenteel 20.6 weken zwanger maar ook al 2 wek ...
Thankks you too! Echt super vervelend vooral als echt specifiek middel wel werkt voor jou. En ja die darmproblemen vind ik dus echt killing en idd je gaat er minder van eten heb ik ook gemerkt.

3 jaar geleden

Reactie op marmacita

Thankks you too! Echt super vervelend vooral als echt specifiek middel wel ...
Ja voelt zoooo niet comfortabel om zoveel last vd darmen te hebben. Voel me dan ook best naar. Zowel door misselijkheid als door darmproblemen ga je vaak minder eten. Maar we houden nog even vol! 🙌🏻 Wij kunnen dat!

3 jaar geleden

Oh ik wilde juist de zetpillen hebben, die werkten beter bij mij. Ik ben van Schiedam heb er ook nog een paar

3 jaar geleden

Je kan ze ook gewoon bij de drogist krijgen onder de naam suprimal

3 jaar geleden

Hier ook al. En wat ik zelf nog erger vind, de Zofran is ook pas in december weer verkrijgbaar😭 Heb nu ondansetron als vervanger, maar dit doet totaal niet hetzelfde. Ben 18 weken en misselijk/overgeven sinds de 6 weken. Had een paar weken nergens last van door de zofran, en nu weer misselijk en ook overgeven. Die emasafene kanonskogels doen bij mij ook niks helaas. Suprimal werkt wel beter, dit kan je bij de drogist halen (blauw doosje). Sterkte!

3 jaar geleden

Reactie op Ilse23

Is helaas niet hetzelfde middel. Suprimal is lichter dan emesafene en heeft andere bestandsdelen. Heb ook suprimal eerst geprobeerd maar werkte niet voor mij.

3 jaar geleden

Reactie op mamaloes23

Hier ook al. En wat ik zelf nog erger vind, de Zofran is ook pas in decembe ...
Sooo sorry to hear. Helaas werkt suprimal bij mij niet :(

3 jaar geleden

Reactie op OumAbd

Oh ik wilde juist de zetpillen hebben, die werkten beter bij mij. Ik ben va ...
Zo interessant om te zien hoe bij iedereen anders werkt. Kan je ze nog krijgen bij de apotheek bij jou? (De tabletten misschien ga ik dan wel bellen ahha)

3 jaar geleden

Reactie op marmacita

Sooo sorry to hear. Helaas werkt suprimal bij mij niet :(
Ohhh wat balen zeg!😩 Bij mij ook niet goed genoeg.. Ik moest emasafene icm zofran nemen. De suprimal werkte bij mij dan wel iets beter dan de zetpillen van emasafene, puur omdat het dan geen darmproblemen gaf. Hopelijk is het snel weer opgelost en kunnen we weer onze nodige pillen nemen

3 jaar geleden

Reactie op Ilse23

Suprimal is anders! Werkt 0,0.

3 jaar geleden

Er is 1 apotheek in Amsterdam die ze nog heeft (spaarndammerstraat).

3 jaar geleden

Ik heb helaas precies hetzelfde probleem :(

3 jaar geleden

Reactie op esmec

Er is 1 apotheek in Amsterdam die ze nog heeft (spaarndammerstraat).
Gaa die gelijk proberen thanks! :)