7 Reacties

één jaar geleden

Ik denk dat het juist veel praktischer is met kinderwagen. In de kinderwagen kun je dan ook nog wat extra spulletjes kwijt. In de trein heb je zo'n plateau in de wagon waar ze met fietsen ook zitten. Juist met draagzak lijkt mij zooo onpraktisch haha.. zo zie je maar weer 2 mensen totaal verschillende ideeën 😂

één jaar geleden

Ik zou in dat geval misschien wel allebei doen! Draagzak voor vervoeren in ov maar ook de wagen mee zodat je je baby ter plekke weg kan leggen.. van de andere kant, mijn beeb kan nu nog niet weggelegd worden, dus blijft dan gewoon in de draagzak (net toevallig nog 2,5u)

één jaar geleden

Het is soms zo druk in de trein en in de bus hielp laatst niemand even die kinderwagen tillen, dus vandaar dat het me met draagzak (en rugzakje voor spullen) wat mobieler lijkt. Ga het gewoon uitproberen beiden!

één jaar geleden

Bij iemand op bezoek kan je altijd vragen voor een kussentje/dekentje als je haar weg wilt leggen. Ik heb haar dan ook wel eens op de grond op een dikke deken gelegd. Het matras van de kinderwagen is ook echt niet zacht. Een koffie in de stad heb ik eigenlijk nog geen ervaring mee.mijn oudste is geboren in 2020, dus alles was toen dicht en mijn jongste ben ik nog geen bakkie gaan doen. Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd 😅

één jaar geleden

Ik doe eigenlijk alles met de draagzak (of draagdoek) en laat haar dan gewoon erin zitten. Waarom zou je je kindje bij aankomst weg willen leggen? Het is voor je baby hetzelfde als vastgehouden worden. Ik haal haar eruit voor voeding in verschonen, en dan weer hop terug. Soms wieg ik wat heen en weer als ze onrustig is. Ideaal!

één jaar geleden

Reactie op Emmetje02

Ik doe eigenlijk alles met de draagzak (of draagdoek) en laat haar dan gewo ...
Kan je ook zitten met een draagdoek om?

één jaar geleden

Reactie op Csen

Kan je ook zitten met een draagdoek om?
Jazeker! Vooral de eerste zes maanden. Je kindje moet met het hoofdje op kushoogte hangen, en met de benen opgetrokken, dus zo laag komt het überhaupt niet.