9 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb nu al twee weken deze kolf €145,00 perfect handsfree ff uitvinden hoe hij werkt maar ik had vanaf dag 2 toen ik begon al melk kolf er alle voedingen mee..

3 jaar geleden
Reactie op Bloem29
Ik heb deze ook sinds 1,5 week. Erg blij mee. Hij moet wel goed in elkaar z ...
Hahaha herken je t geluidje nog niet 😉 ik herken al t geluidje van niet werken ff aan duwen en hij kan weer… ben er zo blij mee kun je toch nog iets doen als je wil..
3 jaar geleden
Ik heb de medela freestyle hands free in blinde paniek door mijn partner laten halen bij de prenatal toen ons kindje niet goed uit de borst kon drinken en ze heel erg aan het afvallen was. Ik vind het zeker een fijne kolf, hij is heel erg makkelijk in gebruik en schoonmaak. Wel denk ik dat er andere soort gelijke kolfen zijn die net zo goed werken voor een degelijkere prijs.
3 jaar geleden
Ik gebruik al 3 weken de Vulpes. De rose. Echt een hele goede prijs - kwaliteit verhouding ! Ook echt een top service. Mijn motortje was kapot, gelijk naar ze geappt (helaas op zaterdagavond) maar maandag appte ze direct terug dat er een nieuwe opgestuurd werd (deze kwam dinsdag al binnen)!
3 jaar geleden
Ik heb de youha (heb er 1tje, omdat ik niet vaak kolf) ben daar enorm tevreden mee qua prijs/kwaliteit verhouding!!!