9 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb nu al twee weken deze kolf €145,00 perfect handsfree ff uitvinden hoe hij werkt maar ik had vanaf dag 2 toen ik begon al melk kolf er alle voedingen mee..

3 jaar geleden

Reactie op willekeCissen

Ik heb nu al twee weken deze kolf €145,00 perfect handsfree ff uitvinden ho ...
Ik heb deze ook sinds 1,5 week. Erg blij mee. Hij moet wel goed in elkaar zitten, haha. Zat vanmorgen 15 te kolven zonder resultaat 😂

3 jaar geleden

Reactie op Bloem29

Ik heb deze ook sinds 1,5 week. Erg blij mee. Hij moet wel goed in elkaar z ...
Hahaha herken je t geluidje nog niet 😉 ik herken al t geluidje van niet werken ff aan duwen en hij kan weer… ben er zo blij mee kun je toch nog iets doen als je wil..

3 jaar geleden

Youha, echt top! Deze draadloze en draagbare kolf wordt zelfs aanbevolen door lactatiekundigen.. via kolf consult gekocht, dat is sowieso aan te raden. Kun je proberen wat je fijn vind. Je kunt na gebruik/openen een kolf niet meer retouren ivm hygiëne.

3 jaar geleden

Ik heb de medela freestyle hands free in blinde paniek door mijn partner laten halen bij de prenatal toen ons kindje niet goed uit de borst kon drinken en ze heel erg aan het afvallen was. Ik vind het zeker een fijne kolf, hij is heel erg makkelijk in gebruik en schoonmaak. Wel denk ik dat er andere soort gelijke kolfen zijn die net zo goed werken voor een degelijkere prijs.

3 jaar geleden

Ik gebruik al 3 weken de Vulpes. De rose. Echt een hele goede prijs - kwaliteit verhouding ! Ook echt een top service. Mijn motortje was kapot, gelijk naar ze geappt (helaas op zaterdagavond) maar maandag appte ze direct terug dat er een nieuwe opgestuurd werd (deze kwam dinsdag al binnen)!

3 jaar geleden

Ik heb de youha (heb er 1tje, omdat ik niet vaak kolf) ben daar enorm tevreden mee qua prijs/kwaliteit verhouding!!!

3 jaar geleden

Ik ben ontzettend tevreden over de Medela freestyle hands-free.

3 jaar geleden

Ik heb ook Medela freestyle hands free en ben heel tevreden! Doet het echt super en is makkelijk en snel weer schoon te maken. Zit ook gewoon makkelijk in m’n bh en maakt weinig geluid vind ik.