4 Reacties
3 weken geleden
Hoi,
Jazeker. Ik vond het wel fijn en ook prettig dat jezelf de dosering kon gebruiken. Tenminste je kon zelf kiezen wanneer je op het knopje drukte.
Ik moet wel zeggen dat ik ook een beetje 'high' werd. Ik weet niet hoe je het anders moet benoemen. Dit was met name voor mijn partner leuk.
Je krijgt ook gewoon alles mee en ze zetten naderhand de morfine uit, maar dat heb je vaak niet in de gaten ðŸ¤.
Ik zou het zo weer doen, ondanks dat mijn keuze is; eerst zonder.
3 weken geleden
Hoi,
Ik had heftige rug weeën die al heel langdurig waren ging naar t zkh voor de bevalling en wilde een ruggenprik deze werd voor mijn gevoel uitgesteld tot het niet meer kon. Ik kreeg toen als tussen oplossing een morfine pomp. Super oplossing omdat ik al 12 uur alleen maar kon lopen geen moment stil kom zitten door de heftige rugweeen. Door het pompje heb ik toch een korte tijd rust gevonden om met de weeën te kunnen liggen en energie op te bouwen voor de bevalling. Ik
Heb alles bewust mee gemaakt geen high gevoelens of iets dergelijks. Tijdens de bevalling voel je alles dus ook of je lichaam er klaar voor is. Hierdoor maar drie hechtingen, uiteindelijk binnen 15 minuten was mn mannetje er en heel snel herstel. Het neemt geen pijn ring of fire of iets dergelijks weg.. Voor mij een echte aanrader vooral omdat je het kunnen van je eigenlichaam nog voelt. Vooraf was dit ook mijn keuze ivm veiligheid voor ons kindje. Succes met je keuze!
2 weken geleden
Ik heb 2 jaar geleden bij mijn eerste een morfinepompje gekregen, maar ben oprecht helemaal van de wereld geweest. Ik werd er super duf van. Na 5 uur met het pompje mocht ik beginnen met persen en heb niks meegekregen dat het al zover was. Hoorde ineens mn man zeggen dat ik het NU moest gaan doen! Wat ik moest gaan doen? Ik had echt geen idee, nul besef. Als ik hoor hoe chill vriendinnen een ruggenprik hebben ervaren, zou ik 100% daarvoor gekozen hebben bij mijn tweede bevalling, als het nodig was geweest.