39 Reacties

3 jaar geleden

Als je wilt, wij hebben er een voor het doorgroeibedje gekocht maar maar 1x gebruikt.. weet niet welke maat je zoekt? we hebben de kleine ook voor de co sleeper, geweldig!!!! maar meneer is hier te beweeglijk voor voor in t doorgroeibedje..

3 jaar geleden

Onze dochter van 13 weken slaapt super goed met een nunki lakentje. Wij gebruiken het sinds ze niet meer in de puckababy piep slaapt. Ze krijgt haar armpjes er wel van onder maar door de druk die het lakentje geeft blijft ze rustig 😊 De slaapzak van fedde en kees gebruiken wij niet

3 jaar geleden

Reactie op Valerinja

Als je wilt, wij hebben er een voor het doorgroeibedje gekocht maar maar 1x ...
Hij slaapt in een ledikantje

3 jaar geleden

Reactie op lisaa

Onze dochter van 13 weken slaapt super goed met een nunki lakentje. Wij geb ...
Wat goed! En ze slaat zich niet wakker met de handjes in het gezicht?

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft heel lang in de slaapzak gelegen. Ik vond hem zoo fijn. Ik heb alleen de slaapzak gekocht, omdat ik dat laken bizar duuur vond. En de slaapzak alleen ging goed. Vooral in dit seizoen, is die perfect, want hij is niet zo dik.

3 jaar geleden

Wij hebben de slaapzak, mocht je willen dan mag je deze wel overnemen. Onze baby wilde echt met zn armen vrij liggen dus het slaapzakje is 2 nachten gebruikt.

3 jaar geleden

Reactie op isacalvinb

Wat goed! En ze slaat zich niet wakker met de handjes in het gezicht?
Ze slaapt er nu 2 weken mee en we hebben dit nog niet gehad. Maar moet er wel bij zeggen dat mijn dochtertje helemaal gek werd in de puckababy omdat ze niet meer haar handen in haar mond kon 🙈 dus nu zien we vooral dat als ze wakker wordt, ze haar handen in haar mond stopt en zo zelf terug in slaap valt 😊

3 jaar geleden

Wij gebruiken nu een paar dagen/nachten de combinatie van de bundi en de nunki en het is hier echt een gouden combinatie tot nu toe😇

3 jaar geleden

Tip: kijk ook op mp, daar kan je ze een stuk voordeliger krijgen. Ook kan je het lakentje huren bij wieghuren.nl. is ook niet gratis, maar dan kan je t iig uit proberen. Ik ben er zelf nog niet helemaal over uit of ik t ook wil aanschaffen. Vind t lakentje wel erg strak en in het slaapzakje kan ze toch nog haar speentje steeds uit haar mond slaan. Maar..ik heb ze ook nog niet heel vaak gebruikt omdat ik weet dat ze in de meyco goed slaapt en niet zoveel zin heb om iets anders te proberen;-)

3 jaar geleden

Reactie op DaanSW

Wij hebben de slaapzak, mocht je willen dan mag je deze wel overnemen. Onze ...
Hi welke maat is de slaapzak, anders heb ik misschien wel interesse.

3 jaar geleden

Reactie op Estar

Tip: kijk ook op mp, daar kan je ze een stuk voordeliger krijgen. Ook kan j ...
Via fedde en kees zelf kan je ook het lakentje uit proberen en indien het niet goed is terug sturen. Ik geloof dat ze hiervoor €25 vragen

3 jaar geleden

Hier ook fijne ervaringen met de combi slaapzakje en lakentje. Bij onze 1e heel veel aan gehad met afbouwen vanaf de pacco. Met dit slaapzakje kon onze eerste zich ook goed op z'n buik opdrukken, maar niet alle kanten op zwaaien waardoor hij makkelijker in slaap viel. Ons dochtertje vindt inbakeren niet zo leuk (lees: keihard schreeuwen), maar accepteert het slaapzakje en lakentje van fedde en kees wel en slaapt er sinds week 9 al het klokje mee rond (jup we boffen 🤩).

3 jaar geleden

Met de code VIORA10 krijg je nu 10 euro korting op het Nunki lakentje!

3 jaar geleden

Reactie op Estar

Tip: kijk ook op mp, daar kan je ze een stuk voordeliger krijgen. Ook kan j ...
Je kan het lakentje toch zo strak spannen als dat je zelf wilt? Dan doe je het klittenband wat losser aan de onderkant?

3 jaar geleden

Reactie op Joycani

Je kan het lakentje toch zo strak spannen als dat je zelf wilt? Dan doe je ...
Uhm... ja 😁. Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb 🙈 Voor de mensen die al wat meer ervaring hebben: hoe gaat het bij jullie in combi met de slaapjes op het kdv? Mijn dochter gaat vrijdag wennen en begint dan volgende week op het kdv. Daar zal ze niet onder een Nunki kunnen slapen lijkt me. Heeft iemand ervaring met die combi: thuis Nunki en/of Bundi en op het kdv niet..

3 jaar geleden

Wij gebruiken een hele tijd het lakentje en slaapzakje. Onze dochter slaapt veel beter nu en het is makkelijk in gebruik. In het begin moest ze heel erg wennen en wou het alweer opgeven want dacht dat het niet zou werken. Maar na contact met Fedde en Kees heb ik tips en hulp gekregen hoe je dit het beste kan gebruiken, werkt het nu super goed. Ik raad je aan om op den duur nog een setje te kopen, ze mogen niet in droger. Het droogt wel snel als je het buiten in de zon hangt.

3 jaar geleden

Lakentje moet op spanning staan. Je krijgt een instructie video hoe je het moet opmaken. Ook kun je ze mailen als je vragen hebt, ze helpen je graag

3 jaar geleden

Reactie op SH28

Lakentje moet op spanning staan. Je krijgt een instructie video hoe je het ...
Ligt ze hier alleen onder het lakentje of ook in de slaapzak?

3 jaar geleden

Reactie op Rosa997

Hi welke maat is de slaapzak, anders heb ik misschien wel interesse.
Hoi! Het is de 0 tot 4 maanden slaapzak!

3 jaar geleden

Reactie op SH28

Wij gebruiken een hele tijd het lakentje en slaapzakje. Onze dochter slaapt ...
Het slaapzakje gooi ik gewoon in de droger 🙈. Had van de kleinste maat er maar 1 en wilde voor 1 maand niet een tweede kopen nog. Van de maat groter heb ik er wel 2 inderdaad. Is toch makkelijker! En de lakentjes had ik er wel 2 van.