944 Reacties

één jaar geleden

Wat leuk dit topic! Net te horen gekregen dat de financiering rond is voor onze nieuwe auto😍 Mijn dochter van 10 maanden die haar eerste stapje zet ❤️ Denk dat deze dag niet heel veel beter wordt vandaag🥰

één jaar geleden

Ultiem genieten dat het weer kouder wordt. Voor sommige mensen klinkt dit verschrikkelijk maar ik vind het zooo heerlijk om met dikke sokken, een dekentje en een kruik op de bank te liggen. 💞

één jaar geleden

Wat een leuk bericht!! Ik was ook erg blij toen ik ontdekte dat mijn brie graving door kon gaan😊😊 en gister een lekker snack avondje voor de tv met mijn man gehad!! Genieten!!

één jaar geleden

Ik heb een aantal dagen geleden een gesprek gehad met m'n school en mag voor de kerstvakantie examen doen. Ben zo blij

één jaar geleden

Reactie op Mathildegniffel

Wat een leuk bericht!! Ik was ook erg blij toen ik ontdekte dat mijn brie g ...
brie mag?!? welke brie mag bijv! ik crave het heeel erg, maar voel me zo’n gekkie als ik in de winkel helemaal moet lezen naar wat erin zit hahaha

één jaar geleden

Reactie op TessaWal

Ultiem genieten dat het weer kouder wordt. Voor sommige mensen klinkt dit v ...
& dito hier 😇 houd er van

één jaar geleden

Reactie op TessaWal

Ultiem genieten dat het weer kouder wordt. Voor sommige mensen klinkt dit v ...
JAAAAAA DEZEE!!!!!!

één jaar geleden

Reactie op rcnske

brie mag?!? welke brie mag bijv! ik crave het heeel erg, maar voel me zo’n ...
Jaa als die van gepasturiseerde melk is wel😊 jaaa ik voelde me ook even vreemd toen ik de verpakking aan t doorspitten was, hahaha precident brie is een veilige! Ik heb een foto bijgevoegd😊

één jaar geleden

Reactie op TessaWal

Ultiem genieten dat het weer kouder wordt. Voor sommige mensen klinkt dit v ...
Jaaa oh heerlijk.

één jaar geleden

Ohh! Ik herken je geluksgevoel over gepasteuriseerde schimmelkaas. 🤩Ik kwam gisteren een stukje tegen bij een luxe warenhuis. Was zielsgelukkig toen ik het afrekende samen met luxe en veels te dure crackers, voelde als een cadeautje voor mezelf 😍 nu nog even doorbikkelen op mijn thesis die dinsdag ingeleverd moet worden, maar heb mezelf een badje in het vooruitzicht gesteld, met ernaast de lekkere kaas! Alleen het idee al maakt me héél gelukkig!

één jaar geleden

Reactie op TessaWal

Ultiem genieten dat het weer kouder wordt. Voor sommige mensen klinkt dit v ...
Lekker koud vind ik ook heerlijk. Die hitte van deze zomer vond ik maar niks 😏 Maar die kou mag met wat minder regen erbij 🙈 (Ik doe graag alles met de fiets en dit weer is niet leuk om met fiets door te gaan 😅)

één jaar geleden

Dat mijn vriend gisteren voor het eerst 3 keer een schopje met zijn hand kon voelen van ons kleintje!🥹 Maakte me zo gelukkig!

één jaar geleden

Reactie op Mathildegniffel

Jaa als die van gepasturiseerde melk is wel😊 jaaa ik voelde me ook even vr ...
Bijna alle brie in de winkel kan gewoon. Plus een heleboel andere kazen….

één jaar geleden

Reactie op rcnske

brie mag?!? welke brie mag bijv! ik crave het heeel erg, maar voel me zo’n ...
Sowieso de president en die van de Lidstaten eigenmerk

één jaar geleden

Reactie op Mathildegniffel

Jaa als die van gepasturiseerde melk is wel😊 jaaa ik voelde me ook even vr ...
Mijn wereld gaat weer open. Ik miste brie…😭

één jaar geleden

Nav van alle kaas berichten hier: Nu heerlijk genieten van mijn toastjes brie 🤭🤤

één jaar geleden

Reactie op Deems1991

Sowieso de president en die van de Lidstaten eigenmerk
Dat moet natuurlijk Lidl zijn!

één jaar geleden

Mijn geluksmomentje: het getrappel van de kleine voelen!🥰

één jaar geleden

Reactie op TessaWal

Ultiem genieten dat het weer kouder wordt. Voor sommige mensen klinkt dit v ...
Haha.. Ik ben echt oprecht serieus blij dat ik hoogzwanger de winter doormaak! Nog n extra excuus om de deur niet uit te moeten ❤

één jaar geleden

Reactie op Kimikaze

Haha.. Ik ben echt oprecht serieus blij dat ik hoogzwanger de winter doorm ...
Jaaa ik kijk hier ook echt al zo naar uit! Lekker op de bank met de feestdagen!