957 Reacties

één jaar geleden

Vandaag wordt bij ons inductie geïnstalleerd 🎉 Zo blij met het feit dat we straks veel minder gas gaan gebruiken 😍

één jaar geleden

Wij vieren dat de 20 weken echo heel erg goed was! En dat we een jongetje krijgen! 💙 Zo fijn om zo een feel-good moment te hebben.

één jaar geleden

Ik kan dat niet horen... maar als de zoon zn oor tegen mijn navel legt, dan hoort ie de baby zachtjes zeggen dat ze eruit wil om met hem te spelen... ***smelt***

één jaar geleden

Zojuist een heel mooi moment. Ik lag lekker op de bank met mijn hand tegen mijn buik en ik voelde de baby al zachtjes schoppen. Inene gaf die wel 5 harde schopjes of stootjes en voelde ik me inene vervult van liefde waardoor ik even tranen van geluk had! Ik heb geen makkelijke zwangerschap maar dit gaf echt vleugels! Wat een heerlijk gevoel om zo veel te houden van een nog zo klein leventje😄😄😄😄

één jaar geleden

Sinds een week zie ik sporadisch een schop aan de buitenkant van mn buik... vandaag kon ik 40 seconden video vastleggen van de felle madam die links en rechts onafgebroken mn buik deed opveren. De dochter van 12 jaar die deze week bij dr papa is vonnet alvast heel grappig om te zien hoe haar zusje tekeer ging, toen ik haar het filmpje doorstuurde... Kinderen 🥰

één jaar geleden

Zakje chips maakte mij blij vandaag

één jaar geleden

Allw verjaardagscadeautjes en Sinterklaas cadeautjes kwamen vandaag binnen. Weer helemaal zin om straks met de donkere dagen met familie bij elkaar te zijn en elkaar blij te maken❤️

één jaar geleden

Je favoriete chips die bijna nergens verkocht wordt vinden in de net nieuwe supermarkt in het dorp 😋

één jaar geleden

-Een hele mooie 20 weken echo. -Elke avond rustig genieten van het getrappel in mijn buik 🥰 -Mooie vondsten voor ons kleine meisje. -De hartelijke glimlach van mijn nichtje (3 maandjes)

één jaar geleden

Oh! En we hebben een naam! 🥰 Voor ons was het best een zoektocht, wij verschillen enorm in smaak en waren er ineens samen uit, zo leuk! Proefdrukken van geboortekaartjes zijn onderweg.

één jaar geleden

Gisteravond weer een hele mooie moment gehad. Mn vriend heeft al zeker anderhalf week de kleine niet gevoeld omdat ze niet 'hard' genoeg trapt (placenta ligt voor). Gister avond heeft hij haar eindelijk weer kunnen voelen bewegen🥰 bijzonder om het zelf te voelen maar ik mis het toch als hij niet kan meegenieten. En we hebben haar naam 😊😍 we hadden allebei een lijstje. En waren allebei helemaal verliefd op de naam.

één jaar geleden

Omdat ik fysiek niet meer in staat ben echt te gaan werken mag ik me van mn vriend focussen op het behalen van mn diploma, het in orde brengen van ons huis, en dikker worden.

één jaar geleden

mn vriend heeft hem eindelijk voor het eerst gevoeld! <3. begon om 1:00 snachts te trappelen en echt het duidelijkst tot nu toe, heel bijzonder 💕

één jaar geleden

Because food is life momenteel 😁 Nog dames met 24/7 honger? Mac n cheese (met bloemkool, om het toch wat voedzaam te maken) Ik kan al niet wachten tot deze in de oven mag vanavond !!

één jaar geleden

Reactie op Kimikaze

Because food is life momenteel 😁 Nog dames met 24/7 honger? Mac n cheese ...
Mag ik ook komen eten 🤤

één jaar geleden

Reactie op pcat11

Mag ik ook komen eten 🤤
Mijn vriend verklaarde me al zot dat ik denk niet genoeg te hebben voor 4p.

één jaar geleden

Ik ben blij omdat we een naam hebben 🤎 (en het is mijn 1e keuze geworden)

één jaar geleden

Le petit marseillas douchegel in promotie in kruidvat, 1 euro voor 1 fles... ik kon moeilijk kiezen tussen 2 geuren... bracht ze beide mee en kijk nu al uit naar een deugddoend bad vanavond

één jaar geleden

Dat ik geen dikke haaruitval meer heb (super erg in mijn eerste trimester) en nu weer energie heb om correct voor mijn haar te zorgen zodat ie weer dik en vol groeit🤗! Heb een paar hydraterende haarmaskers, een haarbostel, een hoofdhuidmassage borstel en conditioner + oliën gehaald🫶🏽 Over de uitgaven… is weer een andere topic🥹🙈

één jaar geleden

Dat ik weer begonnen ben met het kiezen van gezond eten. Wow wat miste ik dat zo erg! Kon tijdens de eerste 22 tot 23 weken niks gezonds eten (vond dat niet lekker). En nu kan het weer🤗😭 zo zo zo blij