5 Reacties
vorige maand
Reactie op Esmu93
Geen tips om minder te rennen. Toen onze oudste leerde fietsen hield ik het ...
Pfoee geen gek idee maar wel een hele opgave! Zeker gezien mijn conditie ergens op de bodum van de put is blijven liggen, hahaha.
vorige maand
Reactie op Mathildegniffel
Pfoee geen gek idee maar wel een hele opgave! Zeker gezien mijn conditie er ...
Haha hier hetzelfde hoor 馃ぃ maar ik ben wel echt gaan genieten van die momentjes met mijn zoon! Moet wel zeggen dat hij inmiddels zo hard fietst dat ik het hardlopend ook niet meer kan bijhouden. Maar gelukkig is hij nu oud genoeg om soms even te kunnen wachten op mij 馃ぃ
vorige maand
Reactie op Esmu93
Haha hier hetzelfde hoor 馃ぃ maar ik ben wel echt gaan genieten van die mome ...
Knap hoor! Hoe heb je dit opgebouwt? Het rennen bedoel ik? Hahah. Is t voor jou dan nu geen optie om samen te fietsen. Dus jij en hij fietsend?
vorige maand
Reactie op Mathildegniffel
Knap hoor! Hoe heb je dit opgebouwt? Het rennen bedoel ik? Hahah. Is t voor ...
Haha ik heb gewoon lekker gedaan wat goed voelt. Schemas enzo ben ik niet zo van. Vind het belangrijker dat het leuk blijft dan dat ik er echt conditie mee opbouw. 馃檲 Mijn zoon zijn school is 3 km heen en 3 km terug, dat stuk heb ik vaak met hem gedaan. Was een fijne afstand vond ik. Maar ik loop ook veel tussendoor hoor 馃槄 nu zou ik inderdaad beter kunnen fietsen om hem bij te houden maar ik ben het hardlopen stiekem wel leuk gaan vinden (op mijn manier 馃き).