13 Reacties

24 dagen geleden

Mijn dochter vind fietsen heerlijk! Ze zit de hele weg ye kletsen en rond te wijzen! Zo leuk.. Wij hebben een yepp voorzitje, erg tevreden over! Riempjes zijn 1 voor 1 vast te zetten,makkelijk te verstellen voetbakjes, makkelijke montage. Blijft nauwelijks water in staan bij regen. Kortom, blij mee. Als helm heb ik die van bobike, puur omdat dat de enige was die paste vorig jaar. Weet de precieze cjjfers niet meer, maar omtrek was toen 41cm. En deze helm was van 42-46 cm ofzo. Ander merk was 38-42 ofzo. Mijn dochter zat al snel los, dus we hebben vorig jaar al veel kunnen fietsen. Mijn tip, meet de omtrek van het hoofdje en kijk gewoon met welke helm je nog een poos kan doen. Per merk verschillen de maten iets. Succes en veel plezier!

24 dagen geleden

Eerste keer was even huilen, moet zeggen ze was verkouden en het waaide best hard toen… nu vind ze het echt geweldig op de fiets😊 wij hebben de bobike one mini met windscherm en vinden het een heel fijn stoeltje!

24 dagen geleden

Mijn dochter vindt de fiets ook erg leuk. Altijd met helm, we hebben er 1 van bobike, ook bij mijn eerste dochter gebruikt. We hebben ook een windscherm.

24 dagen geleden

Mijn zoontje vind fietsen ook heerlijk, hier een urban iki fietszitje heel blij mee

24 dagen geleden

Ik heb het bobike one mini zitje. Eigenlijk puur gekozen op basis van de kleur die mooi bij m'n fiets past. Een nadeel vind ik dat de riempjes uit 1 stuk bestaan en over het hoofd heen moet.

24 dagen geleden

Ons dochtertje vind fietsen fantastisch. En ik dus ook haha! Wij hebben een bobike zitje. Dit vind de fietsenwinkel de meest degelijke dus daar zijn we voor gegaan. We hebben er een passend windscherm en helpje bij. Maar heer eerlijk, het helmpje zit nog in verpakking 🙈 Zon gedoe omdat ze hem uberhaupt niet op wil... en voor die paar minuten vind ik dat ook echt onhandig..

18 dagen geleden

Onze dochter vindt het fantastisch! Zingen, dansen op de fiets en naar iedereen zwaaien. En ik geniet mee! We hebben een urban Iki voorzitje

17 dagen geleden

Dit helmpje is van Urban iki mop! Ik heb deze fiets trouwens vlakbij jou opgehaald, in de Lier. Dus moest nog aan je denken.

12 dagen geleden

Hier vind ze het fietsen ook fantastisch, normaal gaat ze mee in de bakfiets. Maar als papa gaat fietsen dan voorop, lijkt ze toch leuker te vinden! Hier een zitje van bobike!

12 dagen geleden

Ik heb eigenlijk nooit over een helmpje nagedacht misschien heel slecht, wist ook niet dat het er was. Kun je deze ergens in een winkel kopen zodat je zeker weet dat ze het past?

12 dagen geleden

Reactie op Suus40

Ik heb eigenlijk nooit over een helmpje nagedacht misschien heel slecht, wi ...
Hier bij alle fietsenwinkel wel hempjes verkrijgbaar 😊 Deze kun je indd passen!

11 dagen geleden

Reactie op rgerri

Hier bij alle fietsenwinkel wel hempjes verkrijgbaar 😊 Deze kun je indd pa ...
Oké top dankje ga binnenkort is kijken :)

11 dagen geleden

Ons kindje vindt het geweldig! We hebben zitje en scherm van thule. Helm is van bobike.