13 Reacties

2 jaar geleden

Ik maak sowieso een fotoboek van t eerste jaar :)

2 jaar geleden

Alle fotos zijn op mijn icloud, dus niet op de telefoon zelf ☺️ Denk dat ik ooit een dubbele kopie maak op 2 harde schijven en dan de icloud leeghaal (nu 177gb 😂)

2 jaar geleden

Alles staat in cloud automatisch gesynchroniseerd en op externe harde schijf

2 jaar geleden

Icloud! En ik wil nog een fotoboek maken

2 jaar geleden

Ik maak voor elk kind van elk jaar een fotoboek. Best een klus... maar heel leuk om te hebben. Misschien wordt het ooit 1 boek voor beide samen. Maar nu nog veel verschillende foto's dus 2 boeken van ieder jaar. Echt een aanrader! En de rest van die miljoen foto's staan in de cloud en doe je waarschijnlijk nooit meer iets mee... 😅

2 jaar geleden

Wij hebben een fotoboek gemaakt van het eerste jaar op profoto net en verder gewoon op de icloud. We hebben teveel foto’s voor in het fotoboek 🤭

2 jaar geleden

Bij mij staat alles in iCloud in mapje “Mees’ eerste levensjaar” en nu “Mees’ tweede levensjaar” want dit zijn idd al 1000 foto’s per jaar haha. En ik ben in m’n verlof nog een boek begonnen. Maar die moet ik dus echt nog een keer aanvullen als ik tijd heb 😅

2 jaar geleden

Nu nog bezig met een fotoboek van het eerste jaar, verder hebben wij een digitale fotolijst in huis staan waar ik veel foto's op heb. Erg leuk om tussendoor foto's terug te zien, omdat je vaak op je telefoon minder alles terugkijkt.

2 jaar geleden

Ik houd een fotoboek bij. Elke week selecteer ik de leukste foto's van die week en upload ik die in het boek. Doordat ik hem bij houd, is het geen berg waar je na een jaar tegenop zie.

2 jaar geleden

Reactie op Nancy 86

Ik houd een fotoboek bij. Elke week selecteer ik de leukste foto's van die ...
Hoi! Waar doe je dit? Dit klinkt ideaal 👌🏻. Of gewoon op je telefoon?

2 jaar geleden

Ik heb met de app OnceUpon een fotoboek bijgehouden tijdens haar eerste jaar en dit doe ik nu ook voor haar 2e jaar. Aan het einde van elke maand upload ik de leukste foto's en schrijf ik een verhaaltje over bijzonderheden/uitstapjes/etc van die maand. Elke maand bijhouden is wel een must 😬 anders is het zoveel werk om na een jaar foto's uit te moeten zoeken 🙈

2 jaar geleden

Ik maak van ieder levensjaar een fotoboek via Albelli. Mega blij mee 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Char35

Hoi! Waar doe je dit? Dit klinkt ideaal 👌🏻. Of gewoon op je telefoon?
Ik doe dat via Cewe .