17 Reacties

2 jaar geleden

Nope, hier gaan we voor een geboortevlag die past bij geboortekaartje 🥰

2 jaar geleden

Wij doen een letterslinger van de Xenos!

2 jaar geleden

Mijn vriend maakt zowel een geboortebord zelf alsook een plank voor doopsuiker. Lekker persoonlijk en met veel liefde gemaakt. Momenteel nog in de maak dus geen fotos mogelijk.

2 jaar geleden

Hier in het zuiden is het normaal dat vrienden en/of familie een bord maakt. Het is dus een verassing wat je krijgt. Het gebeurd hier dan ook geregeld dat een tuin vol staat met meerdere borden 😂ik kom zelf vanuit Holland dus vond het in het begin maar gek, nu heeft het wel wat. Ik laat mij dus verassen.

2 jaar geleden

Reactie op F3

Hier in het zuiden is het normaal dat vrienden en/of familie een bord maakt ...
Hier in t zuiden? Ik woon in zuid Limburg 🙈 maar niks bekend over vrienden die een bord maken hahahah

2 jaar geleden

Reactie op Mellie

Hier in t zuiden? Ik woon in zuid Limburg 🙈 maar niks bekend over vrienden ...
Dan is het misschien alleen in noord Limburg en Brabant? 😂 hier in de regio (5 km vanaf de Brabantse grens) is het iig wel normaal haha

2 jaar geleden

Hier is het de regel dat familie en vrienden dit doen. Vorige keer stonden er 5 borden in de tuin 😍zo leuk

2 jaar geleden

Reactie op F3

Dan is het misschien alleen in noord Limburg en Brabant? 😂 hier in de regi ...
Heb in noord Limburg en brabant gewoond en daar is het inderdaad normaal dat vrienden/familie/buurtvereniging/voetbalclub oid een bord plaatsen

2 jaar geleden

Jazeker! Deze vanavond afgemaakt :) Hij moet nog even vernist worden zodat hij ook buiten kan staan 😉 en dan aan een paal geschroefd door vriend lief! Verder ook nog geboorteslingers gemaakt met de naam 🥰

2 jaar geleden

Zeker! Deze is gemaakt door mijn vader, ook een zijspan rijder net zoals wij.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Reactie op RT1234

Heb in noord Limburg en brabant gewoond en daar is het inderdaad normaal da ...
Oooh die dingen zou ik echt uit de tuin halen 😅 Vind het zelf echt niet mooi en wordt ook beetje als ordinair gezien. Ik bestel zo’n bord voor aan het raam zoals het geboorte kaartje. ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Skybles

Oooh die dingen zou ik echt uit de tuin halen 😅 Vind het zelf echt niet m ...
Ach, mooi is t misschien niet allemaal. Ik zie het vooral als iets liefs waardoor men wil laten zien hoe blij ze voor je zijn dat er een kleintje is :)

2 jaar geleden

Reactie op Skybles

Oooh die dingen zou ik echt uit de tuin halen 😅 Vind het zelf echt niet m ...
Dat is denk ik echt wat je gewend bent.. ik snap dat je ze niet mooi vindt, maar ik zie het totaal niet als ordinair. In de duurste wijk in onze stad staan die dingen ook gewoon.

2 jaar geleden

🥰

2 jaar geleden

Reactie op MamainBrabant

Nope, hier gaan we voor een geboortevlag die past bij geboortekaartje 🥰
Ja wij ook! Waar bestel jij hem? Het bedrijf waar ik hem voor m’n dochter en zoon had besteld levert geen vlaggen meer met eigen opdruk.. bij elke verjaardag hijsen we de geboortevlag weer, heel leuk om te doen!

2 jaar geleden

Reactie op Mellie

🥰
Heel lief!!

2 jaar geleden

Reactie op jannavit

Ja wij ook! Waar bestel jij hem? Het bedrijf waar ik hem voor m’n dochter e ...
Bij hippe geboortekaartjes 🥰