12 Reacties

3 jaar geleden

Ik snap je gevoel of gedachte bij de tekst, maar persoonlijk vind ik het niks "baby" achtig hebben.. 😘

3 jaar geleden

Heb m al een keer eerder gezien in een geboortekaartje. Keek daar niet van op.

3 jaar geleden

Ik vind het een mooie tekst! Alternatief zou je nog voor dit stukje kunnen gaan vind ik, maar dat is wel langer: Haal de parels uit de zee Geef ze weg Vecht met alles wat je hebt Verlies het goed Wacht dan tot het lichter wordt Je hebt de tijd

3 jaar geleden

Ik zou het persoonlijk niet in het geboortekaartje zetten, vanwege de wijn. Verder een prachtige tekst!

3 jaar geleden

Ik vind het persoonlijk geen tekst voor een geboortekaartje (al helemaal niet als je het nummer niet kent), maar eerder voor een postkaart of een print voor in huis.

3 jaar geleden

Deze kwam ik net ook tegen, vind ik ook erg mooi en toepasselijk (wij wonen nml aan de kust).

3 jaar geleden

Leuk. Het is een te gek lied. Die zoetsappige en vaak dezelfde teksten op baby kaartjes zijn ook niet alles :)

3 jaar geleden

Ik weet niet of je het geboortekaartje al hebt uitgekozen? Er zijn geboortekaartjes waar je een qr code aan toe kan voegen naar bijvoorbeeld een clip op youtube of misschien een nummer op spotify om dit zo toe te voegen aan het kaartje. Wij krijgen dit laatst op een geboortekaartje van vrienden met een heel lief nummer over de geboorte van hun kind en wij vonden het een super leuk en origineel idee voor op een geboortekaartje

3 jaar geleden

Reactie op maximedijkema

Ik weet niet of je het geboortekaartje al hebt uitgekozen? Er zijn geboorte ...
Wat een leuk idee! Wij laten het ontwerpen door een vriend van ons, dus dit zouden we zeker kunnen doen!

3 jaar geleden

Ik heb hem ook al eens op een geboortekaartje gezien. Vond het (als Spinvis liefhebber) heel leuk. Daar was gewoon “drink wijn” weggelaten. Probleem opgelost!

3 jaar geleden

Echt geen flauw idee wie dat is en zou echt heel rAar tegen deze tekst aankijken 🤭😅