42 Reacties

één jaar geleden

Op t kaartje van mijn broertje, 27 jaar geleden: "wat nou ooienvaartje, niks ooienvaartje. Gewoon je weet wel en toen ben ik geboren"🙈 Is mij altijd bijgebleven haha

één jaar geleden

Wij gaan denk zoiets doen ‘Een begin van nieuw leven, zo mooi en klein, het is niet te omschrijven hoe blij wij met jou zijn’ En dan op het einde zoiets van: ‘wil jij teentjes komen tellen, dan graag eerst even mijn papa of mama bellen.’

één jaar geleden

Bij mijn dochter hadden we: je bent niet van ons, je bent van jezelf. En wij mogen voor je zorgen. En nu gaan we voor een winnie de Pooh quote: "Soms nemen de kleinste dingen de meeste ruimte in je hart."

één jaar geleden

Bij ons zoontje staat erop : jij hoort bij ons Nu willen we ook iets korts maar heb nog niet 't juiste gevonden.. Wel wat inspiratie op gedaan zoals: Zo blij met jou erbij. Groot geluk kan heel klein zijn. We zijn blij dat je hier bent. Al ons later is met jou. Onze wereld is mooier met jou. Om voor altijd van te houden. De wereld is mooier met jou erbij. Vanaf nu is alles anders maar precies zoals het hoort. Hij/zij maakt het verschil.

één jaar geleden

Wij hadden bij de 2e: het mooiste wat je kunt worden is jezelf.

één jaar geleden

Reactie op lotte2701

Wij hadden bij de 2e: het mooiste wat je kunt worden is jezelf.
Dit is echt mooi💞

één jaar geleden

Wij hebben gekozen voor een stukje uit het refrein van shary-an - als jij straks hier bent. ‘ ik hoop dat je op me lijkt, Maar ook weer niet te veel, Dat jij je dromen deelt met mij, En je hebt wat je wil.’

één jaar geleden

Reactie op Domi93

Dit is echt mooi💞
Ja nog steeds blij mee 🤩

één jaar geleden

Wij hebben: Heel lang moest ik wachten En gaf ik mama’s buik een kus Nu mag ik je echt knuffelen En zeggen: ik ben grote zus!

één jaar geleden

Wij doen: Let the adventure begin !

één jaar geleden

Op het kaartje van onze zoon hadden we: "Als liefde leven wordt, Krijgt geluk een naam" En daaronder zijn volledige naam (alleen roepnaam op de voorkant met een zelf ontworpen afbeelding van een familieboom) Nu hard aan het bedenken om weer ongeveer zo'n zelfde soort tekst erin te zetten, maar net als het verzinnen van de (goede) naam, schiet het niet bepaald op deze keer 😆

één jaar geleden

Wij hebben nu de tekst 'Een begin van een nieuw leven, zo heel erg fijn en klein. Wonderbaarlijk en niet te beschrijven, hoe blij wij met jou zijn.

één jaar geleden

Wij zetten erop..; Met z'n 4e was het al fijn, Met z'n 5e zal het nog leuker zijn. Hebben namelijk al 2 dochters rondlopen 😍

één jaar geleden

Reactie op Boyorgirlwhoknows

Wij zetten erop..; Met z'n 4e was het al fijn, Met z'n 5e zal het nog leuk ...
Als ik jou was zou ik dan wel vieren en vijven uitschrijven, nu staat er vierde en vijfde, dat is niet de bedoeling toch?

één jaar geleden

Reactie op Kleintje2023

Als ik jou was zou ik dan wel vieren en vijven uitschrijven, nu staat er vi ...
Ja sorry, op de kaart gaat alles uitgeschreven worden. Dat staat op een kaart sowieso altijd netter. Ik was weer te snel met antwoorden.

één jaar geleden

Ons concept: Liever dat lief, Welkom klein meisje. Soso lobi, mi gudu. (Half Surinaams, half Nederlands)

één jaar geleden

Reactie op Carolien-260223

Ons concept: Liever dat lief, Welkom klein meisje. Soso lobi, mi gudu. ...
Dan*

één jaar geleden

Deze kwam ik tegen 💙🤗

één jaar geleden

Bij onze eerste hebben we: Jij bent zo kostbaar, Wij houden zoveel van jou. Onder elkaar. Dit is een foto van onze tekst op een gepersonaliseerde speelgoed kist die wij kregen. Maar zo stond het ook op de binnenkant van onze kaart.

één jaar geleden

Ergens in die hele lijst, daar zullen wij een zinnetje vandaan plukken 😄 ik vind ze wel leuk