27 Reacties

één jaar geleden

Wat is daar gek aan?🤪 tenzij die hoeslakens en dekbedovertrek voor jou bestemd zijn ipv de baby hihi ik kreeg ook heel wat leuke en handige cadeau. Zelfs een newbornshoot vond ik echt bijzonder… 😊

één jaar geleden

Bij mijn eerste zoontje kreeg ik van mijn collega's flesjes (terwijl ik borstvoeding gaf) en wasbare zoogcompressen. Ik vond het een gekke combi.. en ook heel persoonlijk 🤣

één jaar geleden

Ik vond speelgoed voor 3+ wel vrij bijzonder. Ook van mensen die vrij dichtbij ons staan, en in de komende 3 jaar nog heeel vaak langs gaan komen en kans hebben om cadeautjes te geven op haar verjaardag 😅

één jaar geleden

Wij kregen een groeimeter voor de leeftijd 3+. Moet dit dus 3 jaar bewaren voor we het kunnen gebruiken. En het is ook nog eens van een voetbalclub. Voor een meisje! 😂 Niet dat meisjes niet van voetbal kunnen houden, maar ik vond het een beetje gek.

één jaar geleden

Een kraammand vol cadeautjes, alleen waren alle cadeautjes gericht aan de grotere zus. Wat moet een newborn met peuterbestek😶

één jaar geleden

Reactie op Kleintje2023

Ik vond speelgoed voor 3+ wel vrij bijzonder. Ook van mensen die vrij dicht ...
Herkenbaar. Wat moet een baby met een houten auto garage 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Cadeau's zijn sowieso heel persoonlijk. Ik ben blij dat we veel cadeaubonnen hebben gekregen. Ik moet zeggen dat ik speelgoed en bestek leuke cadeau's vind, daar heb je meer aan dan een kledingsetje wat je stijl niet is. Mijn oudste dochter heeft een aantal boekjes gekregen, daar had ze toen niks aan, maar nu (ze is 2) is de heel druk met die boekjes.

één jaar geleden

Kleding/schoenen voor als ze 2+ is 🫠 Heel lief allemaal maar dat duurt toch nog eventjes.

één jaar geleden

Er werd ons gevraagd wat we wilden hebben en of we iets nodig hadden voor de baby. Had gezegd iets van speelgoed of een boekje is wel leuk want dat heeft ze nog niet. Maar graag geen knuffels. Wat krijgen we? Een knuffelbeer 😅

één jaar geleden

Een namenboekje 🙄 volgens mij had onze kleine man al een naam.........

één jaar geleden

Iets roze voor een jongen. Noem me ouderwets maar uhhh ik vind het vreemd. Staat op de stapel van spullen die het huis uit kunnen 🙃

één jaar geleden

Ik heb van iedereen (iedereen! Zo’n 10 mensen) een knuffeldoekje gekregen. Ik zou dat nooit geven, ik zou denken dat de ouders dat zelf willen uitkiezen en je hebt er toch niet zo veel nodig? En idd knuffels... wij konden best wat dingen gebruiken maar welke baby heeft nou een knuffel nodig...

één jaar geleden

Reactie op SuzanDeadman

Ik heb van iedereen (iedereen! Zo’n 10 mensen) een knuffeldoekje gekregen. ...
Ik heb ook 6 knuffeldoekjes gekregen… terwijl ik van haar grote broer er ook nog 5 heb liggen.. ik haal ze niet meer uit de verpakking en ga ze wel weggeven.

één jaar geleden

Reactie op Kleintje2023

Ik vond speelgoed voor 3+ wel vrij bijzonder. Ook van mensen die vrij dicht ...
Haha jaa mijn man heeft van zijn werkgever al een veloretti loopfiets gekregen voor Armiël😂. Die gaat sowieso wat stof verzamelen boven op de zolder tot hij 2+ is 😅

één jaar geleden

Reactie op Vogelaar

Een kraammand vol cadeautjes, alleen waren alle cadeautjes gericht aan de g ...
Dit vind ik nog niet zo heel gek. Ik heb dat voor allebei onze dochters ook gekregen. Voor één dochter zelfs 2 setjes. Ze kon er toen nog niks mee, maar ze is nu bijna 2,5 en zijn ze toch verekkes handig.

één jaar geleden

Hier echt een joekel van een beer, zo’n mega kermis ding. Hij staat nu in de schuur 🫢

één jaar geleden

Reactie op MelRoy

Haha jaa mijn man heeft van zijn werkgever al een veloretti loopfiets gekre ...
Wow wat een cadeau van een werkgever! Daar mag je je handen mee dichtknijpen!

één jaar geleden

We hebben een hekel aan roze en wat kregen we 5 setjes in het roze (van 1 persoon) en ook nog van die polyester zooi 🤦🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Muzieknootje

Wow wat een cadeau van een werkgever! Daar mag je je handen mee dichtknijpe ...
Ja klopt het is wel echt een mooie loopfiets😍!

één jaar geleden

Wat niet perse gek is maar wat ik persoonlijk niet zo’n leuk cadeau vind zijn luier taarten. We hebben er 3 gekregen, alle luiers die erop zaten zijn maat 2 of 3. Ik heb nu 100 luiers in de commode liggen die ze nog lang niet past en het zijn over het algemeen ook nog van die dunne waarvan ik niet eens weet of we ze gaan gebruiken