27 Reacties

één jaar geleden

Een cadeau met de mededeling 'mijn zoontje vond dit speelgoed zo leuk!' Uuh oke, misschien mijn kind niet haha.

één jaar geleden

Meisjeskleding. We hebben een zoontje gekregen. Zei ze ook nog:"Jaa ik dacht dit is helemaal jullie stijl!" Om te janken zo lelijk. En ons oudste kreeg een plastic tractor. Had hij binnen 20 seconden kapot. Gelukkig pas uitgepakt toen de visite weg was. Kon meteen de prullenbak in🙄

één jaar geleden

Reactie op NMLLW

Wat niet perse gek is maar wat ik persoonlijk niet zo’n leuk cadeau vind zi ...
Super onpraktisch idd.. zou daar zeker gek van worden als ik met stapels losse luiers zit🙄

één jaar geleden

Houten klompen voor over tig jaar. Zijn naam en geboortedatum staan erin gegraveerd, dat is het enige leuke eraan. Het voelt heel ondankbaar, maar wij hebben echt heeeeelemaal niks met klompen en het verbaast ons dan ook dat we dit cadeau hebben gekregen 😅

één jaar geleden

Van mijn schoonmoeder hebben we een onwijs leuke stickers gehad voor op de deur met een meetlat en allemaal diertjes er op, echt schattig en helemaal in onze stijl. Maar nu heeft ze ook 2 andere meetlat achtige dingen gehaald, een zacht knuffelachtige meetlat en 1 van hout. Ook met de mededeling 'dit lag zo goedkoop bij de kringloop, kon het niet laten liggen' hardstikke lief bedoelt, maar het ligt alleen maar in de weg.

één jaar geleden

Ohja en een melkpoeder toren terwijl ik borstvoeding geef, want 'je gaat het uiteindelijk toch wel gebruiken'.

één jaar geleden

Niet deze keer maar bij onze tweede, een dochter. Ze kreeg een pop. Zo een die geluid maakt. En dan huilgeluiden. NEE BEDANKT, de oudste was een huilbaby. Ik heb dat er direct uit gesloopt, wat bezielde diegene 😫