24 Reacties

2 jaar geleden

Geen ervaring mee.. maar het zegt meer over de mensen die ernaar vragen. Het lef.. ik zou het proberen naast je neer te leggen. Of ze nou donker is of niet, ze is en blijft je dochter.

2 jaar geleden

Oh meid, ik heb er geen ervaring mee maar ik kan me ECHT voorstellen dat het pijnlijk is. Die haren gaan misschien niet krullen maar dat zegt niet dat dr huidje niet bruiner wordt en dr ogen niet donkerder. Een kind, zeker zo jong, veranderd wekelijks van uiterlijk. Misschien heb je er nu niets aan, maar op je ouders lijken is meer dan alleen je uiterlijk. Mijn dochtertje lijkt bijvoorbeeld uiterlijk op t moment enorm op mij, maar qua karakter is ze nu al een kopie van mn man.

2 jaar geleden

Mijn moeder heeft een heel Joods uiterlijk, donkere haren en donkere ogen. Ik had als baby blond haar en blauwe ogen. Liep mijn moeder dan trots te wandelen met mij, zeiden mensen tegen haar “Leuk! Je bent aan het oppassen!” Dus zij zou het wel herkennen. Ik zelf zou zeggen “nee heeft ze niet, maar IK vind haar prachtig”

2 jaar geleden

Hier ken ik een gezin, oudste dochter is net als de vader getint, middelste is helemaal blank net als moeder, jongste zoon is weer sprekend vader. Dus hoeft niks te zeggen qua mix

2 jaar geleden

Lieve moeder, wat ontzettend rot dat mensen zulke (racistische) dingen tegen je zeggen. Bah! Hugs! Mijn man is Indonesisch en ons kindje is ontzettend wit en blond/rossig, blauwe ogen. Dit terwijl mijn man donker getint is, donkere ogen, zwart, Aziatisch haar etc. Ik krijg vaak de vraag te horen of mijn kind wel van hem is. Het is niet te vergelijken met wat jij meemaakt maar soms wel heel vervelend.

2 jaar geleden