9 Reacties

3 jaar geleden

Ja waarom niet🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Ja die van marc inbane mag je sowieso, staat ook op site. Gebruik nu die van almaaz tanning daycream.. vind het net fijner

3 jaar geleden

ik had dit gister gedaan en toen ging ik het opzoeken en stond er ja & nee , ik heb uiteindelijk uit schrik wel meteen van me gezicht afgewassen maar las verschillende dingen 😅

3 jaar geleden

Ik heb een soort bb creme gekocht van de douglas zelf, werkt hier ook top! Geeft je toch net een beetje dat extra glowtje die het laatste trimester heel ver te zoeken is😅

3 jaar geleden

Gebruik zelf al de gehele zwangerschap (38 weken nu) de magic face drops van Collistar. Deze gebruikte ik ook al voor mijn zwangerschap, bijna iedere dag, 2 druppeltjes door m’n dag crème. Moet eerlijk zeggen dat ik er nooit over na heb gedacht.. maar ja kun je zo niet alle producten die je gebruikt op je lichaam gaan checken?

3 jaar geleden

Reactie op mommytobe_x

ik had dit gister gedaan en toen ging ik het opzoeken en stond er ja & ...
Hahaha jaa dat heb ik dus ook heb het op Google op gezocht maar zie inderdaad ook ja & nee daarom dat ik het hier maar eens vroeg

3 jaar geleden

Reactie op NMLLW

Gebruik zelf al de gehele zwangerschap (38 weken nu) de magic face drops va ...
Ja wil ook graag een kleurtje want lijk wel een spook 😅 alleen op internet staat dat het mag op sommige sites en op sommige niet, daarom dat ik het hier vroeg

3 jaar geleden

Reactie op Rxoxo

Ja wil ook graag een kleurtje want lijk wel een spook 😅 alleen op internet ...
Ja precies! Het geeft je net wat meer kleur, zeker in de winter. Tja, ik ben vrij nuchter met dat soort dingen maar iedereen staat hier anders in. Ik zag ook wisselende berichten maar geen enkele met duidelijke uitleg vond ik 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Ook collistar dan en die het al m’n hele en vorige zwangerschap. Kijk wel uit voor als de kleine geboren is want na een tijdje had m’n kleine een beetje oranje wangetjes 🤣🤣🤣