25 Reacties

3 jaar geleden

Wat een verschrikkelijke schoonouders En heb je hier al wat van gezegd ooit want anders zou ik het heel knap vinden dat je je mond kan houden 😂

3 jaar geleden

Oh wat erg! Wat vind je vriend hiervan. Ik zou sowieso niets terug geven

3 jaar geleden

Nee je stel je niet aan 😂 de hormonen werken uiteraard ook niet mee maar je stel je absoluut niet aan. Je man zal zich ook vast schamen. Maar wat kan je doen? Gewoon niks en dat is vervelend.

3 jaar geleden

Mijn schoonouders zijn ook heel gierig. Verzinnen zelfs smoesjes om geld van ons te krijgen 🙄 nooit vanuit hun kant iets gekregen. 36 weken zwanger ze hebben zelfs een oogje op het kindergeld van de kleine afschuwelijke mensen! Ik erger me ook hier aan! Tot slot neem ik nu afstand van hun.

3 jaar geleden

Hier ook ik moest gisteren naar het ziekenhuis omdat me harde buiken om 2 min kwamen heb dan alleen een schoonmoeder die tegen corona is en bla bla bla ik ben een tiener van 15 bijna 16 en ze zei gisteren gwn tegen me moeder “voortaan kan je het me ook eerder aan geven en mij eerst ophalen voor dat jullie naar het ziekenhuis gaan” ik ben er erg van geschrokken want bij andere mensen slecht over mij praten omdat me moeder de voogd wordt en iemand anders zegt ze tegen iedereen dat ik mijn voogdij heb weg gegeven heel eerlijk gezegd ben ik een beetje klaar met deze vrouw en weet gwn niet hoe ik nog duidelijker moeten aangeven dat ik haar niet bij mn bevalling wil aangezien ik dat al vaker heb gezegd tegen haar en me vriend en me vriend snap me gelukkig wel maar ik weet ff geen raad meer ben het zo dat dat gezeur over mij het was haar idee om het te houden en achteraf zegt ze dat ik stiekem ben zwanger geworden ik heb tuurlijk ook zelf nagedacht en ik had er al liefde voor maar zulke mensen zijn walgelijk 🤮

3 jaar geleden

Hahaha zo blij om te lezen dat ik me niet aanstel😂. Zo voelt het soms omdat ik misschien toch te hoge verwachtingen heb.. M'n vriend zegt dan gewoon van ja ze denken er niet bij na en ze bedoelen het niet zo... Maar toen met het trouwen dat we niks kregen van zijn familie en van mijn familie wel allemaal wat, dat vond hij ook erg vervelend.

3 jaar geleden

Reactie op Daniesha

Hier ook ik moest gisteren naar het ziekenhuis omdat me harde buiken om 2 m ...
Als ik jou was zou ik dan ook gewoon niet zeggen dat je weeen begonnen zijn of dat je gaat bevallen.. Het lijkt mij totaal niet fijn om iemand bij je bevalling te hebben die je er liever niet hebben wil. Het gaat om jou en de kleine, denk daar alsjeblieft aan 🤍

3 jaar geleden

Reactie op frummeltje2023x

Als ik jou was zou ik dan ook gewoon niet zeggen dat je weeen begonnen zijn ...
Ja maar ik wil dat me vriend en bij is en die wilt ook niet dat zijn moeder er bij is maar ze wilde er eerst niks mee te maken hebben en nu opeens wel ze heeft nog nooit voorbij gehad over haar kinderen en denkt wel dat ze die van mijn kind krijgt nou mooi niet als ik nog een keer van mensen hoort dat ze over me loopt te zeuren ga ik haar echt appen dat ze bij me moeder kan zeuren over mij en niet bij andere en ga ik in hoofdletters aangeven ik wil jou niet bij me bevalling t is toch logischs dat ik mijn moeder boven haar kies of niet?

3 jaar geleden

Reactie op Lina Ya

Mijn schoonouders zijn ook heel gierig. Verzinnen zelfs smoesjes om geld va ...
Een oogje op het geld van de kleine?? Wat zijn sommige mensen toch ziek als het om geld gaat!

3 jaar geleden

Reactie op Lina Ya

Mijn schoonouders zijn ook heel gierig. Verzinnen zelfs smoesjes om geld va ...
Heel ziek is dat zeg.. Knap dat je afstand van ze neemt! Helaas gaat dat hier niet makkelijk 😔

3 jaar geleden

Reactie op Daniesha

Ja maar ik wil dat me vriend en bij is en die wilt ook niet dat zijn moeder ...
Alleen JIJ en je vriend bepalen wie bij de bevalling zijn. Niemand anders!

3 jaar geleden

Reactie op Ladiela

Heel ziek is dat zeg.. Knap dat je afstand van ze neemt! Helaas gaat dat hi ...
Dat afstand nemen herken ik.. kan hier ook niet aangezien ze een straat verderop wonen 😅

3 jaar geleden

Heel ziek zelfs. Verwacht geen steun of een kado van hun. Nou heb ik duidelijk gezegd dat ze weinig contact zouden hebben met de kleine met dit mentaliteit.

3 jaar geleden

Reactie op melaniee0410

Dat afstand nemen herken ik.. kan hier ook niet aangezien ze een straat ver ...
Speciaal daarom huis verweg gehuurd zo dat ze niet elke dag langs kunnen

3 jaar geleden

Reactie op melaniee0410

Alleen JIJ en je vriend bepalen wie bij de bevalling zijn. Niemand anders!
Ja dat is waar

3 jaar geleden

Reactie op Daniesha

Ja maar ik wil dat me vriend en bij is en die wilt ook niet dat zijn moeder ...
Tuurlijk verkies je je moeder boven haar, dat is meer dan logisch! Misschien kun je bij het ziekenhuis doorgeven dat je die bepaalde persoon er niet bij wil hebben, ik heb namelijk bij mijn bevalgesprek aangegeven dat ik alleen mijn vriend er wil hebben en niemand anders. Wij noemen dat afgeschermd liggen, maar geef dan wel duidelijk aan dat jij je moeder en vriend wel aanwezig wilt hebben.

3 jaar geleden

Reactie op melaniee0410

Dat afstand nemen herken ik.. kan hier ook niet aangezien ze een straat ver ...
Ja precies hetzelfde hier 😂 wonen echt 5 huizen verder pff

3 jaar geleden

Oooh, hier ook zo’n soort verhaal. Mijn ouders zijn altijd harde werkers geweest en moesten vroeger elke cent omdraaien. Nog steeds (bijna 67) werken ze beiden hard, maar verdienen geen topsalaris. Het eerste wat ze zeiden toen ik zwanger was was: “Maakt niet uit wat het kost en welke je kiest, de kinderwagen krijg je van ons.” Mijn schoonouders hebben het echter 100x zo goed als mijn ouders, hebben een dikke spaarrekening en werken allebei al lang niet meer, maar er kan nog geen rompertje van af. Zo bizar he? Terwijl het niet eens om het geld of om het cadeau gaat. Wij verdienen zelf genoeg, dus wij hebben ook niets nodig. Maar het feit dat er gewoon niet aan word gedacht ofzo. 🤷🏼‍♀️ of dat het ons niet is gegund. Geen idee. Terwijl zijn zus wel de hele kinderkamer etc. heeft gehad. Blijf ik bijzonder vinden. Hoe kan je het ene kind nou meer geven als het andere kind?

3 jaar geleden

Mijn schoonouders gaan ervan uit dat mijn ouders heel erg rijk zijn omdat mijn vader zelfstandig is. Ik hoor dan: Je papa kan je vast wel geld lenen, want die verdient goed. Mijn ouders hebben geen eigen huis of dergelijke en mama werkt niet meer wegens omstandigheden. MAAR ondanks deze situatie krijgen we heel veel van mijn ouders! De kamer van de baby, een nieuwe zetel, meubels in ons huis, altijd cadeautjes enz.. Zijn ouders zijn nu plots ook begonnen met een kerstcadeau (geld) te geven. Na 7 jaar!! Ik kreeg voordien wel een cadeautje van hen, maar hun eigen zoon niet. Zijn ouders hebben zeker meer geld dan de mijne, want zij hebben een afbetaald huis. Ik erger me er ook dood aan. Ik verwacht helemaal niets van hen, en al zeker ook geen commentaar op mijn ouders! Zij zouden alles geven aan mij om me gelukkig te maken. Zijn vader zei onlangs: jullie krijgen geld van oma, dat trek ik dan terwijl af van jullie erfenis he. (Al lachend, maar hij heeft het toch wel weer gezegd)

3 jaar geleden

Reactie op Ashh1988

Oooh, hier ook zo’n soort verhaal. Mijn ouders zijn altijd harde werkers ge ...
Alsof ik mijn eigen verhaal lees! Het gaat echt puur om het principe uiteraard, helemaal niet dat we het nodig hebben. Al is het gewoon een kaartje... Ik snap ook niet dat je je ene kind wel wat geeft en de ander niet. Mijn ouders geven mij bijvoorbeeld ook gewoon hetzelfde geldbedrag als cadeau als mijn man, ook toen we nog niet getrouwd waren. Die maken absoluut geen onderscheid..