5 Reacties

vorig jaar

Dit heeft mijn kleine ook van 11 maanden, normaal had ze echt ritme maar dat is volledig opzij gezet. Ze is normaal geen huilertje maar haar avondslaapje bijv lukt niet goed, constant wakker worden etc..

vorig jaar

Laatst sliep ons zoontje ook enorm onrustig.. veel wakker en huilen. Later zag ik dat z’n oortje heel vuil was, dus ik vermoed en oorontsteking.. hij was ook verkouden. Wij gaven toen pcm , wat wel hielp.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Herkenning. Zelfde al de hele week aan de gang hier. Geen oorontsteking. Wel diarree. Wij denken toch een tandje of buikkrampen ofzo.. Slopend. Inmiddels 00.00 uur geweest en ze heeft vanaf 16 uur maar 30 minuten geslapen😭

vorig jaar

Ik zou denken aan de 11 maanden sprong. Hier precies hetzelfde. Heeeele slechte nachten

vorig jaar

Je kan ook een zetpil geven bij het vermoeden van pijn? Als ze zich daarna lekkerder lijkt te voelen weet je dat ze pijn had.