11 Reacties
2 jaar geleden
Dat valt reuze mee. Als je ze er strak genoeg in doet.
Wel een tip daarvoor. Je kunt ze vaak lastig er uit krijgen, dus knip ze gewoon door als dat niet lukt.
Mijn ervaring is dat elk ander elastiekje makkelijk uit het haar valt, en dan kunnen ze t ook in hun mond stoppen. Die plastieken blijven het beste zitten.
2 jaar geleden
Reactie op Loes94
Dat valt reuze mee. Als je ze er strak genoeg in doet.
Wel een tip daarvoo ...
Drupje olie erop en het elastiekje schiet vanzelf los😊 kan je ook niet in de haren knippen!
Mijn dochtertje blijft gelukkig goed van haar staartje af en vind het leuk als er aan haar haren gefriemeld wordt om het erin te doen! Ikzelf gebruik gewoon die plastic elastiekjes. Werkt toch het beste. Ik zou het gewoon in de gaten houden hoe ze er op reageert misschien maak je jezelf helemaal druk terwijl ze het gewoon lekker laat zitten! En als ze boven op het hoofd zitten kunnen ze er meestal niet bij met de handjes😉🥰

2 jaar geleden
Wauw, wat een haarbossen 🥰
Die van mij heeft dat ook, is alleen een jongetje. Beetje gek om dan een staartje in te doen 🙈 soms wou ik wel dat ie een meisje was, vind t heerlijk om mooie haarknutsels te maken haha
Nu moeten de meiden op de opvang waar ik werk er maar aan geloven 🤣
2 jaar geleden
Misschien een hele domme vraag maar ‘mag’ je eigenlijk wel al staartjes in doen ivm fontanel??🙈
2 jaar geleden
Ja geen idee haha heb dat ooit een gehoord en vond het opzich ook niet raar klinken dat dat niet goed zou zijn🙈 maar inderdaad je drukt niks in en je trekt het als het goed is ook niet strak nee
2 jaar geleden
Ja geen idee haha heb dat ooit een gehoord en vond het opzich ook niet raar ...
Ik heb t wel eens gehoord over van die haarbandjes. Die die je helemaal om het hoofdje doet. Schijnt dat als een baby dat elke dag draagt, dat t dan invloed heeft op het schedeltje. Maar over elastiekjes nooit gehoord.