11 Reacties

2 jaar geleden

Ik zelf heb de S1 plus, het verschil is dat X1 iets “hoger” is .. zelf ben ik 1,78m en loop prima achter de S1 plus, mijn partner van 1,85m vind ‘m niet erg prettig (maar die heeft pech :p) Transporttas is zeker aan te raden ivm vliegen, het beschermt je buggy.

2 jaar geleden

Reactie op MM93

Ik zelf heb de S1 plus, het verschil is dat X1 iets “hoger” is .. zelf ben ...
Ohh dat is t verschil dus... haha wist ik niet. Wij zijn beide onder de 1.80 dus dat scheelt! Hoe vind je de buggy verder? Rijdt ie soepel etc?

2 jaar geleden

Ohh dat is t verschil dus... haha wist ik niet. Wij zijn beide onder de 1.8 ...
Ik gebruik ‘m dagelijks - puur door de zelf-inklap functie haha (en een kleine auto) Is ie geschikt voor een boswandeling? Nee. Is ie geschikt voor lange wandelingen over onverharde wegen? Nee. Ook moet ik af en toe wat extra kracht zetten om een drempel over te gaan, maar dat neem ik maar voor lief! Hij vouwt met 1 hand in, pakt weinig plek & is super makkelijk schoon te houden!

2 jaar geleden

Reactie op MM93

Ik gebruik ‘m dagelijks - puur door de zelf-inklap functie haha (en een kle ...
Ah oke! Voor op vakantie wel prima? Dan gaan we denk ik wel langere wandelingen doen.. ik zou graag de joolz aer willen maar dat ding is zoooo duur... en we gingen eigenlijk voor easywalker miley2 maar vond dat ding zo gammel rijden in de winkel! 🤭

2 jaar geleden

Ah oke! Voor op vakantie wel prima? Dan gaan we denk ik wel langere wandeli ...
Haha toevallig was dit ook mijn top 3, en indd de aer is wel duurdere prijs klasse .. ik persoonlijk ben blij met m’n hamilton! ook al mee op vakantie geweest, hebben ‘m nu +/- 9 maanden en is nog zga nieuw

2 jaar geleden

Ik heb m’n Hamilton altijd zonder transport tas gebruikt in het vliegtuig want hij past in de bagage bak in de cabine bij veel maatschappijen. Hele fijne buggy!

2 jaar geleden

We hebben toch gekozen voor de x1 plus alleen het uitklappen is een ellende. Ik druk beide knopjes in net als bij inklappen en dat gaat goed. Maar het uitklappen gaat echt allesbehalve soepel. Doe ik iets verkeerd?

2 jaar geleden

We hebben toch gekozen voor de x1 plus alleen het uitklappen is een ellende ...
Dat heb ik ook! Heb zelfs een grote schaafwond op m'n been van het uitklappen. Alle filmpjes gekeken die er zijn... heb de slag ook zeker nog niet te pakken! Ik hoop op de ultieme instructie ;-)

2 jaar geleden

Reactie op |Jade|

Dat heb ik ook! Heb zelfs een grote schaafwond op m'n been van het uitklapp ...
Omg ik ook. Probeerde het net voor de zoveelste keer en toen was mijn teen de pineut. Jeeeezus pokkeding🤣 inklappen is wel top en rijdt soepel. Morgen ff testen met m'n kind erin haha. Maar t uitklappen..... krijg t niet voor elkaar

2 jaar geleden

Hier de x1 mee op vakantie naar Spanje geweest. Hier zat wel een transport tas bij trouwens. Prima ding en makkelijk met snel in/uitklappen. Wij zijn 175 en 178.

2 jaar geleden

Omg ik ook. Probeerde het net voor de zoveelste keer en toen was mijn teen ...
Ik pak 'm nu met ene hand bij de knoppen en andere hand de beugel (die ik er dus maar aan laat zitten). Dan gaat het een stuk makkelijker! En geen wonden meer, haha :-)