11 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op MM93
Ik zelf heb de S1 plus, het verschil is dat X1 iets “hoger” is .. zelf ben ...
Ohh dat is t verschil dus... haha wist ik niet. Wij zijn beide onder de 1.80 dus dat scheelt! Hoe vind je de buggy verder? Rijdt ie soepel etc?
2 jaar geleden
Ohh dat is t verschil dus... haha wist ik niet. Wij zijn beide onder de 1.8 ...
Ik gebruik ‘m dagelijks - puur door de zelf-inklap functie haha (en een kleine auto)
Is ie geschikt voor een boswandeling? Nee.
Is ie geschikt voor lange wandelingen over onverharde wegen? Nee.
Ook moet ik af en toe wat extra kracht zetten om een drempel over te gaan, maar dat neem ik maar voor lief!
Hij vouwt met 1 hand in, pakt weinig plek & is super makkelijk schoon te houden!
2 jaar geleden
Reactie op MM93
Ik gebruik ‘m dagelijks - puur door de zelf-inklap functie haha (en een kle ...
Ah oke! Voor op vakantie wel prima? Dan gaan we denk ik wel langere wandelingen doen.. ik zou graag de joolz aer willen maar dat ding is zoooo duur... en we gingen eigenlijk voor easywalker miley2 maar vond dat ding zo gammel rijden in de winkel! 🤭
2 jaar geleden
Ah oke! Voor op vakantie wel prima? Dan gaan we denk ik wel langere wandeli ...
Haha toevallig was dit ook mijn top 3, en indd de aer is wel duurdere prijs klasse .. ik persoonlijk ben blij met m’n hamilton! ook al mee op vakantie geweest, hebben ‘m nu +/- 9 maanden en is nog zga nieuw
2 jaar geleden
We hebben toch gekozen voor de x1 plus alleen het uitklappen is een ellende. Ik druk beide knopjes in net als bij inklappen en dat gaat goed. Maar het uitklappen gaat echt allesbehalve soepel. Doe ik iets verkeerd?
2 jaar geleden
Reactie op |Jade|
Dat heb ik ook! Heb zelfs een grote schaafwond op m'n been van het uitklapp ...
Omg ik ook. Probeerde het net voor de zoveelste keer en toen was mijn teen de pineut. Jeeeezus pokkeding🤣 inklappen is wel top en rijdt soepel. Morgen ff testen met m'n kind erin haha. Maar t uitklappen..... krijg t niet voor elkaar