12 Reacties

2 jaar geleden

Op m'n werk op het kdv gebruiken we gewoon de meest goedkope gel van de drogist, zoals een gele/groene/roze pot. Weet even het merk niet maar dat blijft gewoon goed zitten.

2 jaar geleden

Wij gebruiken Kevin Murphy Hair.Resort . Natuurlijk product en wordt niet hard en plakkerig.

2 jaar geleden

https://www.hema.nl/mooi-gezond/persoonlijke-verzorging/haarverzorging/haarstyling/gel/styling-gel-strong-11077123.html Deze van Hema. Blijft ongeveer een halve dag zitten. Maar er blijft niks achter in het haar. Dat was voor mij een belangrijk punt.

2 jaar geleden

Senn krijgt gewoon mijn gel. Heel klein beetje erin en zijn haar wordt er niet hard of droog van

2 jaar geleden

Reactie op mvdg

Senn krijgt gewoon mijn gel. Heel klein beetje erin en zijn haar wordt er n ...
Mooie naam!🤪 Zo heet ons zoontje ook 😊

2 jaar geleden

Heeft jullie kind al zo lang haar dat tie voor de 2e keer naar de kapper kan?! Die van mij is nog steeds praktisch kaal haha

2 jaar geleden

Ik gebruik Zwitsal gel en doe er dan een heeeeel klein beetje haarlak op, dan blijft het wel zitten 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Jolene66

Heeft jullie kind al zo lang haar dat tie voor de 2e keer naar de kapper ka ...
Ik heb mijn baby al 3x zelf geknipt, en hij moet nodig weer 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Jolene66

Heeft jullie kind al zo lang haar dat tie voor de 2e keer naar de kapper ka ...
Ik vind het vooral nu het over z’n oortjes valt niet mooi, dat wil ik weg hebben hahaha. Ziet er meteen zo lekker fris uit als hij weer geknipt is 😊

2 jaar geleden

Reactie op millietim

Mooie naam!🤪 Zo heet ons zoontje ook 😊
Haha goede smaak! En allebei dus al lange haartjes. Die van ons is al twee x door de kapper geknipt en 1x zelf. Anders piekt het alle kanten op

2 jaar geleden

Reactie op mvdg

Haha goede smaak! En allebei dus al lange haartjes. Die van ons is al twee ...
Hahaha inderdaad! Hier precies hetzelfde

2 jaar geleden

Ik gebruik een mini beetje wax. Van Etos eigen merk. Dat wordt iig niet hard