11 Reacties

2 jaar geleden

Ik doe mijn haren al jaren en kapsalon gaf aan dat het niet schadelijk is.

2 jaar geleden

Reactie op messymommy

Ik doe mijn haren al jaren en kapsalon gaf aan dat het niet schadelijk is.
Oke ja ik vraag het me vooral af, omdat mijn kapper zei dat hij er geen uitspraak over wil doen. Hij gaf aan dat velen niet verven tijdens het geven van borstvoeding en dat ik beter mijn huisarts hierover kon bellen

2 jaar geleden

Reactie op OMky

Oke ja ik vraag het me vooral af, omdat mijn kapper zei dat hij er geen uit ...
Durf het dan niet te zeggen, ik verf mijn haren tijdens de zwangerschap ook gewoon dit mocht ook zeiden ze. Zowel blonderen of gewoon verven ik doe de gekste dingen soms🤣

2 jaar geleden

Reactie op messymommy

Durf het dan niet te zeggen, ik verf mijn haren tijdens de zwangerschap ook ...
De assistenten van de huisarts raden het af, het CB zegt dat verven mag, maar blonderen gevaarlijkere stoffen bevat, maar wel kan verven en 3 dagen geen borstvoeding meer geven. Nou snap er geen reet meer van🥲

2 jaar geleden

Reactie op OMky

De assistenten van de huisarts raden het af, het CB zegt dat verven mag, ma ...
Raar hoor, nou ik trek altijd m’n eigen plan en iedereen functioneert nog🤣

2 jaar geleden

Reactie op messymommy

Raar hoor, nou ik trek altijd m’n eigen plan en iedereen functioneert nog🤣 ...
Hahahhaha 😂😂 ik denk zelf dat het ook niet heel ernstig is, maar ben nog wel voorzichtig 🥲

2 jaar geleden

Ik deed het zelfs tijdens de zwangerschap! Kan gewoon hoor

2 jaar geleden

Ik hoorde daar al vaak negatief advies over. Ik doe nu kleurenshampoo, dat zou minder straf zijn.

2 jaar geleden

Ik ben benieuwd waar het cb mee komt, ik heb voor volgende maand een afspraak staan maar nooit aan gedacht dat dit misschien niet zou kunnen met bv…

2 jaar geleden

Toen ik zwanger was heb ik aan de verloskundige gevraagd of het veilig was om highlights te laten zetten. Dat was geen probleem. Waarom zou heb met borstvoeding dan niet mogen?

2 jaar geleden

De assisten van de huisarts raadden het af, omdat het in je bloedbaan terecht komt en zei dat ik het cb moest bellen. CB gebeld, die zei verven kan, maar niet blonderen vanwege peroxide. Of in ieder geval 3 dagen geen bv geven. 2 lactatiekundigen gesproken die zeiden dat het helemaal geen probleem is met de volgende link erbij: https://eurolac.net/mag-dat-wel/