11 Reacties

2 jaar geleden
Reactie op messymommy
Ik doe mijn haren al jaren en kapsalon gaf aan dat het niet schadelijk is.
Oke ja ik vraag het me vooral af, omdat mijn kapper zei dat hij er geen uitspraak over wil doen. Hij gaf aan dat velen niet verven tijdens het geven van borstvoeding en dat ik beter mijn huisarts hierover kon bellen

2 jaar geleden
Reactie op OMky
Oke ja ik vraag het me vooral af, omdat mijn kapper zei dat hij er geen uit ...
Durf het dan niet te zeggen, ik verf mijn haren tijdens de zwangerschap ook gewoon dit mocht ook zeiden ze. Zowel blonderen of gewoon verven ik doe de gekste dingen soms🤣

2 jaar geleden
Reactie op messymommy
Durf het dan niet te zeggen, ik verf mijn haren tijdens de zwangerschap ook ...
De assistenten van de huisarts raden het af, het CB zegt dat verven mag, maar blonderen gevaarlijkere stoffen bevat, maar wel kan verven en 3 dagen geen borstvoeding meer geven. Nou snap er geen reet meer van🥲

2 jaar geleden
Reactie op OMky
De assistenten van de huisarts raden het af, het CB zegt dat verven mag, ma ...
Raar hoor, nou ik trek altijd m’n eigen plan en iedereen functioneert nog🤣

2 jaar geleden
Ik ben benieuwd waar het cb mee komt, ik heb voor volgende maand een afspraak staan maar nooit aan gedacht dat dit misschien niet zou kunnen met bv…

2 jaar geleden
De assisten van de huisarts raadden het af, omdat het in je bloedbaan terecht komt en zei dat ik het cb moest bellen. CB gebeld, die zei verven kan, maar niet blonderen vanwege peroxide. Of in ieder geval 3 dagen geen bv geven.
2 lactatiekundigen gesproken die zeiden dat het helemaal geen probleem is met de volgende link erbij:
https://eurolac.net/mag-dat-wel/