711 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik ben net bijna flauw gevallen van de pijn.馃槰 Ging vanmorgen naar de wc, een behoorlijk volle blaas geleegd, toen kreeg ik ZO VEEL kramp in mn onderbuik. Dat hield aan en ik werd er heel duizelig, misselijk en mega heet/veel zweet van kreeg. Ik m'n vriend geroepen dat hij mij op de grond moest zetten, anders zou ik omvallen. Het deed echt zoveel pijn een 3 kwartier lang. Nu gaat het weer veel beter en is de kramp minder. We zijn zo geschrokken. 鈽癸笍 Heeft iemand een soortgelijke ervaring?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Helim

Ik ben net bijna flauw gevallen van de pijn.馃槰 Ging vanmorgen naar de wc, e ...
Het zou zomaar kunnen dat het je darmen zijn. Of je blaas. Doordat je een volle blaas moet legen, gaat die druk snel naar beneden. Kan effect hebben op je darmen, je blaas. Bij twijfel altijd je verloskundige bellen, want ik ben natuurlijk geen dokter. Maar ik ben zelf al een aantal keer flauwgevallen (niet toen ik zwanger was overigens) omdat ik in een keer heel veel moest plassen of heel veel ontlasting had. Daardoor ging mijn darm dubbel zitten ofzo of een kronkel erin, dat gaf enorme kramp, heel veel pijn, ook warm en zweten en daardoor flauwvallen.

茅茅n jaar geleden

Het zou zomaar kunnen dat het je darmen zijn. Of je blaas. Doordat je een v ...
Dat zou zomaar kunnen inderdaad. Bedankt voor je reactie. Het is nu bijna helemaal weg getrokken dus ik maak mij geen zorgen meer. Ik houd het even in de gaten de komende dagen.

茅茅n jaar geleden

Ik ben zoooo misselijk en heb zoveel last van vastzittende boeren. Nemen jullie iets tegen misselijkheid of maagzuur? Ik kan dit echt niet meer handelen zonder medicatie.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Verity

Ik ben zoooo misselijk en heb zoveel last van vastzittende boeren. Nemen ju ...
Ik heb emesafene van de huisarts gehad daardoor is een groot deel van mijn misselijkheid minder geworden misschien kan je dat met je huisarts overleggen

茅茅n jaar geleden

Reactie op Gup03

Ik heb emesafene van de huisarts gehad daardoor is een groot deel van mijn ...
Dankjewel voor je reactie. Ik ga hier achteraan!

茅茅n jaar geleden

Tot gister aan toe alleen veel plassen en wat minder energie. Vandaag tik ik de 6 weken aan en al hele dag misselijk en al 3xx boven wc gehangen.. heel fijn 馃檴 ach, we zullen maar zeggen dat t voor een goed doel is.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Verity

Ik ben zoooo misselijk en heb zoveel last van vastzittende boeren. Nemen ju ...
Een frisse neus halen, adem oefeningen (meditatie), voldoende water drinken gedurende de dag en voldoende bewegen. Eventueel uitzoeken welk voedingsmiddel de maagzuur aanval zou kunnen verergeren.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Verity

Ik ben zoooo misselijk en heb zoveel last van vastzittende boeren. Nemen ju ...
Suprimal reistabletten van de Etos. Is veilig en werkt bij mij goed

茅茅n jaar geleden

Reactie op Helim

Ik ben net bijna flauw gevallen van de pijn.馃槰 Ging vanmorgen naar de wc, e ...
Ook diaree? Ik heb soms na iets verkeerd te eten hier last van, dus niet nu omdat ik zwanger ben. Krijg ik ook vapeurkes, zweterige aanval, diaree en krampen dat mijn rug ervan pijn doen.

茅茅n jaar geleden

Vandaag eigenlijk voor het eerst echt een beroerde dag gehad. Vanochtend mega misselijk, vanmiddag in de auto ook echt heel misselijk en ik voel me echt een vaatdoek z贸 slap en moe. Heb toen we thuis kwamen 1,5 uur geslapen. Ik ben nu 5+5. Daarnaast doen mn borsten echt mega pijn. Ik hou m鈥檔 hart vast voor de komende werkweek馃ゲ voelde me ook lullig naar mijn vriend vanwege Vaderdag, in plaats van dat ik voor hem zorgde was het andersom. hoe is het met jullie?

茅茅n jaar geleden

Reactie op iivB

Vandaag eigenlijk voor het eerst echt een beroerde dag gehad. Vanochtend me ...
Hier begon het dus vandaag ook ineens met misselijk, spugen en zo moe. Nu gauw ook weer naar bed. Werk gelukkig maar 3 dagen, dus morgen nog vrij

茅茅n jaar geleden

Reactie op Steph87-2

Ook diaree? Ik heb soms na iets verkeerd te eten hier last van, dus niet nu ...
Nee, dat niet. Echt mega veel kramp, maar daarna weer goed gegaan. De misselijkheid is nu vanavond wel begonnen. Terug gesprint naar huis, kokhalzen en bijna in de kliko van de buren overgegeven. Thuis gehaald, wat gegeten en toen ging het beter. Het is wat. 馃槄 Erg benieuwd naar de rest van de komende weken.

茅茅n jaar geleden

Ik heb vandaag echt zo een buikpijn gehad, ik kon niet meer recht opstaan. Ik vermoed door de honger. Het was in mijn rechterzij maar het voelde absoluut niet als een menstruatie pijn. Rest van de dag nog wel steken gehad, ik hoop niet dat dit aan de gang blijft moet nog wel even voordat ik de 1e echo heb.

茅茅n jaar geleden

Oh man, die dromen.... Ik droomde dat ik als docent op excursie was met een klas en toen werden we aangevallen door een groep tijgers.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Joan86

Ik heb vandaag echt zo een buikpijn gehad, ik kon niet meer recht opstaan. ...
Dat herken ik!!

茅茅n jaar geleden

Ik ben elke dag de hele dag super misselijk 馃ゲ. Krijg wel wat eten binnen maar niet super veel. Heb ook echt al een aantal keer moeten overgeven. Ik probeer nu Okugest omdat ik had gelezen dat dat geen kwaad kan. Alle andere natuurlijke middeltjes die de huisarts aanraadde deden het niet voor mij zoals gember e.d. Verder heb ik veel last van mijn buik of zij? Ik denk mijn banden? Ik hoop vrijdag wat antwoorden te krijgen bij mijn eerste echo. Dan ben ik 8+1.

茅茅n jaar geleden

Ik neem antimethiel tegen de misselijkheid, is homeopathisch maar helpt voor mij heel goed 馃槉

茅茅n jaar geleden

Gisteravond tussen 18 en 23 heb ik 1 glas thee en een glas rivella gedronken en ik moest vanacht 3 keer uit bed om te gaan plassen! Voor mijn normaal ga ik maar 3 a 4 keer over de hele dag plassen maar sinds een paar dagen wel 10 a 12 keer en dan kleine beetjes. Gelukkig over een weekje vakantie anders dan zouden mijn collega's het vast doorhebben 馃槀馃槆

茅茅n jaar geleden

Ik heb het ook zoooo superkouddd ondanks het lekkere weer in het weekend. Ik dacht eerst van is het jou gewoon fris maar heb net gelezen dat dat ook een kwaal kan zijn