37 Reacties

2 jaar geleden

Meestal om de dag. Sporadisch eens 2 dagen tussen als het niet goed uitkomt in de planning 😅 maar verfris dan wel het gezichtje eens extra

2 jaar geleden

1x per week 🙈 ergens eczeem, wat nu bijna weg is maar durf het niet vaker aan haha. was gezicht en bepaalde delen vaker

2 jaar geleden

Ze gaat 2x per week in bad en 1x onder de douche met mij samen. Op de andere dagen doen we savond wel altijd haar gezichtje, handjes en onder haar luier wassen met een washandje.

2 jaar geleden

1x per week onder de douche. Tenzij ze echt vies geworden is, maar dat gebeurt nou eenmaal niet zo vaak 😅

2 jaar geleden

Mijn zoontje gaat elke avond voor het slapen hij spuugd heel veel

2 jaar geleden

1 a 2x per week! Soms ook vaker met een lekkende luier of als hij gesmeerd heeft met eten 😂

2 jaar geleden

Elke dag is zijn bedritueel maar moet ook zeggen dat hij geen probleemhuid heeft en dat dat dus ook kan.

2 jaar geleden

1 a 2x per week, meestal met mij onder de douche

2 jaar geleden

1 a 2 keer per week. Mits hij echt vies is natuurlijk. Rest van de dagen met een washandje.

2 jaar geleden

Jaxx nemen we 4 keer mee onder de douche maar soms ook vaker ivm het vele spugen..

2 jaar geleden

Ze gaat 2x per week met 1 van ons onder de douche. Dagelijks handen en gezicht met een washandje.

2 jaar geleden

Wij elke avond maar echt maar 3/5 min max ivm huid uitdrogen. Om en om doen we dan ook met beetje zeep/haartjes wassen maar gezien hij blw eetmethodr doet is einde van de dag overal wel beetje eten te vinden onddanks schoonmaken na elke zit. Ik gebruikt heel weinig zeeps,shampoo’s etc alleen natuurlijk en smeer hem ib met kokosolie na bad en heb echt nog nooit rode billen of droge huid gehad. Nu met kou merk ik beetje droge wangen maar thats it

2 jaar geleden

Echt max 2 x per week, tenzij hij echt heel vies is. Elke dag is niet goed voor de huid. Al gaat mijn zoontje van 7 wel bijna dagelijks douchen. Die is nogal vies door het buitenspelen 😬 En zelf douchen wij ook elke dag. Maar bij zo’n jong kindje vind ik het nog niet nodig

2 jaar geleden

Een keer per week thuis in bad of onder de douche en een keer per week onder de douche in het zwembad (voor en na het zwemmen).

2 jaar geleden

Elke avond, alle 3 mijn kinderen. Nooit huidproblemen gehad, maar smeer ze ook standaard elke dag na het douchen/badderen in met lotion

2 jaar geleden

1 a 2x per week.. onze kids krijgen snel droge huid, dus dit is voor hen ook wel echt de max..

2 jaar geleden

Om de dag

2 jaar geleden

3 keer per week in bad.

2 jaar geleden

Doordeweeks alleen als het kan qua tijd (meestal 1x), en in het weekend sws samen douchen 😍

2 jaar geleden

1 x per week, meestal in bad