37 Reacties
2 jaar geleden
1x per week onder de douche. Tenzij ze echt vies geworden is, maar dat gebeurt nou eenmaal niet zo vaak 😅
2 jaar geleden
1 a 2x per week! Soms ook vaker met een lekkende luier of als hij gesmeerd heeft met eten 😂
2 jaar geleden
Elke dag is zijn bedritueel maar moet ook zeggen dat hij geen probleemhuid heeft en dat dat dus ook kan.
2 jaar geleden
Ze gaat 2x per week met 1 van ons onder de douche.
Dagelijks handen en gezicht met een washandje.
2 jaar geleden
Wij elke avond maar echt maar 3/5 min max ivm huid uitdrogen. Om en om doen we dan ook met beetje zeep/haartjes wassen maar gezien hij blw eetmethodr doet is einde van de dag overal wel beetje eten te vinden onddanks schoonmaken na elke zit. Ik gebruikt heel weinig zeeps,shampoo’s etc alleen natuurlijk en smeer hem ib met kokosolie na bad en heb echt nog nooit rode billen of droge huid gehad. Nu met kou merk ik beetje droge wangen maar thats it
2 jaar geleden
Echt max 2 x per week, tenzij hij echt heel vies is. Elke dag is niet goed voor de huid. Al gaat mijn zoontje van 7 wel bijna dagelijks douchen. Die is nogal vies door het buitenspelen 😬
En zelf douchen wij ook elke dag. Maar bij zo’n jong kindje vind ik het nog niet nodig
2 jaar geleden
Een keer per week thuis in bad of onder de douche en een keer per week onder de douche in het zwembad (voor en na het zwemmen).