Weet iemand hoe de kleertjes van babystyling vallen??
Ben op vinted aan het neuzen en zie zulke mega leuke dingen! Heb nu een heel leuk bundeltje samengesteld met o.a babystyling, in maatje 74.. onze dochter draagt nu 62 en van sommige dingen een 68 maar dat zit nog een beetje ruim (ligt aan merk).
Nu zie ik op internet dat 74 van +- 6-9 maanden is.. dat zou betekenen dat ze het van augustus tot november gemiddeld zou kunnen dragen.. maar het zijn wel een beetje herfst/winterkleertjes wat ik nu heb dus vandaar de twijfel of ik het nu wel of niet moet doen😅
Mocht iemand weten hoe het valt dan hooor ik het graag 😃
Het verschilt echt per item. Had een tuinbroek en trui maat 50/56 die gelijk al amper paste en een berenpak maat 50/56 waar hij in verzoop. Het hangt dus echt van het item af dat je koopt.
Klein! Had tijdens de zwangerschap een hoop jurkjes gekocht in maat 62/68 met de gedachte dat ze daar de zomer mee door kon. Maar alles zit nu al te strak, ze is nu een dikke 4 maanden (en misschien ook wel een beetje een dikke baby 😅, maar normaal is 68 nog redelijk ruim)
Hier zitten de kleertjes van babystyling goed bij de kleine meid. Heb zo beetje 80% van de kleding daarvan. Ze is nu 5 maanden oud (lengte 67.4 en weegt 7.7 kilo) en gaat naar maat 74.
Oké en hoe valt een 74/80?? Is het dan meer richting 80 denk ik?
Nee je moet juist de kleinste maat aanhouden en erbij denken: tis leuk als ze het nog aankunnen in mt 80!
Alle combinatie maten vallen klein en de shirtjes op 1 maat gelabeld vallen normaal.
Het enige probleem van babystyling is dat 2 dezelfde maten soms ook erg kunnen verschillen.
Ik heb veel babystyling voor mijn dochter gehad en nu ook voor mijn zoon maar eigenlijk altijd er van uit gegaan dat het klein viel.
Beetje chubby kindjes ( zijn die van mij ) zit het altijd wel wat strak en koop ik al een maat groter dan ze eigenlijk nodig hebben.
Nu verkopen ze ook mystyles voor de mama’s om te twinnen met je kindje maar dat is ook echt mega klein..L/XL is eerder een ruime M
Nee je moet juist de kleinste maat aanhouden en erbij denken: tis leuk als ...
Apart, ik heb hier een boxpakje van babystyling maat 50/56. Daar past hij nu met 5 maanden nog in terwijl hij met 13 weken al 67,5cm lang was😱🤣
Dus die valt echt intens groot!
Apart, ik heb hier een boxpakje van babystyling maat 50/56. Daar past hij n ...
Dat is wat ik ook erbij zeg, er zitten grote verschillen tussen dezelfde maten. De ene 50/56 is de andere niet ( verkeerd gelabeld denk ik dan, maar dat komt vaak voor )
Helaas gaat het ook de andere kant op. Ik had iets van 62 besteld en dat was toch echt eerder een 50/56.
Wel super fijn natuurlijk als je er zo lang mee kunt doen 👍🏻 het is al duur genoeg!
En de kwaliteit is altijd goed dat je het ook echt 5 maanden kunt gebruiken!
Ik begin echt het idee te krijgen dat het aan het geslacht ligt. Voor mijn dochter is 98/104 bijna te klein terwijl ze qua lengte nu net naar 98 gaat. En mijn zoon zit in maat 68 qua lengte maar de 62/68 van babystyling is echt nog wel groot.