21 Reacties

2 jaar geleden

Het valt vrij groot, ons zoontje zit nu al een tijdje in maat 62, maar past nog steeds de pakjes maat 50/56 van babystyling

2 jaar geleden

Ongeveer 1 maat groter is mijn ervaring!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Oké en hoe valt een 74/80?? Is het dan meer richting 80 denk ik?

2 jaar geleden

Groot!

2 jaar geleden

Heel klein! Vooral de broekjes

2 jaar geleden

Reactie op Shellxo

Heel klein! Vooral de broekjes
Oh ik ben de enige zie ik😂 de broekjes vind ik wel enorm klein vallen..

2 jaar geleden

Ik vind echt dat het klein valt. Net een broekje gekocht in 74/80 en zit nu strak terwijl hij echt nog in de overgang zit van 68/74

2 jaar geleden

Haha ja ik las al een topic ergens over dat het klein viel maar dat was van jaren terug.. maar nu zijn de ervaringen alsnog wisselend dus🤣

2 jaar geleden

Het verschilt echt per item. Had een tuinbroek en trui maat 50/56 die gelijk al amper paste en een berenpak maat 50/56 waar hij in verzoop. Het hangt dus echt van het item af dat je koopt.

2 jaar geleden

Reactie op pcat11

Het verschilt echt per item. Had een tuinbroek en trui maat 50/56 die gelij ...
Ah oké ja het is een broekje/legging in maat 74/80 en een gebreide trui in 74/80🙈 nja heb het al besteld dus we zullen zien🤣
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Reactie op pcat11

Het verschilt echt per item. Had een tuinbroek en trui maat 50/56 die gelij ...
Dat berenpak hebben wij ook, veeeelste groot 😂 hij heeft het helemaal niet kunnen dragen, het was zo groot dat de winter alweer voorbij was

2 jaar geleden

Reactie op Rsnn

Dat berenpak hebben wij ook, veeeelste groot 😂 hij heeft het helemaal niet ...
Hier wel gedragen maar zijn voetjes zaten bij het kruis 😂🤣 dus het leek net of hij geen benen had

2 jaar geleden

Klein! Had tijdens de zwangerschap een hoop jurkjes gekocht in maat 62/68 met de gedachte dat ze daar de zomer mee door kon. Maar alles zit nu al te strak, ze is nu een dikke 4 maanden (en misschien ook wel een beetje een dikke baby 😅, maar normaal is 68 nog redelijk ruim)

2 jaar geleden

Hier zitten de kleertjes van babystyling goed bij de kleine meid. Heb zo beetje 80% van de kleding daarvan. Ze is nu 5 maanden oud (lengte 67.4 en weegt 7.7 kilo) en gaat naar maat 74.

2 jaar geleden

Groot! Onze baby van 5 maanden heeft van andere kleding 62/68 en hij heeft een boxpakje maat 50/56 van babystyling en die past hij nog steeds

2 jaar geleden

De shirtjes en broeken vallen naar mijn idee klein en de boxpakjes/jumpsuit vallen normaal.

2 jaar geleden

Oké en hoe valt een 74/80?? Is het dan meer richting 80 denk ik?
Nee je moet juist de kleinste maat aanhouden en erbij denken: tis leuk als ze het nog aankunnen in mt 80! Alle combinatie maten vallen klein en de shirtjes op 1 maat gelabeld vallen normaal. Het enige probleem van babystyling is dat 2 dezelfde maten soms ook erg kunnen verschillen. Ik heb veel babystyling voor mijn dochter gehad en nu ook voor mijn zoon maar eigenlijk altijd er van uit gegaan dat het klein viel. Beetje chubby kindjes ( zijn die van mij ) zit het altijd wel wat strak en koop ik al een maat groter dan ze eigenlijk nodig hebben. Nu verkopen ze ook mystyles voor de mama’s om te twinnen met je kindje maar dat is ook echt mega klein..L/XL is eerder een ruime M

2 jaar geleden

Reactie op Kate2122

Nee je moet juist de kleinste maat aanhouden en erbij denken: tis leuk als ...
Apart, ik heb hier een boxpakje van babystyling maat 50/56. Daar past hij nu met 5 maanden nog in terwijl hij met 13 weken al 67,5cm lang was😱🤣 Dus die valt echt intens groot!

2 jaar geleden

Reactie op LV00

Apart, ik heb hier een boxpakje van babystyling maat 50/56. Daar past hij n ...
Dat is wat ik ook erbij zeg, er zitten grote verschillen tussen dezelfde maten. De ene 50/56 is de andere niet ( verkeerd gelabeld denk ik dan, maar dat komt vaak voor ) Helaas gaat het ook de andere kant op. Ik had iets van 62 besteld en dat was toch echt eerder een 50/56. Wel super fijn natuurlijk als je er zo lang mee kunt doen 👍🏻 het is al duur genoeg! En de kwaliteit is altijd goed dat je het ook echt 5 maanden kunt gebruiken!

2 jaar geleden

Ik begin echt het idee te krijgen dat het aan het geslacht ligt. Voor mijn dochter is 98/104 bijna te klein terwijl ze qua lengte nu net naar 98 gaat. En mijn zoon zit in maat 68 qua lengte maar de 62/68 van babystyling is echt nog wel groot.