22 Reacties

3 jaar geleden

Hier is t ongeveer per maat 4 weken

3 jaar geleden

Mijn 1e sloeg 62 over dus had 74 in de zomer (geboren in januari toen) nu mijn baby geboren in februari heeft nu 62 dus ik ga er vanuit zomer 68

3 jaar geleden

Ik heb een paar t-shirtjes maat 62 en daar doe ik nu nog een vest over. Korte broeken koop ik pas als het echt mooi weer is zodat ik dan de goede maat kan kopen. Maar ik denk vooral maat 68 voor zomer kleding.

3 jaar geleden

Mijne is 3 maand bijna en ze zit nog in 50-56 ik zit ook echt te wachten en te kijken hoe en wat

3 jaar geleden

Ik wacht even af met kopen. Ons meisje past nog steeds in 50, maar begint ook steeds vaker in 56 te passen. Dus denk dat het 56 wordt van de zomer

3 jaar geleden

Mijn dochter is van 25 feb en zit nu in 62 dus koop 68 voor de zomer.

3 jaar geleden

Ons meisje is 11 weken, 5,5kg, 58cm en 62 zit nu perfect. Ik gok maat 68 juni/juli/ augustus ..

3 jaar geleden

Onze dochter is nu 11 weken en heeft vooral nog 56 aan. Ze is wel wat langer dan gemiddeld maar vrij dun dus 56 past qua lengte goed en is soms nog wat wijd. Heel af en toe 62 aan maar ik wacht echt nog even met andere maten kopen

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 13 weken 60cm en 6,1kg. Wij gaan nu net over op maat 62. Al passen sommige dingen in 56 ook nog.

3 jaar geleden

Onze dochter is vandaag precies 11 weken, hebben haar toevallig net nog opgemeten en ze is nu +-60cm. Ze past nu nog grote 50/56 en kleine 62

3 jaar geleden

Wij slaan altijd een maatje over! We begonnen met 56, de eerste dagen/weken hebben we de mouwtjes en pijpjes een beetje omgekruld. Zo kunnen de kleertjes lang gedragen worden. Daarna gaan we over op 68 en slaan we de eerste weekjes weer even de mouwtjes en pijpjes even om. Voelt voor ons wat duurzamer en het kan prima, staat zelfs wel schattig. Zolang het rompertje maar goed aansluit.

3 jaar geleden

Verschilt echt per kind en kledingmerk/winkel, die van ons in nu 11 weken en draagt maat 62 maar soms ook al 68

3 jaar geleden

11 weken hier en was met 7,5 week al 60,5cm en 5,35kg. Zit kwa broekjes al zo’n 2/3 weken in 62, kwa shirtjes gaat hij nu over naar 62, al passen dingen van 56 (afhankelijk van merk) ook nog prima. Broekjes verschilt echt per merk, sommige merken zou 68 al prima passen, maar hij heeft ook nog een enkele 56. Ik zelf wacht nog even met kopen, en zie het over een maandje wel. Al heb ik wel al 3 tshirtjes nu in 62 waar ik nog een vestje overheen doe

3 jaar geleden

Ik wacht nog even met kopen voor de zomer. Ze is 9 februari geboren dus ze zal nog net 68 hebben of al 74...best lastig🙈

3 jaar geleden

Reactie op Denise❤️

Mijn dochter is van 25 feb en zit nu in 62 dus koop 68 voor de zomer.
Hier precies hetzelfde, mijn dochter is toevallig ook van 25 februari en heb net alle maatjes 56 met moeite weggedaan. Maat 62 zit haar veel beter nu. Ze was 2 weken later geboren en was behoorlijk zwaar dus gelijk al maat 50 overgeslagen.

3 jaar geleden

Verschilt zo per kind, hier meestal elke 3 weken ong een nieuwe maat in het begin. Zit nu in maat 68 met 12 weken maar sommige maat 74 passen ook. Ik heb al een ouder zoontje dus gelukkig al wat voorraad in huis van zijn babytijd

3 jaar geleden

Hou ook in gedachten dat je in de zomer waarschijnlijk enkel een rompertje bij je kindje aan doet (zo is mijn ervaring althans). 😊

3 jaar geleden

Over vestjes gesproken. Tips voor fijne? Ik heb alleen dikke of truien of met capuchon

3 jaar geleden

Hier werd 62 volledig overgeslagen. Gewoon niet te veel kopen. Jurkjes en korte broeken kunnen gelukkig vaak wel erg lang mee

3 jaar geleden

Zoon heeft vanaf week 2 tot week 13 maat 62 aangehad. Hij is geboren met ruim 4 kg. Heeft 50 helemaal overgeslagen, en maat 56 maar 2 weken aangehad