22 Reacties
3 jaar geleden
Mijn 1e sloeg 62 over dus had 74 in de zomer (geboren in januari toen) nu mijn baby geboren in februari heeft nu 62 dus ik ga er vanuit zomer 68
3 jaar geleden
Onze dochter is vandaag precies 11 weken, hebben haar toevallig net nog opgemeten en ze is nu +-60cm.
Ze past nu nog grote 50/56 en kleine 62
3 jaar geleden
Wij slaan altijd een maatje over! We begonnen met 56, de eerste dagen/weken hebben we de mouwtjes en pijpjes een beetje omgekruld. Zo kunnen de kleertjes lang gedragen worden. Daarna gaan we over op 68 en slaan we de eerste weekjes weer even de mouwtjes en pijpjes even om. Voelt voor ons wat duurzamer en het kan prima, staat zelfs wel schattig. Zolang het rompertje maar goed aansluit.
3 jaar geleden
Verschilt echt per kind en kledingmerk/winkel, die van ons in nu 11 weken en draagt maat 62 maar soms ook al 68
3 jaar geleden
11 weken hier en was met 7,5 week al 60,5cm en 5,35kg. Zit kwa broekjes al zo’n 2/3 weken in 62, kwa shirtjes gaat hij nu over naar 62, al passen dingen van 56 (afhankelijk van merk) ook nog prima.
Broekjes verschilt echt per merk, sommige merken zou 68 al prima passen, maar hij heeft ook nog een enkele 56.
Ik zelf wacht nog even met kopen, en zie het over een maandje wel. Al heb ik wel al 3 tshirtjes nu in 62 waar ik nog een vestje overheen doe
3 jaar geleden
Reactie op Denise❤️
Mijn dochter is van 25 feb en zit nu in 62 dus koop 68 voor de zomer.
Hier precies hetzelfde, mijn dochter is toevallig ook van 25 februari en heb net alle maatjes 56 met moeite weggedaan. Maat 62 zit haar veel beter nu. Ze was 2 weken later geboren en was behoorlijk zwaar dus gelijk al maat 50 overgeslagen.
3 jaar geleden
Zoon heeft vanaf week 2 tot week 13 maat 62 aangehad. Hij is geboren met ruim 4 kg. Heeft 50 helemaal overgeslagen, en maat 56 maar 2 weken aangehad