79 Reacties
2 jaar geleden
een andere maxi cosi waar ze meer in naar achter kan liggen misschien ? Mijn zoontje had t ook als hij inslaap viel
2 jaar geleden
Dit is al een vervolgstoel ipv een draagbare toch?🙈 misschien dan toch nog even de draagbare autostoel gebruiken?
2 jaar geleden
Hier is dat ook zo! (Maxi Cosi dus ligt niet aan het merk).
Zelfs als hij wakker is doet hij doet ook al ooit, heb me er maar bij neergelegd… Maar nee, kan me ok niet voorstellen dat het een fijne houding is. Gekkenis, hij slaapt ook gewoon met zijn hoofd naar achteren, dus het is niet dat dat niet kan. Soms lijkt het alsof hij het bewust doet ofzo
2 jaar geleden
Zitten de riempjes wel strak genoeg aangetrokken? Ik zie dat je zoon zijn handje ertussen heeft zitten, volgens mij moet dat niet mogelijk zijn.
Op kinderveiligheid.nl zag ik dit filmpje misschien helpt dit:
https://youtu.be/86TGW0HKXwk
2 jaar geleden
Is dit een vervolgstoel of een babystoel? Hij lijkt wat veel rechtop te zitten, en dat is voor een baby van 4 maanden nog wat vroeg.
Het bandje zit ook niet strak genoeg, aangezien hij daar met zijn handje onder kan. Misschien kan je die in de rug wat hoger instellen en dan strakker trekken, zodat hij meer tegen de rugleuning gehouden wordt? Ik heb zelf een Cybex, daarbij kan je het stuk waar de bandjes uitkomen omhoog instellen zegmaar.
2 jaar geleden
Ik denk dat die stoep veel.te groot is en je zoontje veel te rechtop zit. Als dit niet een babystoel is zou ik snel een babystoel kopen. Als je een aanrijding krijgt zo staat de stoel maar je kindje ligt in kofferbak denk ik
2 jaar geleden
Ik denk dat die stoep veel.te groot is en je zoontje veel te rechtop zit. A ...
Dit is een babystoel…
2 jaar geleden
Reactie op Kleintje2023
Is dit een vervolgstoel of een babystoel? Hij lijkt wat veel rechtop te zit ...
Het is een babystoel. Bandje kan niet strakker… hij wurmpt z’n handje er hoe dan ook onder ☺️
2 jaar geleden
Reactie op Lola85
Zitten de riempjes wel strak genoeg aangetrokken? Ik zie dat je zoon zijn h ...
Ja ze zitten echt strak. Maar hij gaat hoe dan ook met z’n hoofdje naar voren…
2 jaar geleden
Reactie op LV00
Hier is dat ook zo! (Maxi Cosi dus ligt niet aan het merk).
Zelfs als hij ...
Ja hier slaapt hij ook soms met zn hoofd naar achter, maar soms valt tie dus naar voren..
2 jaar geleden
Dit is al een vervolgstoel ipv een draagbare toch?🙈 misschien dan toch nog ...
Nee haha echt geen vervolgstoel, dat mag nog lang niet 😉
2 jaar geleden
Reactie op mommytobe_x
een andere maxi cosi waar ze meer in naar achter kan liggen misschien ? Mij ...
En heb je toen een andere maxi cosi gekozen?
2 jaar geleden
Reactie op Diannemmm
Kan je de autostoel niet meer plat leggen? Dit kan bij de meeste stoelen we ...
Dit is de nena, die kan je zelfs nog platter leggen dat ze er 4 uur in mogen zitten. Dit is de platste stand. Lijkt misschien niet zo door hoe ik de foto heb gemaakt.
2 jaar geleden
Reactie op Babydroom1988
Nee haha echt geen vervolgstoel, dat mag nog lang niet 😉
De Nuna todl mogen ze vanaf geboorte al in hoor🙈 of het verstandig is is een 2e maar het mag wel… maar welke auto stoel heb je nu in gebruik als ik mag vragen?? Wij hebben de Nuna pipa next maar onze dochter zit daar echt wel zo stevig in vast en achterover, dat als ze haar hoofdje zo zou willen krijgen als jouw kindje, ze heeel veel moeite zou moeten doen en het haar dan denk ik nog niet echt zo ver zou lukken🙈
2 jaar geleden
De Nuna todl mogen ze vanaf geboorte al in hoor🙈 of het verstandig is is e ...
De Nuna Arra hebben wij
2 jaar geleden
Reactie op Babydroom1988
De Nuna Arra hebben wij
Ah oké wel bijzonder want dat is toch die stoel die je platter kan instellen??
Die van ons is gewoon 1 stand namelijk, en niet te verstellen.. dus zou verwachten dat met de arra je kindje nooit zo rechtop zou zitten eigenlijk 🙈