36 Reacties
vorig jaar
Mallorca is meer voor kinderen en is heel veel te doen. Ook betaalbaarder en minder een hype.
vorig jaar
Appartement vonden we zafiro hotels fijn, en in cala d'or zit esmeralda park. Is ook een dikke aanrader, zou alleen wel uiteten gaan en geen avondeten bijboeken.
vorig jaar
Ibiza sws! Lekker klein eiland en heeft van alles wat, de stad is leuk, het toeristische dorpje San Antonio is leuk en verder alle bezienswaardigheden en marktjes. Wij waren buiten het hoogseizoen in oktober en ik vond het helemaal geen ‘hype’ ofzo, iedereen deed gewoon lekker z’n ding.
vorig jaar
Reactie op anne-91
Vorig jaar september op Ibiza geweest! Zaten in sant antonio omdat het goed ...

Haha ziet er heeel handig uit met de buggy 🤪 maar wel goed om te horen dat Ibiza leuk was! Waar hebben jullie de huurauto gehuurd op Ibiza? Ik zat daar ook even naar te kijken bij Sunny Cars, maar jeetje wat is t daar duur 🫣
vorig jaar
Wij hadden bij moto luis lokaal gehuurd, hier las ik toen via een Facebook groep heel veel positieve dingen over en de prijs was stabiel.
vorig jaar
Reactie op Rsnn
Haha ziet er heeel handig uit met de buggy 🤪 maar wel goed om te horen dat ...
Wij hebben het wel via sunny cars geregeld. Die zijn wel altijd het beste qua verzekeringen enzo. Kan me even niet herinneren of het echt zo duur was. Wij waren er in september, buiten het hoogseizoen.
vorig jaar
Reactie op Rsnn
Toevallig ervaring met Zafiro Palmanova? Daar had ik wel naar zitten kijken ...
Ook ervaring mee! (we houden van de balearen) ook enorm kindvriendelijk en een prachtige locatie, dikke aanrader hoor!
vorig jaar
Mallorca is meer te doen met kindjes dan Ibiza.
Ibiza zonder kinderen geweest, op dit moment mét dochtertje op Mallorca.
Vind het wel meeega druk en duur. Canarische eilanden zijn goedkoper (en rustiger als je buiten de toeristen plekken om zit) We zitten in een ‘familiehotel’. Helaas vind ik het juist niet zo kindvriendelijk. Animatie gaat tot 23.30 door met keiharde muziek/ geluid. Ook tijdens de slaapjes tijden (russen de middag). Ons dochtertje slaapt dus amper, en wij zitten binnen met de balkondeuren dicht om de herrie te beperken. Zo jammer!
Voor meer rust zou ik dus tóch ibiza boeken.. maar mocht je van drukte en veel prikkels houden is Mallorca weer beter haha..
vorig jaar
Reactie op rgerri
Ibiza zonder kinderen gewee ...
Ps. Qua buggy is mallorca redelijk goed. De grote stad proberen we al 2x te komen met de auto maar mergens parkeerplek. Helaas 2x ruim 1,5 uur voor niks gereden. Andere stadjes is parkeren beter!
vorig jaar
Reactie op rgerri
Ps. Qua buggy is mallorca redelijk goed. De grote stad proberen we al 2x te ...
Een tip kwa parkeren, misschien kun je de bus proberen? Het is wel echt een leuke stad namelijk.
Wij gingen destijds met de bus en dat ging prima. Via Google Maps kun je precies zien waar je in en uit moet stappen en hoe laat die vertrekt.
vorig jaar
Reactie op anne-91
Wij hebben het wel via sunny cars geregeld. Die zijn wel altijd het beste q ...
Het was nu rond de 400 euro voor 9 dagen 😵💫 we waren laatst op Gran Canaria en daar was het nog geen 200 euro voor 11 dagen... het zal wel aan de locatie liggen denk ik 😅 maae wel zo fijn een huurauto met een kindje, dan kun je toch wat makkelijker op pad..
Nog tips voor leuke uitstapjes op Ibiza?
vorig jaar
Reactie op rgerri
Ibiza zonder kinderen gewee ...
Het viel mij idd ook al op met het zoeken naar hotels, huurauto enz dat het veeel duurder is dan de Canarische eilanden 😮 maar dit is juist zo fijn i.v.m. het korte vliegen..
Oh jeetje wat jammer dat het zo druk en luidruchtig is, dat is niet zo fijn met een kleintje.. en voor jezelf ook geen vakantiegevoel als je met de deuren dicht op de kamer moet gaan zitten 🥹 in welk hotel verblijven jullie?
Haha bedankt voor de tip! Lastig kiezen..