22 Reacties

vorig jaar

Ik zou er zelf nooit de volle pond voor betalen. Wij hebben zelf 2 buitenspeelpakken. De blauwe is van KIK (€8 ofzo), die voor de opvang. Het ielm pak heb ik van Vinted. Op de webshop van de Lidl verkopen ze softshell pakken vergelijkbaar met ielm!

vorig jaar

Had idd die van Lidl gezien vandaar dat ik me afvroeg wat het verschil is🤭😋

vorig jaar

Ik hen die van de lidl net binnen. Ga m dit weekend testen!

vorig jaar

Reactie op LauraMF

Ik hen die van de lidl net binnen. Ga m dit weekend testen!
Ooo ben benieuwd! Laat je even weten wat je ervan vindt?😊

vorig jaar

Wij hebben er 1 van ielm in de aanbieding helaas was heel snel de rits kapot en laten maken kost best veel. Vind het wel fijne pakken ze heeft hem een aantal x aan gehad

vorig jaar

Tot welke tempratuur gebruiken jullie deze pakken? En hoe doen jullie dat in de zomer, als ze dus te warm worden?

vorig jaar

Reactie op Rsnn

Tot welke tempratuur gebruiken jullie deze pakken? En hoe doen jullie dat i ...
Dit vroeg ik me ook af inderdaad😋

vorig jaar

Dit vroeg ik me ook af inderdaad😋
Haha ja ik ben ook benieuwd of t nu nog de moeite waard is om er eentje te kopen aangezien het (hopelijk) steeds wat warmer begint te worden 😊 of beter pas in het najaar, zodat je dan ook de juiste maat voor dan weet

vorig jaar

Reactie op Rsnn

Haha ja ik ben ook benieuwd of t nu nog de moeite waard is om er eentje te ...
Ja precies dit! Vandaar ook dat ik me afvroeg welke maat🤭 wil er best een aanschaffen nu nog ondanks het mooie weer wat er aan gaat komen. Maar dan wil ik eigenlijk wel dat ze hem na de zomer ook nog past😅

vorig jaar

Wij hebben er 1 van ielm in de aanbieding helaas was heel snel de rits kapo ...
Oo dat is wel heel zuur ja! Ondanks de aanbieding zijn ze nog te duur om hem zo snel kapot te hebben natuurlijk🙁

vorig jaar

Ooo ben benieuwd! Laat je even weten wat je ervan vindt?😊
Ja doe ik!

vorig jaar

Ja precies dit! Vandaar ook dat ik me afvroeg welke maat🤭 wil er best een ...
Die van de lidl is 86-92 dus passen ze ook nog in het najaar.

vorig jaar

Wij hebben softshell pakken van Name It. Deze zijn rond de 50/60 euro. In de zomer worden ze hier niet gedragen. Andere seizoenen wel. In de winter met winterjas erover. Of eronder (1x pak gehad die aan de grote kant was dus toen kon winterjas eronder gedragen worden.

vorig jaar

Ik heb altijd die van de Kim net als Anne-91 en die bevallen super goed. Kleinste maatje gaat straks naar kind nr 3. Als ze wat ouder zijn kunnen ze ze ook makkelijk zelf aan/uit doen.

vorig jaar

Wij hebben ze voor beide kinderen van de Lidl. Al meerdere gehad. Bevalt super, nog nooit 1 kapot gegaan en voor onze zoon die in maat 80/86 zit heb ik onlangs 86/92 gehaald. Ik ga ervan uit dat deze na de zomer ook nog past op basis van eerdere ervaringen (valt niet heel klein).

vorig jaar

Reactie op Fiona1989

Wij hebben ze voor beide kinderen van de Lidl. Al meerdere gehad. Bevalt su ...
Oo top, misschien dat ik die inderdaad ook eerst wel wil proberen. Is het geen plak/zweetstof? Van die regenpak stof of wat is het eigenlijk?🙈

vorig jaar

Misschien een gekke vraag, maar wat is nu precies de toegevoegde waarde van een buitenspeelpak? Geen aanval, maar ben gewoon oprecht benieuwd. Ons zoontje speelt namelijk altijd in de tuin in z’n gewone kleding.

vorig jaar

Reactie op mvdg

Misschien een gekke vraag, maar wat is nu precies de toegevoegde waarde van ...
Het is vooral handig dat het water en wind dicht is, bijvoorbeeld op de fiets. Mijn dochter speelt bij mijn moeder zoals je kunt zien bij het kippenhok, waar ze dan ze kippen mag voeren. Het pak vind ik ideaal mocht er per ongeluk ergens poep liggen 😅. Of als ze in de plassen/modder speelt in de tuin.

vorig jaar

Reactie op lh2022

Het is vooral handig dat het water en wind dicht is, bijvoorbeeld op de fie ...
Ah ja dan snap ik het! Ons zoontje speelt bij ons in de tuin op kunstgras en op de glijbaan, dus daar is het niet echt nodig. Hij gaat ook niet naar de opvang of iets, dus dan is het voor ons denk ik een beetje overbodige luxe.