Hi allemaal,
Ik zag onlangs iemand lopen met een draagzak voor peuters. Na wat zoeken op het internet kwam ik erachter dat het ging om de wildride-doek. Het is bedoeld voor kindjes vanaf 9 maanden. Is er iemand die hier al gebruik van maakt? Mijn zoontje van 10 maanden wil vaak niet al te lang in de kinderwagen zitten en dit lijkt me een ideale oplossing. Ik twijfel alleen of het voor hem en voor mij comfortabel zal zitten.
Ik zelf niet. Ik heb voor je gekeken op de facebookgroep "Draagpraat". Ik heb niet geturft maar heb het idee dat het merendeel negatief is... alleen hele kleine stukjes lijken goed te doen. Wellicht kan je daar zelf is kijken? Worden ook wel goede alternatieven benoemd daar.
Geen ervaring mee, maar dit lijkt me best zwaar voor je lichaam omdat het gewicht hier niet goed verdeelt wordt over het lichaam lijkt mij. Ik zou dan toch kijken naar een draagzak of draagdoek. Ik draag mijn dochter van 3 ook nog wel een een draagdoek en dat is prima te doen.
Ik had ook al zo鈥檔 vermoeden. Ik droeg mn baby in een draagzak tot ongeveer 3 maanden, daarna wilde hij er helaas niet meer in. In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Wij gebruiken die af en toe voor onze oudsten. Maar zoals al gezegd wel alleen echt voor korte stukken, voor lange stukken beter een draagdoek/zak. Maar bij de oudste vind ik het wel makkelijk aangezien hij dan weer wilt lopen dan even gedragen wilt worden en dan weer wilt lopen. Verder gebruik ik voor de jongste gewoon een draagzak.
Ik heb deze gekocht voor kerst (voor mezelf馃槢), in de winkel getest toen vond ik hem erg fijn! Draagzak is hij inmiddels (bijna) te zwaar voor dus ik vond dit een mooie optie!
Ik heb hem gekocht voor als we op vakantie gaan . Voor t stukje naar de valiezen & buggy te wandelen als we landen ..
ik ga alleen met een 1,5 jarige en 11 jarige dus wou t mij praktisch maken 馃槀
Wij gebruiken hem af en toe. Laatst op de buurt BBQ voordat hij gewend is en onderweg op Schiphol. Ik vind het een heel fijn ding voor deze momenten. Heb hem wel tweedehand gekocht op Marktplaats.