15 Reacties

2 jaar geleden

Volg volg volg ! - wij gaan 12 sept. naar Antalya (3 weken) voor nu heb ik dit lijstje : - O.R.S (voor uitdroging, diaree & overgeven) - zetpillen - thermometer - anti muggen spray - zonnebrand (duh) - grote pot sudocreme - zwitsal washandjes

2 jaar geleden

Voor een vliegvakantie weet ik het niet goed omdat onze vakantie met de auto was, maar wat voor ons handig/belangrijk was: - Wasmiddel - Boxkleed - Zwemluier - Draagdoek - Vitamines - Extra speentje - Makkelijk speelgoed voor onderweg (iets van plastic wat je zo even afspoelt of aan de kinderwagen kan vastmaken) - Bijtring - Hydrofielen - Zonnebrand - Parasol voor op de kinderwagen - Zonnehoedje En zelf had ik ook mijn kolf en toebehoren mee zodat ik een wijntje kon drinken en dan een flesje geven.

2 jaar geleden

Reactie op MM93

Volg volg volg ! - wij gaan 12 sept. naar Antalya (3 weken) voor nu heb ik ...
Heb ik een vraagje aan jou 😊 geef jij je kindje een vaccinatie voor hepatitis A?

2 jaar geleden

Reactie op AadMarshaenLiam

Heb ik een vraagje aan jou 😊 geef jij je kindje een vaccinatie voor hepati ...
Ik had begrepen dat hepatitis A vanaf 12 maanden is - dus nee ☺️ (ik heb tot nu toe alleen DKTP vaccinaties laten zetten ze is ook 6 maanden)

2 jaar geleden

Heel veel kleding, die van mij besloot ineens 5x per dag spuit poep te produceren waarbij het geregeld uit de luier kwam. Moest elke dag wel 2x omkleden dus was heel snel door alle kleding heen. Het schijnt wel te helpen om een wasbare luier over een gewone te doen dan heb je minder kans op ongelukjes. Verder hadden wij een tasje speelgoed mee en voldoende luiers, doekjes en hydrofiele doeken.

2 jaar geleden

Ik weet wel dat ik zelf echt veeeeeel te veel kleertjes mee had genomen op vakantie voor die kleine. Wij waren in Italië en toen was het constant boven de 25c. Hij heeft eigenlijk alleen maar in rompertjes geleefd. Ik had aan 5 setjes kleding wel genoeg gehad, terwijl ik er 14 mee had, omdat we 2 weken op vakantie gingen. Als we van het strand kwamen gingen we gelijk douchen en dan ging die kleine in een romper en een slaapzak gelijk naar bed. Dus ook aan het eind vd dag geen kleertjes aan. Verder vond ik handig: XXL pichnickkleed (vooral handig met strandzand, dan rollen ze daar niet gelijk in. Babygym Muggenspray en stickers Lekkere hydraterende crème voor t einde vd dag Babybadjas (wij gingen douchen met die kleine en legden hem dan in zijn badjas in de kinderwagen en droogden hem in de stacaravan af) luierbroekjes (die trokken we snel aan na het douchen)

2 jaar geleden

Baby paracetamol en thermometer want je weet maar nooit. Slaapspullen die nog naar thuis ruiken. En vanish of ander vlekkenspul, mocht de kleine een poepexplosie oid krijgen.

2 jaar geleden

UV strandtentje van konges slojd vond ik echt een must. Wij zijn net terug van onze vakantie naar Curaçao en in dat tentje heeft ze echt dagelijks gespeeld op het strand! Een zwembandje voor in de zee vond ik ook erg fijn en een UV pakje met zonnehoedje was ook top! Verder wat kleurrijke nieuwe speeltjes en ze vermaken zich dan wel :).

2 jaar geleden

Wij zijn nu in Turkije, vlakbij antalya 🙂 Voor in het vliegtuig, een opblaasbaar matrasje! Dit was echt top!! Hierdoor een super fijne vlucht gehad. Ook hadden we van te voren een thermoskan gevuld met kokend water, zodat we zelf konden bepalen wanneer we de fles gaven, zonder dat we moesten wachten op de stewardess. Wij hebben bij het stijgen en landen een fles gegeven. Hij heeft heerlijk gedronken en geen seconde gejammerd. Hier op het resort is best warm. Wij gebruiken heel veel zo’n water mutsje met zonneklepje. Deze kan je lekker onder dompelen in het water en op z’n hoofdje doen, kan die een beetje afkoelen. Ook heel veel zonnebrand… Weinig kleding, vooral alleen romper of alleen zwemluier + zwembroek. Ook heb ik wat waspoeder meegenomen, voor de echt vieze vlekken, ben bang dat in ze er anders na een week wachten niet meer uit krijg. Wij hebben ook een uv tentje mee, maar deze gebruiken we totaal niet, hij ligt alleen op zonnebedjes onder de parasol (met toezicht uiteraard)

2 jaar geleden

Reactie op carmen 8815

Wij zijn nu in Turkije, vlakbij antalya 🙂 Voor in het vliegtuig, een opbl ...
Lekker hoor! Fijne vakantie. Ook dezelfde vraag aan jou😊 heb jij je kindje laten vaccineren voor hepatitis A?

2 jaar geleden

Reactie op AadMarshaenLiam

Lekker hoor! Fijne vakantie. Ook dezelfde vraag aan jou😊 heb jij je kindje ...
Dankjewel! Nee hebben wij niet gedaan. Gewoon goed opletten met de hygiëne en in het zwembad zit genoeg chloor, volgens mij dood dat alles 🙈

2 jaar geleden

Xl hydrofiele doeken, ben nu in spanje en die zijn geweldig. Uv zwempak laatst 1 van 8 euro bij hema Hoedje, petje Rompers of korte boxpakjes, meer niet. Boxkleed, nemen wij ook mee naar strand (kiezelstrand) Uv tent was geen succes! Parasol wel

2 jaar geleden

Weinig kleren! Klein verpakking wasmiddel.

2 jaar geleden

Paracetamol en neusspray/zuigertje. Denk door de airconditioning enorm verkouden baby met koorts 😬