3 Reacties

21 dagen geleden

Dat wil mijn dochter ook altijd. Jij voed ook in slaap? Ik weet niet hoe je er vanaf komt. Ik heb het eigenlijk nooit toegelaten om echt in slaap te vallen op die manier, wel grapjes gemaakt van oh ik ga je vingers opeten. Ze is nu 14 maanden en als ze moeilijk in slaap valt wil ze het soms nog

21 dagen geleden

Vroeger hier bij het in slaap wiegen wilde hij ook zijn hand in mijn mond stoppen. Ik dacht dat het spelen was en drukte hem dan een knuffel in zijn hand waar hij aan kon 'friemelen'. Dus nu is hij gewend aan zijn knuffel. Misschien iets om zo af te leren?

21 dagen geleden

Ik heb ook zo een friemelaar begon ook idd met borstvoeding. Ik ben toen vrij snel begonnen met friemeldoekje/knuffel. Gewoon herhaling tot je er bij neer valt maar desnoods tussen jou en je mond in. Probeer knuffeltje te betrekken bij voorlezen en kusje geven savonfs zodat ze band opbouwt. In fases wil mijn zoontje ook hele geziht bestuderen ogen prikken, neus en mond inspectie lol maar na paar sevonden geef ik hem een kus en geeft ik knuffel in handen en hoofd weg/hoger dan hij bij kan. Mijn zoontje valt wel zelfstandig inslaap als ik maar naast lig tot die slaapt. Dus ik snap je frustraties want ik wordt na paar seconden ook al gek haha. Maar gewoon babies is herhaling to jij er bij neervalt met die knuffel. Je zal zien dat binnen aantal dagen consequent die knuffel/friemeldoek bieden ze beter gaat accepteren. Patience & success mommy🙏