7 Reacties

3 jaar geleden

Zou eventueel spruw kunnen zijn?

3 jaar geleden

Reactie op Maaa94

Zou eventueel spruw kunnen zijn?
Behalve de jeuk geen andere symptomen.

3 jaar geleden

Reactie op Manon-26

Behalve de jeuk geen andere symptomen.
Je kunt spruw hebben zonder (duidelijke) symptomen, zowel jij als baby. Ik zou even 2 weekjes miconazol smeren.

3 jaar geleden

Heb ik ook! Verder geen tekenen van spruw. Het helpt bij mij wel om de tepels eens per dag goed in te smeren met tepelzalf en dit dan te laten luchten. Voor de rest van mijn borst gebruik ik kokosolie :).

3 jaar geleden

Had ik ook, totdat ik wasbare zoogcompressen kocht. Die wegwerp dingen waren zo ontzettend aan het irriteren en ik merk ook dat het veel prettiger is aan mijn tepels. En kokosolie inderdaad wat hierboven ook staat

3 jaar geleden

Reactie op NMLLW

Had ik ook, totdat ik wasbare zoogcompressen kocht. Die wegwerp dingen ware ...
Hmm ik zat hier vannacht ook aan te denken dat het misschien die wegwerp dingen zijn. Ook maar eens een paar wasbare kopen. Vangen die dezelfde hoeveelheid op als wegwerp? Of moet je eerder wisselen?

3 jaar geleden

Reactie op Manon-26

Hmm ik zat hier vannacht ook aan te denken dat het misschien die wegwerp di ...
Ik heb de 13 cm bamboe zoogcompressen van Little Lamb en vind dat ze genoeg opvangen! Heb cup maat B maar vind het wel fijn dat ze wat groter zijn en mooi om mijn hele borst zitten. Kan er eigenlijk een hele dag mee doen, af en toe wissel ik eerder als ze echt vochtig zijn