63 Reacties

3 maanden geleden

Wat ontzettend heftig! Ik wil je ontzettend veel sterkte en kracht toe wensen lieve mama, het zal niet makkelijk zijn. Ik weet helaas niks waarmee ik je helpen kan. Geniet van de kleintjes zoveel het kan, en ik hoop dat er een wonder op jullie pad komt. Dikke knuffel!

3 maanden geleden

wat een nachtmerrie, wat verschrikkelijk voor jou en de kindjes. dit is iets waar ik altijd zo bang voor ben, je kindjes zijn je zo ontzettend kostbaar en dan te weten dat je ze niet op kan zien groeien.. wat een hel. hier ook geen tips, enkel enorm veel medeleven. dank je wel voor het delen van je bericht, dit plaatst alles inderdaad in perspectief. heel veel sterkte. ik hoop voor je dat iemand iets voor je weet!

3 maanden geleden

Jeetje, eerst jouw heftige zwangerschap, kraamtijd en nu daar bovenop nog dit 🥺 ik heb met je meegelezen en meegeleefd en wauw. Het overkomt je allemaal wel hè… helaas heb ik geen goed advies. Wel wil ik je ontzettend veel sterkte wensen en zal ik je advies ter harte nemen. Veel liefs ❤️

3 maanden geleden

jee wat heftig lieve mama, en wat ben je sterk. ik hoop voor een wonder voor jou en je kindjes ❤️ en wens je heel veel sterkte toe. geniet van elkaar

3 maanden geleden

Ben sprakeloos, mijn adem stokt er zelfs van. Ik hoop dat er toch nog iets wordt gevonden aan behandelingen waardoor je nog zo lang mogelijk mag genieten van je kleintjes. Heel veel sterkte❤️❤️❤️

3 maanden geleden

Wat een hartverscheurend bericht. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop van harte dat iemand nog advies voor je heeft en er een wonder mag gebeuren! ❤

3 maanden geleden

wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte, dit is niet te verwerken...

3 maanden geleden

Heel veel sterkte! Ik kom uit België en kan jou mss wel wat alternatieve artsen adviseren

3 maanden geleden

Jemig lieve mama, ik kan mij niet voorstellen wat je mee maakt.. wil je zoveel sterkte, kracht en liefde wensen.. ik hoop voor je dat je toch een behandeling vindt waardoor je toch nog heel lang van je kindjes mag genieten🌹🌹

3 maanden geleden

Jeetje wat verschrikkelijk heftig. Koude rillingen over m'n lijf. Helaas geen tips maar ik wens jou ontzettend veel sterkte en kracht toe. Ik hoop dat iemand je kan helpen. Heel veel liefs lieve mama x

3 maanden geleden

Ik heb er geen woorden voor! Hoeveel pech kan een mens hebben!!😔 Je zou misschien contact op kunnen nemen met Eva Hermans-Kroot (instagram: @longeneeslijk) Zij heeft op haar 22e te horen gekregen dat ze stage 4 longkanker heeft inmiddels zijn we bijna 3 jaar verder een staat ze nog haar mannetje. Ik hoop dat er een wonder mag gebeuren!🤞🍀

3 maanden geleden

Wat ontzettend heftig 😔 Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen… ❤️

3 maanden geleden

Wat verschrikkelijk zeg, ik hoop dat er een wonder mag gebeuren 💗. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe!

3 maanden geleden

Ik wil jou heel veel sterkte en kracht wensen mama ❤️ helaas ken ik verder geen medisch opties

3 maanden geleden

Ik denk niet dat ik je kan helpen maar wil je heel veel kracht en sterkte wensen!

3 maanden geleden

Wat een afschuwelijk bericht. En wat een vreselijke gedachte van het verliezen van je kindjes... ik ben mijn moeder als baby verloren met 16 maanden... Wat had ik graag een persoonlijk bericht nog van haar gehad. Geweten hoe ze bewoog, haar karakter. Ik weet niet of je op dit advies zit te wachten, maar ik zou iets persoonlijks achterlaten van jezelf voor je kinderen. Een videoboodschap met bewegend beeld van jezelf (veel) zodat zij later een goed beeld van jou zullen hebben straks als ze groot zijn. Hoe je was als moeder. Hoe jullie band was. Mijn moeder is nooit meer geworden dan iemand op een foto. Zij overleed plotseling. Wat had ik graag geweten wie zij als persoon was. Misschien dat dit je nog een focus kan geven voor de tijd die voor jullie ligt. Een document te maken van jullie als gezin. Voor nu veel sterkte, kanker is niet te bevatten. Ik weet niet zo snel alternatieve behandelingen. Maar vraag rond! Wij hadden wel alternatieve opties bij mijn stiefmoeder (longkanker) die we uiteindelijk niet hebben gekozen maar achteraf gezien toch wel hadden willen onderzoeken. Zeker als dokters zeggen dat je uitbehandeld bent. Chemo kan je altijd nog doen. Nogmaals veel sterkte. Ik wens jou en je kindjes/familie nog heel veel mooie tijd samen.

3 maanden geleden

Oh jeetje wat een vreselijk bericht. Wat erg zeg. Heeel veel sterkte!

3 maanden geleden

Lieve, lieve mama. Ik heb jouw bericht 2 dagen geleden gelezen en je gaat maar niet meer uit mijn hoofd. Mijn hart huilt voor jou en je kindjes. Het leven kan zo vreselijk hard en oneerlijk zijn. Ik hoop dat er iets of iemand op je pad komt die je nieuwe hoop kan geven. Lieve meid hou je sterk en ik wens jullie drietjes heel veel kracht en liefde❤️

VRIEND

3 maanden geleden

Wat een vreselijk nieuws. Woorden schieten tekort. Heel veel sterkte gewenst❤️

3 maanden geleden

Hai, ik had al eerder een reactie achtergelaten, maar ik kan het maar niet loslaten…. Bekijk How to Starve Cancer op: https://www.bol.com/nl/p/how-to-starve-cancer/9300000003400472?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Er zijn tegenwoordig meer en meer onderzoeken naar de invloed van levensstijl op kanker (en de groei ervan). Misschien levert dit wat op.