17 Reacties
2 jaar geleden
nog geen kruiper, maar hier 4 katten. heb je geen ruimte om de kattenbakken af te sluiten met een kattenluikje? hier staan ze in de voorraad’kast’ onder de trap met een kattenluikje in de deur gemaakt. de water bakken staan nu nog in de woonkamer verspreid, maar gaan straks bij de voerbakken in de keuken en daar komt dan een traphekje
2 jaar geleden
Onze kattenbak staat op zolder dus hebben we er beneden geen last van gelukkig!
De voerbakjes staan in de hal zodat we eventueel de woonkamerdeur dicht kunnen doen. Het waterfonteintje staat op een vensterbank.
2 jaar geleden
Mijn vriend heeft een soort kist met luik gemaakt en daar staat de kattenbak in.. het voer en water staan er bovenop dus daar kan hij gelukkig niet bij.
Ik hoorde laatst wel een grappig verhaal dat het dochtertje(10 maanden) van een kennis stiekem in de hoek van de woonkamer een kattenbrokje zat op te eten😆. Het zorgt in ieder geval voor hilarische momenten.
2 jaar geleden
Wij hebben de kattenbakken niet in de woonkamer staan, en voerbakjes/drinken ook niet.
Eten/drinken staat in de hal en kattenbak hebben we 2 in de trapkast (met luikje), gang en keuken. (We hebben 3 katten dus veel bakken lol
2 jaar geleden
Reactie op Csen
Niet heel fijn maar bij ons staat de kattenbak in de badkamer. We doen de d ...
Hier staat de kattenbak ook in de badkamer en voer en drinkbak in de keuken. Hij kan hier gewoon naartoe, maar de voerbak daar kan onze zoon niks mee. Dan moet hij al leren hoe hij de deksel eraf gehaald krijgt.
2 jaar geleden
Iedereen bedankt voor de tips! We hebben er eentje die wel eens in huis plast, dus de katten mogen alleen naar buiten en in de woonkamer. Dus een andere kamer is helaas geen optie.
Het idee om er een soort kist omheen te maken is top! Mn man is vrij handig, dus denk dat ik hem dit weekend aan het klussen zet
2 jaar geleden
Wij hadden trouwens dit in ons appartement besef ik me nu 🤣. Dit hadden we in de woonkamer staan om de kattenbak te verbergen.
Het is een speelgoedkist van ikea (smastad) en met een decoupeerzaag hadden we een gat gezaagd voor het kattenluikje. Het luikje had ik via bol.com besteld maar is niet meer leverbaar zie ik nu.
Misschien een idee?

2 jaar geleden
Reactie op Nadine20
Mijn man heeft een kist/kast gemaakt met in de bovenkant een opening zodat ...
Oh ja top!! Nu je dit zegt bedenk ik me dat ik ooit ergens zoiets had gezien ja.
2 jaar geleden
Reactie op Regina.Phalange
Wij hadden trouwens dit in ons appartement besef ik me nu 🤣. Dit hadden we ...

Ja zeker een idee! Thanks!!