31 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een vingerafdruk armband van hun, niet in het goud maar ben er wel heel blij en tevreden mee! 😊

3 jaar geleden

Kaya sieraden heeft ook hele mooie dingen die je kunt personaliseren! Ik heb een armband van Vedder en Vedder met de vingerafdruk van mijn moeder. Ik was hem bijna kwijt omdat het ringetje aan de zijkant stuk ging. Ik heb de armband dan ook laten verstevigen en een ander slotje erop laten zetten. De goudsmit zei dat de armband al veel slijtage liet zien (ik had hem nog naar een jaar). Voor de prijzen die ze vragen is de kwaliteit niet al te best.

3 jaar geleden

Reactie op Joycani

Kaya sieraden heeft ook hele mooie dingen die je kunt personaliseren! Ik h ...
Dat lees ik dan ook in de reviews regelmatig, dat de kwaliteit niet altijd even goed is. Sieraden kapot gaan, vaak net buiten de garantie vallen en de kosten dus voor de koper zijn.

3 jaar geleden

Ik heb een ketting van V&V sinds de geboorte van mijn oudste (2,5 jaar geleden). Hij is ondertussen 3 x kapot gegaan. 2 x gebroken en 1 x uitgerekt. Zij zeggen: dit kan alleen gebeuren als eraan getrokken wordt. Dit zal best maar ik hang niet aan mijn ketting. Ben super blij met de ketting zelf. Subtiel en mooi, precies wat ik wil. Maar inderdaad niet tevreden over de klantenservice en kwaliteit.

3 jaar geleden

Ik heb helaas een slechte ervaring. Mijn kettinkje (verguld goud) was binnen een maand verkleurd. Oplossing: ik kon hem voor 50 euro opnieuw laten spuiten. Dat terwijl het kettinkje 130 euro kostte en ik hem dus nog geen maand om had. Zilver blijkt wel goed te zijn. Mijn vriendin is daar wel blij mee.

3 jaar geleden

Ik heb ze van mamaloves. Blijft onwijs mooi 🥰

3 jaar geleden

Reactie op MamainBrabant

Ik heb ze van mamaloves. Blijft onwijs mooi 🥰
Zit toevallig nu op hun website! Ook vrij prijzig, maar lees alleen maar goede reviews! Daarnaast is t even duur maar dan wel 14 karaat goud ipv 9 karaat. Thanks!

3 jaar geleden

Ik heb een gouden ketting met de 1e letter van de naam van mijn dochtertje van Minitials. Heb meerdere sierraden van Minitials. Goede kwaliteit en het blijft mooi!

3 jaar geleden

Reactie op CarrB

Zit toevallig nu op hun website! Ook vrij prijzig, maar lees alleen maar go ...
Ja k heb nu sinds een jaar een ketting en blijft netjes. Nu sinds februari een armband erbij voor de kleinste man en die is ook prachtig

3 jaar geleden

Rosefield heeft ze ook! Blijft lang mooi en een stuk goedkoper

3 jaar geleden

9 karaat voor zo’n prijs… wist niet eens dat 9 karaat bestond🙊

3 jaar geleden

Reactie op saaraef

Nou belachelijk hè!

3 jaar geleden

Ik heb een ketting van Hanne Detail, geen idee hoeveel karaat goud of dat het zelfs effectief goud is maar ik draag deze in ieder geval al 1 jaar en nog geen verkleuring!

3 jaar geleden

Mijn man heeft via Etsy een kettinkje plus hanger voor mij besteld waar ik echt super blij mee ben. De service is super en de bezorging is razendsnel. Je kan het kettinkje plus hanger hier bestellen: https://www.etsy.com/nl/listing/871697589/gouden-monogram-hanger-gouden-eerste

3 jaar geleden

Reactie op saaraef

9 karaat is ook eigenlijk geen goud meer te noemen

3 jaar geleden

Reactie op Mamavan1-

Rosefield heeft ze ook! Blijft lang mooi en een stuk goedkoper
Rosefield verkleurd ook 😔

3 jaar geleden

Ik heb ook een ketting van Vedder&Vedder en deze is ook verkleurd. Nog nooit kapot gegaan maar heb m nu 2 jaar en heel veel om en aan de randen zie je dat het goud echt verkleurd is. Ook geen garantie meer en heel erg het idee dat het niet volledig goud is. Heb ook oorbellen met geboortesteen van ze en die zijn wel nog steeds heel mooi

3 jaar geleden

Reactie op saaraef

Volgens mij mag dat in Nederland ook geen goud genoemd worden, maar in Duitsland bijvoorbeeld weer wel - hoe dan ook veel te veel geld voor eigenlijk geen goud.

3 jaar geleden

Hier helemaal verliefd om m’n kettinkje van By1oak, de Mine all Mine variant. In het grotere rondje staat de eerste letter van m’n vriend, in het andere kleine rondje staat de eerste letter van ons dochtertje.

3 jaar geleden

Cinza heeft ook gave dingen of bij Brand field violet hamden