19 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben een stokke tripp Trapp van marktplaats.
Hier zat een baby set bij, deze paste helaas niet bij het tafelblad dus moesten een nieuwe baby set aanschaffen… hier zou ik dus wel even goed naar kijken!
Alle nieuwere sets passen op stoelen vanaf 2003!
Het tafelblad is geschikt voor de baby set types V2&V3. (Staat aan de binnenkant).
Hebben een setje van jollein voor de zitting en wij gaan wel voor de riempjes want meneer is heel enthousiast en springt zowat de stoel uit 😂.
Hebben ze nog niet want vind ze erg duur voor een set riempjes dus ik wacht tot er iets op Vinted komt 😂
2 jaar geleden
Reactie op vdbaby2023
Wij hebben een stokke tripp Trapp van marktplaats.
Hier zat een baby set b ...
Dank je wel voor je reactie. Hier kan ik wat mee! Ik zit zelf te denken om de stoel te kopen bij gebruiktekinderstoelen.nl daar zijn ze opgeknapt. Ik ga is kijken naar het jaartal!
2 jaar geleden
Wij hebben een stokke tripp trapp van marktplaats gehaald, zat een Newborn set en babyset bij. Dit scheelde me de helft van de nieuwprijs en zijn er heel tevreden over😊 en inderdaad zoals vdbaby2023 ook zegt passen alle nieuwe accesoires op de stoelen vanaf 2003!
Ik zou proberen een zo compleet mogelijke set te kopen want als je dingen nog erbij los wil kopen, zijn accesoires nieuw echt duur😐🙄
2 jaar geleden
Reactie op pcat11
Ik heb voor mijn tweede gekocht bij gebruiktekinderstoelen en ook de access ...
Ik heb daar zitten kijken. Dat de stoelen opgeknapt zijn en er weer als nieuw uit zien spreekt mij erg aan. Maar als ik de stoel de babysit bij babydump koop scheelt het maar 45 euro. 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Carlalien
Dank je wel voor je reactie. Hebben jullie de stoel opgeknapt?
Nee wij hebben hem opgeknapt gekocht, was een vrouw op marktplaats die meerdere tripp trapp stoelen had staan en er in handelde haha. Hebben er dus verder niks aan gedaan. Heb alleen later nog los een kussentje laten maken voor de babyset omdat het kussentje wat er bij zat niet mooi vond🫢
2 jaar geleden
Reactie op mvdg
Wij hebben een soortgelijk model maar dan van het merk Hauck. Zijn we erg t ...
Die hebben wij ook. Wij vinden hem super fijn en de helft goedkoper als stokke. Zie hem bij bol.com staan voor €174.99 compleet
2 jaar geleden
Wij hier voor de eerste: stoel, babyset, tafeltje (omdat wij een ovale tafel hebben en als ze dan zelfstandig leren eten, leek me dat voor haar makkelijker) en kussentje (ukje vaak aanbiedingen).
Voor tweede nu gewoon een stoel bij en daar zat gratis newborn bij.
Bij eerste alles gekocht bij een uitverkoop aan 50%, dat wat uitgekeken, er is wel altijd ergens een winkel die uitverkoop doet en dan soms mooie kortingen geeft.
Bij tweede ook een uitverkoop afgewacht in de buurt, maar daar was maar 15% op stoel omdat de newborn gratis was.
Bij eerste newborn set nooit gemist, ze zat toen in een ligzeteltje op ons veel te grote tafel. Bij tweede was dit moeilijker.
Nu zit tweede ondertussen in babysetje met tafeltje, en eerste enkel nog stoel.
2 jaar geleden
Wij hebben een Stokke tripp trapp met newbornset en babyset. Newbornset heb je niet meer nodig, dat scheelt al. En kussentjes/riempjes zijn ook optioneel. We stoppen een opgerolde doek achter onze dochter om haar wat steviger naar voren te zetten (anders krijgt ze nog meer eten in haar kleren) en schuiven de stoel tegen onze eettafel aan. Zo is de stoel oorspronkelijk ook bedoeld: als een manier om je kleintje aan tafel mee te kunnen laten doen. Scheelt ook weer een dure tray 😜
2 jaar geleden
Wij hebben wel een tripp trapp en willen niks anders meer. In 2013 is er een nieuw model gekomen, dus zolang je het model na 2013 koopt.. passen alle nieuwe accessoires erop. Kwam toevallig wel een leuke actie tegen nu https://www.babyentiener.nl/stokker-kinderstoel-tripp-trappr-black-gratis-baby-settm.html?fbclid=PAAaYZ3ru1Ly5Mq3aOgHIlnt665f9Bwn0MuidR1eciKEoJBXZkJawaXie_oEA
2 jaar geleden
Tip: kijk op marktplaats. Ook voor de kussentjes, scheelt je zoveel in geld. De stoel met babyset en met tray is wat ik nu zou aanschaffen, de newbornset heb je al/bijna niet meer nodig. Kussentjes optioneel!
Wij hadden een 2e hands stokke stoel volledig opgeschuurd en opnieuw geverfd/gelakt inclusies babyset voor 160 euro, toen nog 2e hands een newbornset gekocht voor 50.
Voor 210 euro had ik dus een complete set! En de stoel was voor mijn gevoel gewoon nieuw. (Want opnieuw gelakt etc)
Ik had hem via hier: https://link.marktplaats.nl/m2016474828?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios en hij kan ze in elke kleur schilderen!
Toen zelf nog kussentjes bij gekocht via hier, omdat ik dat zelf graag wilde. Het is geen must: https://link.marktplaats.nl/m1973283021?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios