13 Reacties
2 jaar geleden
https://www.babypark.nl/puck-kinderstoel.html
Deze hebben wij voor bij opa en oma, was echt niet duur en zijn er mega blij mee. Vind hem stiekem misschien wel fijner dan onze dure tripp Trapp die we thuis hebben🫢🤣
2 jaar geleden
Ja de trip trap babyset en blad zijn flink duur. Ook op Vinted maar uiteraard wel de moeite waard. Wij hebben voor bij opa en oma de simpele stoel van de IKEA inclusief het opblaaskussentje voor erin en daar zit die van ons al vanaf 6,5 maand wel prima in! (Kussen is wel noodzakelijk nog.. we zijn nu op vakantie en daar hebben ze hem ook zonder kussen en dan stoppen we hem vol met handdoeken haha) Misschien kan je die kopen om te overbruggen tot die goed in jullie eigen stoel zit?
2 jaar geleden
Reactie op Charlie-87
Ja de trip trap babyset en blad zijn flink duur. Ook op Vinted maar uiteraa ...
Hebben jullie bij die Ikea stoel geen last dat je kindje geen voetensteuntje heeft en steeds tegen de achterkant aan knalt met zijn/haar hoofdje?
Wij wilden eerst ook de Ikea stoel maar zijn uiteindelijk voor de puck stoel gegaan die ik in een eerdere reactie al aanraadde. Later heeft ze nog wel in een Ikea stoel gezeten in een restaurant en op een ander plekje en toen was ik dus mega blij dat ik geen Ikea stoel had gekocht, het was telkens huilen omdat ze met haar hoofd tegen die soort hoofdsteun aan knalde en ze zat er heel gek in doordat de voetensteuntje mistte, en dat terwijl ons dochtertje eigenlijk al heel stabiel zelf zit🫢
2 jaar geleden
Ik had laatst wel voor in portugal baby set met kussen voor 30€ gescoord. Blad is niet perse nodig, gwn goed aan tafel aanschuiven en de kussen hoeven ook niet je kan gwn ff dikker doekje leggen voor de billen maar met uit eten vinden ze die harde stoelen vaak prima. Had op marktplaats gekocht:)
2 jaar geleden
Eigenlijk heb je aan alles de babyset van stokke ook wel genoeg, maar ook op Vinted en marktplaats zijn die nog aardig aan de prijs. Wij hebben hier de Ikea stoel voor bij oma met een kussentje erin en die is prima!
2 jaar geleden
Onze dochter zit ook nog heel ruim in de tripp trapp, dus ik heb altijd een opgerolde handdoek achter haar om te zorgen dat ze mooi voorin blijft zitten. Misschien is dat in jouw stoel ook een optie?
2 jaar geleden
Wij hebben de trip trap met een handdoekje tussen haar en het blad, maar je hebt ook de kidsmill (lijkt op trip trap) Wie weet is dat wat!
De babyset heb ik via Vinted, het blad wel nieuw maar staat ook regelmatig op vinted.
Denk dat als je een handdoek gebruikt tot je kindje groot genoeg is, bijna elke stoel wel geschikt is 😊

2 jaar geleden
2 jaar geleden
Hebben jullie bij die Ikea stoel geen last dat je kindje geen voetensteuntj ...
Ik heb op amazon een houten voeten steuntje voor mijn ikea stoel en dat werkt als een trein!
2 jaar geleden
Reactie op xstickypaws
Ik heb op amazon een houten voeten steuntje voor mijn ikea stoel en dat wer ...
Oo dat is wel een optie ja! Wist niet dat die bestonden haha, wij hebben ondertussen al een andere en vind de Ikea stoel te breed voor onze dochter en zitten we nog met het probleem. Aan de hoofdsteun🫢😊