862 Reacties

één jaar geleden

Meer dan 1000 berichten. Er is veel te klagen 🥲

één jaar geleden

Wanneer de peuter zegt: "baby klein, papa mama groot." En manlief reageert: "ja, mama is het grootst." Voor de duidelijkheid, daarmee bedoelt hij dus dat ik dik ben. Nou, mijn moederdag begint goed 🙄

één jaar geleden

Ik ben heel de ochtend alleen nog maar aan het janken. Morgen weer voor het eerst gaan werken en de kleine naar oma. Ik voel me zo ontzettend ellendig. Ik mis haar nu al😭😭😭

één jaar geleden

Reactie op baby2023x

Ik ben heel de ochtend alleen nog maar aan het janken. Morgen weer voor het ...
Ik moet morgen ook voor het eerst weer werken 😪 verschrikkelijk! Zie er ook zó erg tegenop.. Probeer er vandaag niet te veel aan te denken en te genieten van mn 1e moederdag 🩵

één jaar geleden

Al een paar dagen goed verkouden, resultaat steek mijn man aan 😅. Gisteren zou voor hem gezellig papa dag zijn want mama had feest. Helaas, zoon was erg huilerig en dat wisten we al voor hij mij deed afzetten. Vond het zo zielig.

één jaar geleden

Morgen weer werken en ja hoor, mijn laatste vrije dagen zijn niet relaxt helaas… zieke peuter die alles onder kotst & zelf ook beroerd aan het worden. Lekkere timing weer.

één jaar geleden

Vandaag wordt het lipbandje en tongriempje van mijn kleine meid gelaserd. Zie er zo tegenop maar moet echt gebeuren helaas. Hopelijk heeft ze achteraf niet teveel last 🥹😣

één jaar geleden

Gisteren belde mijn werkgever; ik hoef na mijn verlof niet terug te komen. Mijn functie vervalt... Fijn dan met je vast contract. Vandaag op gesprek. Ben er misselijk van. Hoe kun je zo met je personeel omgaan. Het mag niet eens, iemand ontslaan tijdens of binnen 6 weken na verlof. Echt leuk zo, die laatste twee weken van je verlof.

één jaar geleden

Reactie op Lynn1991M

Gisteren belde mijn werkgever; ik hoef na mijn verlof niet terug te komen. ...
oh nee wat naar! En belachelijk ook zeg. Heel veel sterkte en succes ❤️

één jaar geleden

Reactie op Lynn1991M

Gisteren belde mijn werkgever; ik hoef na mijn verlof niet terug te komen. ...
Aaww nee toch… succes! 😔

één jaar geleden

Reactie op Lynn1991M

Gisteren belde mijn werkgever; ik hoef na mijn verlof niet terug te komen. ...
Jeetje wat rot zeg!! Kun je hier niet een proces van maken, want zoals je zegt dit mag echt niet!!

één jaar geleden

Mijn vriend denkt nog steeds dat ik een persoonlijke dienstmeid ben 🙂

één jaar geleden

- Mijn oudste dochter heeft koorts en voelt zich ook knap beroerd (+ ze is nu wel weer heel aanhankelijk en wil lekker tegen mama aan hangen) - Mijn auto heeft flinke onkosten en ik weet nog niet eens wanneer ik hem terug krijg want het onderdeel dat kapot is, zit een levertijd op. - ik maak me nog steeds druk om het kolven. Ik kolf zo veel minder dan mijn dochter eigenlijk mag drinken en ik herken dit niet van het kolven bij de oudste. - ik kreeg net mijn rooster door voor als ik weer moet gaan werken. Zie er heel erg tegenop (ondanks dat ik echt wel leuk werk heb en het maar 2 dagen is dankzij ouderschapsverlof (de eerste week zelfs maar 1 dag ivm Pinksteren) En als klap op de vuurpijl dat mijn jongste heel erg aan het mopperen was. Het was afgelopen nacht niet zo'n hele lange nacht en zij is precies heel mopperig als ik slecht geslapen hebt. Zo klaagmodus uit, want we hebben vandaag ook eindelijk, na 6 weken zonder fatsoenlijk gasfornuis, onze nieuwe keuken gekregen en hij is nog mooier dan ik had gehoopt!🤩

één jaar geleden

Reactie op InezjeD

Vandaag wordt het lipbandje en tongriempje van mijn kleine meid gelaserd. Z ...
Hoe gaat het nu met jullie? 🌹

één jaar geleden

Gigantische last van m'n hooikoorts. Zo klote! Helemaal beroerd van, zou zo graag even een nachtje doorslapen maar met borstvoeding gaat dat helaas niet. Helemaal aan stront!

één jaar geleden

Reactie op Gea93

Hoe gaat het nu met jullie? 🌹
Goed! Dankjewel dat je het vraagt. Ze is heel flink geweest en lijkt er weinig last van te hebben. Enkel vervelend dat ik haar ‘s nachts om de 4u moet wakker maken voor de oefeningen 😣

één jaar geleden

Gewoon even klagen over het feit dat ik vandaag zo moe ben. Slaaptekort haalt me echt in. Ben blij als mijn vriend zo thuis komt en dat ik morgen de hele dag vrij ben. Hopelijk kan ik 1 dutje plannen 😂

één jaar geleden

Wanneer je man voor de zoveelste keer met vrienden uit eten gaat en na zijn werk nog wel eerst thuis komt om precies helemaal niks te doen behalve roken en koffie drinken. Was dan lekker weg gebleven en wanneer mag mama eens een avondje uit. Oh ja en heel hard klagen dat hij volgende week 3x een halve dag de kids heeft want ik moet weer werken “oh dat wordt echt wel heel erg zwaar en afzien”. Echt joh ik vond het de afgelopen weken namelijk een super relaxte vakantie (hele dagen en vaak ook avonden alleen met de kids) 😒

één jaar geleden

Iets met shit, want mijn dag ging al zo lekker 😒

één jaar geleden

Reactie op InezjeD

Vandaag wordt het lipbandje en tongriempje van mijn kleine meid gelaserd. Z ...
Hoe is het gegaan?