864 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik vind het gewoon moeilijk te verkroppen dat vriendlief in principe gewoon door kan met het leven en ik m'n activiteiten serieus moet afwegen. En vooral ook rekening houden met m'n herstel, ik weet dat het in totaal 9 tot 12maanden zal duren maar vind het zo lastig. Hij is nu ook weer de hort op en ik zit weer thuis met de baby.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Nynkedegroot88

Hoe is het gegaan?
Heel vlot gelukkig! Ze was nog geen 5min weg. Daarna beetje huilen uiteraard maar ze was snel weer vrolijk. Ik had gelukkig mental support mee van de meter van Kato 馃槀 want het mamahartje brak toch wel even. Nu is het nog even een week op de tanden bijten door de oefeningen die om de 4u moeten gebeuren (ook 鈥榮 nachts 馃槪). Maar ze heeft er gelukkig weinig last van!

茅茅n jaar geleden

Reactie op LisaDeEerste

Ik vind het gewoon moeilijk te verkroppen dat vriendlief in principe gewoon ...
Oh ja, dit.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lynn1991M

Gisteren belde mijn werkgever; ik hoef na mijn verlof niet terug te komen. ...
Wat bizar, echt maar inderdaad. Sterkte!

茅茅n jaar geleden

Reactie op LisaDeEerste

Ik vind het gewoon moeilijk te verkroppen dat vriendlief in principe gewoon ...
Dit! En maar leuke dingen vooruit plannen voor zichzelf.

茅茅n jaar geleden

Om 6.20 begon mijn mopje wat te jengelen. Ik naar de wc, naar beneden wat halen, ik kom terug boven... ligt ze weer te slapen. Inmiddels is het 2 uur later en wie slaapt er niet meer en wie wel....馃槕 kind kan de hele dag nog bijtanken

茅茅n jaar geleden

Reactie op pcat11

Iets met shit, want mijn dag ging al zo lekker 馃槖
Ah shit (letterlijk) 馃槄. Ik ging gisteren gezellig naar een mama cafe, waar de mijne zich tot dr oksels onder scheet. En geen extra kleding mee natuurlijk 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Ik ben altijd te streng voor mezelf en zit er mentaal al een tijd helemaal doorheen. De bevalling heb ik als traumatisch ervaren en kan ik niet verwerken. Trauma鈥檚 van vroeger komen ook weer terug. Ik zit echt in de knoop met mezelf. Volgende week ga ik naar de huisarts omdat ik denk dat ik een postnatale depressie / burn-out heb. Ik ben al trots op mezelf dat ik de afspraak heb durven maken en het heb durven uitspreken. Voor m鈥檔 verlof dacht ik al aan een burn-out maar hoopte stiekem dat het minder zou worden tijdens m鈥檔 verlof. Helaas is dit niet zo. Vandaag aan een vriendin (zonder kinderen) verteld dat ik er dus doorheen zit en aan de bel heb getrokken. Ik krijg dan allerlei adviezen en verhalen van anderen te horen waar ik dus precies niks mee kan. In plaats van zeggen dat het goed is dat ik hulp zoek en hopen dat het snel beter gaat, krijg ik dingen te horen waardoor ik aan mezelf ga twijfelen of het wel echt zo zwaar is of dat ik mezelf aanstel. Voel me al de hele dag extra onzeker hierover. Nou, ik vertel voortaan niks meer aan vriendinnen zonder kinderen want die snappen er toch niks van. 馃檮馃様

茅茅n jaar geleden

Reactie op Regina.Phalange

Ik ben altijd te streng voor mezelf en zit er mentaal al een tijd helemaal ...
Zo knap van jou!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Regina.Phalange

Ik ben altijd te streng voor mezelf en zit er mentaal al een tijd helemaal ...
Super goed dat je hulp hebt gezocht! Ik heb zelf ook een traumatische bevalling gehad en heb me echt heel naar gevoeld. Nu, na twee EMDR sessies voel ik me al zoveel beter. Weet dus dat het echt kan helpen. Ik hoop dat je je ook snel beter voelt en zou extra lief zijn voor jezelf in deze periode. Je stelt je niet aan. Veel sterkte en het wordt echt weer beter, maar heeft even tijd nodig. Knuffel voor jou

茅茅n jaar geleden

Reactie op Regina.Phalange

Ik ben altijd te streng voor mezelf en zit er mentaal al een tijd helemaal ...
Goed dat je hulp zoekt, sterkte!

茅茅n jaar geleden

Ooit.... nog niet zo lang geleden, was er een tijd dat ik mijn dochter gewoon lekker in haar bedje kon leggen en ze rustig in slaap viel. Tegenwoordig slaapt ze alleen maar als ze: - rondgereden wordt in haar wandelwagen - rondgereden wordt in de auto - 's avonds op schoot in slaap valt bij mijn vriend. Wordt er zo moedeloos van.馃様 Misschien dat ik daarom nog niet zo'n zin heb om te gaan werken.

茅茅n jaar geleden

Dat je al 80.000x tegen je vent hebt gezegd doe nou niet te wild als ze net gedronken heeft net toch elke keer weer馃槄 of dan oppakken en eerst die kont omhoog voordat hij haar hoofd omhoog heeft. Ja gek he dat ze dan spuugt..

茅茅n jaar geleden

Dit gebeurt nou elke keer..mijn baby slaapt eigenlijk bijna altijd 5,5 - 7uur door. Als ik na 3u savonds zware borsten heb twijfel ik om even 10min te kolven, dan wordt ze ineens eerder wakker en komt ze echt minuten nadat ik het in de vriezer heb gelegd of dan denk ik nu ga ik niet kolven want ze kan elk moment komen, slaapt ze ineens 8 / 9 uur door... Nu ben ik al 2uur wakker omdat ik eerst twijfelde om te kolven, toch gedaan, 20min daarna werd zij wakker馃槄 nu is mn slaap weg

茅茅n jaar geleden

Dit is mijn laatste weekje verlof 馃ズ馃槶

茅茅n jaar geleden

Vandaag krijgt zoonlief zijn eerste prikjes 馃ゲ zo zielig altijd, krijg er nu al pijn van aan mijn moederhart

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lynn1991M

Vandaag krijgt zoonlief zijn eerste prikjes 馃ゲ zo zielig altijd, krijg er n ...
Hier was dat ook vandaag 馃ズ馃ズ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Inesk

Dit is mijn laatste weekje verlof 馃ズ馃槶
Ik voel je! Dinsdag weer mijn eerste werkdag, maar ik zie er erg tegenop馃様 gelukkig maar voor 2 dagen in de week tot december馃コ de borstvoeding gaat op het moment helemaal ruk, dat maakt ook dat ik nog niet wil gaan werken!馃様

茅茅n jaar geleden

Reactie op Deems1991

Ik voel je! Dinsdag weer mijn eerste werkdag, maar ik zie er erg tegenop馃様 ...
Ik ben deze week begonnen. Weet niet hoe flexibel jou werk(gever) is, maar ik ga eerst 50/50 thuis werken zodat ik 鈥榮 middags thuis ben om live te voeden. Mijn frummel groeit niet hard genoeg dus vandaar dat ik het eerst zo kan doen. Scheelt ook een hoop kolfstress omdat ik nu maar 1-2 voedingen hoef te hebben ipv 4-5.

茅茅n jaar geleden

Reactie op pcat11

Ik ben deze week begonnen. Weet niet hoe flexibel jou werk(gever) is, maar ...
Ik werk in de kinderopvang. Mag de kindjes helaas niet mee naar huis om thuis te werken en te voeden!馃構 Mijn borstvoeding is op het moment ruk. Of nouja, als ze drinkt gaat het prima, kolven is maar heel weinig. Vandaag extra mogen wegen en inderdaad, ze is afgevallen ipv aangekomen. Gelukkig is het volgende week maar 1 dagje werken.