11 Reacties

vorig jaar

Afhankelijk van wat je gaat doen. Zonvakantie? Dan was mijn ervaring laatst weinig meenemen de nieuwe omgeving zorgt al voor een groot speelveld. Heb daar gewoon Emmertje, schepje gekocht voor een paar euro. Zelf had ik een klein boekje, een autootje en pannetje en lepel (zijn favoriet uit zijn keukentje) mee. Aan de buggy zijn speeltelefoon gehangen. Oh en zo'n spinner voor aan het raam in vliegtuig maar kan ook prima in de auto. Dus dat gaat volgende week ook weer mee. Is eigenlijk al teveel voor hem 馃榿

vorig jaar

Ik ben hier gewoon naar 2 kringlopen gegaan en heb hem zelf laten kiezen (uiteraard alleen wat klein was ook echt mee genomen). Het werd 2 autotjes, pollepel, een soort tekenbord (die was wel iets groter) en een popje die zo tevoorschijn kwam. Verder gaat er smint doosje met pompom balletjes mee, een kruidenpotje met oorstaafjes, 3 mini boekjes en magnetic diertje of 2 van smartmax mee & herbruikbare stickers. Is denk ik best om te kijken wat je kleintje leuk vind om te doen. Is het stapelen, is het iets eraf trekken, is het gewoon iets in de hand hebben en op basis daarvan paar dingentjes mee nemen.

vorig jaar

Ik zag net in het insta verhaal van mom.lifetips leuke kleine speelgoedjes om mee te nemen. Op vakantie hadden wij een emmertje mee genomen en een wat speelgoed waar ze thuis graag mee speelt (smartmax en een schepje, vormpje, bootje). We kregen op vakantie van een ander gezin nog wat speelgoed wat zij achter lieten en dat hebben wij ook weer gedaan.

vorig jaar

Misschien van die kleine vierkante uitdeelboekjes? Vaak ook 2e hands. maar je hebt bijv een set van rupsje nooit genoeg met verschillende erin. Hier zijn die stapeldingen van Mushie al forever een hit, maar iets wat in elkaar kan EN stapelt.

vorig jaar

Een beetje Duplo Primo? Hier heeft hij +- 15 blokjes en dat is al genoeg om plezier mee te hebben!

vorig jaar

Reactie op Anne1983

Afhankelijk van wat je gaat doen. Zonvakantie? Dan was mijn ervaring laatst ...
We gaan dit keer rondreizen! We zijn laatst op zonvakantie geweest, vond het toen wat makkelijker 馃き emmertje, schepje, waterspeeltjes en klaar Spinners hebben we ook voor op de ramen, die vond hij erg leuk!

vorig jaar

Reactie op JGewenst

Ik zag net in het insta verhaal van mom.lifetips leuke kleine speelgoedjes ...
Ik zag deze tip toevallig gister ook voorbij komen, gelijk even naar de kruidvat gereden haha! Meteen 6 kleine verschillende speeltjes erbij 馃槍 er staat wel vanaf 3 jaar, maar alles zit aan elkaar vast, dus ik denk dat het wel prima gaat..

vorig jaar

We hebben een aantal bobbi uitdeelboekjes, leuk dat ze die van rupsje ook hebben, ga ik nog even naar kijken 馃槉 neemt ook niet zoveel plek in. Stapeltoren hebben we ook, super handig om dubbel te gebruken en ook voor in t water met de gaatjes er in 馃槃

vorig jaar

Reactie op LV00

Een beetje Duplo Primo? Hier heeft hij +- 15 blokjes en dat is al genoeg om ...
Wordt dat nog verkocht? Ik heb t nog nooit gezien in de winkel.. we hebben wel wat normaal duplo!

vorig jaar

Reactie op Rsnn

Wordt dat nog verkocht? Ik heb t nog nooit gezien in de winkel.. we hebben ...
Marktplaats!馃槃

vorig jaar

Deze is leuk, klein en speelt ons kleintje leuk mee. Ook goede oefening fijne motoriek