28 Reacties

3 jaar geleden

Wanneer is de mogelijkheid dat ze wel een balon kunnen meegeven? Is er een mogelijkheid om tot dat moment te wachten, want zo een balon is wel een leuk idee, anders zo een confetti kanon?

3 jaar geleden

Bij mijn echo praktijk hadden ze een vitrine met allerlei attributen om het geslacht bekend te maken (ballonnen, confetti kanon etc). Wij hebben aan de echoscopist gevraagd of zij na de echo direct de kanonnen voor ons kon pakken en die hebben we direct mee gekregen! Misschien even navragen of dit eventueel bij jullie echopraktijk ook mogelijk is?

3 jaar geleden

Kan je niet een ballon kopen en beide kleuren confetti spul en vriendin ofzo van je laten vullen ? Dan is er dus wel iemand die het eerder weet maja dat zou wel een oplossing zijn.

3 jaar geleden

Via zorgvoorparty.nl

3 jaar geleden

Je kunt ook bij een bakker de envelop afgeven en vragen of ze iets kunnen maken met de kleur vulling erin? Wel vragen of ze dit last minute nog kunnen doen. Ik heb ook wel eens gelezen dat mensen naar een winkel gingen die van die confetti kanonnen verkochten en dan de envelop aan iemand in de winkel gaven met de vraag of ze de juiste kanon wilde pakken. Dat is wellicht ook nog een optie. Wel opletten bij afrekenen dat er niet perongeluk de kleur ofzo op de bon/het schermpje staat. En van te voren checken of je het zeker niet aan de buitenkant al kan zien (en anders vragen of ze er iets overheen kunnen plakken)

3 jaar geleden

Hoi! Wat leuk!馃榿 Heb je 't feesthuis in wateringen al geprobeerd?

3 jaar geleden

Reactie op Charmanta

Hoi! Wat leuk!馃榿 Heb je 't feesthuis in wateringen al geprobeerd?
Je bent geweldig! Zojuist contact gehad met hun vestiging en het kan voor woensdag helemaal geregeld worden 馃檶馃徏 dankjewel!!!

3 jaar geleden

Reactie op LV00

Je kunt ook bij een bakker de envelop afgeven en vragen of ze iets kunnen m ...
Slim! Gelukkig hebben we een oplossing. Dankjewel 馃

3 jaar geleden

Reactie op Jenny Joy

Via zorgvoorparty.nl
Ik ga zometeen meteen even met ze bellen! Dankjewel 馃槏

3 jaar geleden

Reactie op MissAn

Kan je niet een ballon kopen en beide kleuren confetti spul en vriendin ofz ...
Slim. Het is gelukkig al geregeld 馃 dankjewel!

3 jaar geleden

Reactie op Jootje88

Bij mijn echo praktijk hadden ze een vitrine met allerlei attributen om het ...
Klopt! Bij ons hebben ze dat ook, alleen zijn we best kieskeurig en de ballon is niet zo mooi 馃槅 dankjewel 馃

3 jaar geleden

Reactie op kimberleyjx

Wanneer is de mogelijkheid dat ze wel een balon kunnen meegeven? Is er een ...
Gelukkig is het geregeld, dankjewel 馃槝

3 jaar geleden

Bij de echoscopist waar wij heen gaan, kun je ter plekke een ballon oid krijgen. Die verkoopt ze daar. Wellicht biedt die van jullie een soortgelijke optie?

3 jaar geleden

HEMA! Heeft zwarte ballonnen met kleurtjes erin! 馃挋馃挆

3 jaar geleden

Reactie op jric

HEMA! Heeft zwarte ballonnen met kleurtjes erin! 馃挋馃挆
Klopt maar volgens mij willen ze het zelf weten door de ballon te prikken en dus niet vantevoren

3 jaar geleden

Ik had dit na mijn echo, de winkel waar ik het wilde halen was gesloten. Dus we zijn naar de Daily Style geweest in amsterdam. Daar hebben ze van die confetti voor jongens of meisjes. Dus wij hebben dat gepopt en gefilmd

3 jaar geleden

Reactie op Verity

Ik had dit na mijn echo, de winkel waar ik het wilde halen was gesloten. Du ...
Oh sorry jullie willen het niet weten, het kan trouwens wel bij dam feestwinkel in amsterdam dan moet je daar even wachten en kan je de ballon meenemen

3 jaar geleden

En hoe is het gegaan? 馃槏

3 jaar geleden

Reactie op LDFH

Je bent geweldig! Zojuist contact gehad met hun vestiging en het kan voor w ...
Ah top! Fijn dat je hebt kunnen regelen馃グ Veel plezier morgen!!馃ぉ

3 jaar geleden

Reactie op Charmanta

Ah top! Fijn dat je hebt kunnen regelen馃グ Veel plezier morgen!!馃ぉ
Dankjewel!!! 馃榿馃榿馃榿