Hi allemaal!
Ik kan jullie hulp wel gebruiken voor woensdag. Wij hebben rond 3 uur de geslachtsecho ingepland en willen dezelfde dag weten wat het gaat worden. We kunnen echt niet wachten 馃槅
We houden het klein, namelijk voor ons twee. We hadden eigenlijk in gedachten om zo鈥檔 zwarte ballon door te prikken en dat te filmen. Het filmpje willen we opsturen naar vrienden/familie. Wij dachten: na de echo naar de winkel, we geven de envelop en we krijgen de juiste ballon mee. Maar goed, ik heb contact gehad met meerdere winkels en geen van hen kan dezelfde dag nog een ballon meegeven. Vraag me niet waarom..
Mijn vraag aan jullie: hebben jullie nog idee毛n voor een last minute gender reveal? Of winkels die dit w茅l doen? (Omgeving Delft). Het liefst niet te veel toeters en bellen, het ging ons alleen om het idee.
Alvast bedankt 馃挆馃挋
Wanneer is de mogelijkheid dat ze wel een balon kunnen meegeven? Is er een mogelijkheid om tot dat moment te wachten, want zo een balon is wel een leuk idee, anders zo een confetti kanon?
Bij mijn echo praktijk hadden ze een vitrine met allerlei attributen om het geslacht bekend te maken (ballonnen, confetti kanon etc). Wij hebben aan de echoscopist gevraagd of zij na de echo direct de kanonnen voor ons kon pakken en die hebben we direct mee gekregen! Misschien even navragen of dit eventueel bij jullie echopraktijk ook mogelijk is?
Kan je niet een ballon kopen en beide kleuren confetti spul en vriendin ofzo van je laten vullen ? Dan is er dus wel iemand die het eerder weet maja dat zou wel een oplossing zijn.
Je kunt ook bij een bakker de envelop afgeven en vragen of ze iets kunnen maken met de kleur vulling erin?
Wel vragen of ze dit last minute nog kunnen doen.
Ik heb ook wel eens gelezen dat mensen naar een winkel gingen die van die confetti kanonnen verkochten en dan de envelop aan iemand in de winkel gaven met de vraag of ze de juiste kanon wilde pakken. Dat is wellicht ook nog een optie. Wel opletten bij afrekenen dat er niet perongeluk de kleur ofzo op de bon/het schermpje staat. En van te voren checken of je het zeker niet aan de buitenkant al kan zien (en anders vragen of ze er iets overheen kunnen plakken)
Bij de echoscopist waar wij heen gaan, kun je ter plekke een ballon oid krijgen. Die verkoopt ze daar. Wellicht biedt die van jullie een soortgelijke optie?
Ik had dit na mijn echo, de winkel waar ik het wilde halen was gesloten. Dus we zijn naar de Daily Style geweest in amsterdam. Daar hebben ze van die confetti voor jongens of meisjes. Dus wij hebben dat gepopt en gefilmd
Ik had dit na mijn echo, de winkel waar ik het wilde halen was gesloten. Du ...
Oh sorry jullie willen het niet weten, het kan trouwens wel bij dam feestwinkel in amsterdam dan moet je daar even wachten en kan je de ballon meenemen