9 Reacties

2 jaar geleden

https://littlegreenradicals.com/en-nl/collections/sale Heb hier een leuk pakje van. En als je afentoe door de zara, h&m en hema kijkt kom je wel eens leuke kleding met fellere kleuren tegen 😁

2 jaar geleden

next!! funky4flavours , veel printen en kleuren. vinted kan je ook afstruinen daar zie je ook veel vrolijks

2 jaar geleden

Duns Sweden is super kwaliteit en heel vrolijk. Ej Sikke Lej, Smafolk en Maxomorra zijn ook heel vrolijk, maar daarvan weet ik de kwaliteit (nog) niet, die heb ik net zelf ontdekt en moet ik nog aanschaffen, haha.

2 jaar geleden

De volgende winkels hebben van alles wat Zeeman, Hema, C&A, H&M, Name it. Next (via zalando) is heel kleurrijk en vrolijk, je moet dan even de sale in de gaten houden. Een feestelijke jurk kost al gauw 40 euro. Nog steeds niet super duur maar wel duurder dan een H&M bijvoorbeeld. Het kleurrijke kledingmerk bij uitstek is natuurlijk Oilily maar dat is wel aan de dure kant, daar ga je vaak al richting de 100 euro voor een kledingstuk.

2 jaar geleden

CarlijnQ

2 jaar geleden

Noppies, Dirkje, Flinq, Name it, Z8 en dan via Vinted! Mooie kleding en super betaalbaar Bijvoorbeeld deze van Vinted, van Noppies

2 jaar geleden

Next inderdaad

2 jaar geleden

Via Vinted scoor ik graag op een betaalbare manier kleurrijke parels van Mini Rodini, Ammehoela, Maed For Mini. Of in de sale van Zalando idd Next. Ook vind ik H&M echt leuk fleurig spul hebben :)

2 jaar geleden

Lindex, Bakaboe