48 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op britt0220
Canvas met kinderverf. Doe een paar dotjes verschillende verf op het canvas ...
Ik deed iets vergelijkbaars, maar dan het canvas in een grote ziplock zak. Evt die zak op de grond tapen.
Mijn dochter vindt het alleen nog niet boeiend helaas..
2 jaar geleden
Ik merk dat al mijn plannen vooral heel goed bedacht waren. Ons knutselen van een aantal weken geleden liep uit op het verscheuren van papier en gooien met proppen 😂😂
Sinds die tijd hebben wij scheuren en proppen maken met verschillende materialen gehouden.
Op een dag wordt het samen leuke dingen maken. Voor nu is het voor haar vooral voelen van dingen...
Maar ik kijk zeker mee voor knutselsuggesties. Ik kan niet wachten!
2 jaar geleden
Ik heb mijn zoontje op schoot tijdens het tekenen. Zo voorkom ik dat de dikke potloden in zijn mond komen. Vooral het tekenen, met een punt op het papier gaan en een streep zetten vindt hij magisch. Ook met viltstiften voor baby's werkt het, als ze niet de kracht hebben om 'hard te drukken' op het papier.
Verder hand afdruk in klei gemaakt. Van ter voren eerst ervaren wat klei was natuurlijk.
Vinger verven. Ook gemaakt voor oma natuurlijk.
De bekende hand en voet afdrukken.
L (hand) \/ (richting van 2 voeten) E (love)
Zelfs zijn billen in de oranje verf gedaan en een pompoen van zijn afdruk gemaakt. Leuk voor tijdens Halloween .
2 jaar geleden
Reactie op Hoppakee
Mijn kind eet alles op helaas. Alles met de mond ontdekken. Ik heb gepoogd ...
ik zag laatst een filmpje over verven met yoghurt met kleurstof erin. misschien dat eens proberen? ik wil dat hier ook proberen omdat alles z'n mond in gaat
2 jaar geleden
Reactie op Hoppakee
Mijn kind eet alles op helaas. Alles met de mond ontdekken. Ik heb gepoogd ...
Je zou kunnen ‘verven’ in een ziplock zakje. Eerst de verf druppelen op papier daarna in het ziplock zakje. Hierna kan de kleine met zijn handjes eroverheen. Ik heb dit nog niet geprobeerd maar ga het aankomende week doen.