10 Reacties

3 jaar geleden

Geef je borstvoeding ? Want ik had dat door stuwing en verhoging van melk ☺️

3 jaar geleden

Ik had het ook. Maar wel dagen achter elkaar verhoging en koorts. Hou het in de gaten, vaak temperaturen en desnoods gewoon langs de huisartsenpost. Heb ik wel gedaan, ze lieten mij direct langskomen en heb antibiotica gekregen.

3 jaar geleden

Reactie op Steph-25

Geef je borstvoeding ? Want ik had dat door stuwing en verhoging van melk ...
Neen geef geen borstvoeding maar merk wel dat ik de laatste tijd redelijk wat terug kan lekken

3 jaar geleden

Reactie op Sharonaa

Neen geef geen borstvoeding maar merk wel dat ik de laatste tijd redelijk w ...
Ja ik was gestopt en daardoor kreeg ik koorts echt door mijn borsten, dus ik hoop voor jou dat het zoiets is want kraamkoorts zou echt niet goed zijn 🫣

3 jaar geleden

Reactie op Steph-25

Ja ik was gestopt en daardoor kreeg ik koorts echt door mijn borsten, dus i ...
Ik heb de materniteit gebelt en ze zeiden zolang je borsten niet rood of hart staan is het niet door de borsten , kraamkoorts kan het ook niet zijn aangezien ik geen buikpijn of bloedverlies heb , ze denken mss gewoon wat grieperig , als het morgen blijft aanhouden eens naar de dokter :)

3 jaar geleden

Ik had dit ook, bleek een urineweg infectie! Had eerst ook koorts zonder klachten dus was niet te achterhalen! Succes

3 jaar geleden

Ik heb bij mijn vorige kraamvrouwenkoorts gehad. Maar dat kwam al op dag 3 na de bevalling en de koorts zakte ook echt niet (en was 39+). Ik denk dat jouw koorts van iets anders is, je kan altijd de verloskundige bellen om na te vragen natuurlijk.

3 jaar geleden

Reactie op Sharonaa

Ik heb de materniteit gebelt en ze zeiden zolang je borsten niet rood of ha ...
Mmm ik zou wel een beetje doordrammen, niet om te ongerust te maken maar ik ben na 8 dagen een week opgenomen geweest vanwege kraamkoorts. Was alles behalve een pretje en heb al met al 28 dagen antibiotica gehad om er van af te komen. Ook ik had geen buikpijn… vonden ze in het ziekenhuis heel bijzonder.

3 jaar geleden

Reactie op anoniemuis

Mmm ik zou wel een beetje doordrammen, niet om te ongerust te maken maar ik ...
Ik had daarnaast wel echt rillingen en 41 graden koorts dus dan is 38,4 nog niet zo heel hoog misschien een griepje

3 jaar geleden

Ik ben gisteren nog naar de dokter geweest blijkt dus een blaasontsteking te zijn :)