7 Reacties
vorig jaar
Wij hadden ooit een simpel ding gekocht, was vrij goedkoop maar wij vonden hem echt niet fijn, dus gebruikten m nooit..
Later een dyson v11 steelstofzuiger gekocht omdat we aan een nieuwe stofzuiger toe waren, deze kan je dus ook als kruimeldief gebruiken en die bevalt ons mega goed en gebruiken we echt veel. Maar wel duur om hem te kopen als alleen kruimeldief馃き馃槄
vorig jaar
Zo herkenbaar. Al vind ik dat je al heel erg je best doet met 2 schoonmaakrondes per week naast 4 dagen werken. Ik doe het je niet na.
Heb een kruimeldief, maar vind dat niet lekker werken hiervoor. Vaak is het eten ook wat 'nat' en dat wil je niet opzuigen. Dan ben je daarna een uur bezig om het prullenbakje van je kruimeldief schoon te krijgen. Wij gebruiken nu stoffer en blik en wil er nog een binnenbezem bij aanschaffen. We hebben een mat onder de kinderstoel (bureauonderlegger van ikea) en nemen de rest evt met een nat doekje af.
vorig jaar
Hoi, ik heb net een nieuwe kruimeldief gekocht. Het is idd echt een oerwoud aan kruimeldieven! Ik had er een van de Lidl. Was een beetje een flut ding, dus wilde nu wel een betere. Ik heb uiteindelijk toch voor een a-merk gekozen (b&d) en binnen hun lijn, de sterkste. Tot op heden super blij mee! Zuigt super goed vergeleken met dat Lidl ding. Ik ben echt de hele dag hoekjes met stof,, kruimels van koekjes, allerlei andere kruimels. Dat ding ligt hier nu standaard op de eettafel. Echt heerlijk! Het blijft hier lekker opgeruimd nu. Er zijn ook veel onbekende merken maar ik had daar eerst een van besteld maar die deed het meteen al niet goed. Teruggestuurd (via Bol.com gaat dat heel makkelijk) en toen dus die b&d gekocht 馃憤
https://www.bol.com/nl/nl/p/black-decker-nvc215wa-qw-kruimeldief/9200000114793158/?s2a=